"They are beautiful just like you."

50 13 25
                                    

Swan Song - Dua Lipa

.

.

.

Hızla merdivenleri çıkıp yanına gitmiştim. "İyi ki sarı seçmişim. Aklıma gelen ilk renkte gül alsaydım sana, renkli hiçbir şey olmayacaktı üstünde."

Maskesini çıkarmış ve gülümsemişti.

"Teşekkür ederim. Çok güzeller. Senin gibi"

Utanmış ve kafamı yere eğmiştim.

"Jeon Jungkook" demişti elini uzatarak.

"Kim Taehyung." Demiştim elini sıkarak.

Elimi bırakmış ve bir taksi çevirmişti. Şık ve sade bir mekana gelmiştik.

...

Sipariş ettiğimiz yemeklerin gelmesini beklerken konuşmaya başlamıştık.

"Klasik şeylerden başlamalıyız bence. Sonuçta ilk defa tanışıyoruz."

"Ah evet. Adımı söyledim zaten, moda tasarımcısı olduğumu da biliyorsun. Yaşım da 26. Seoul'de doğup büyüdüm.

"Bende 27 yaşındayım. Jeju adasında küçük bir evde büyüdüm. Tüm tanıdıklarım ve akrabalarım orada aslında."

"Peki buraya neden geldin."

"Orası biraz karışık, en iyisi boşver."

Hatırlamak istememesi gereken anıları olabileceğini düşünmüştüm. Belki de henüz bana anlatamayacağı şeylerdi.

"Hep bu kadar utangaç mısındır?"

Gülümsemiştim. Aslında utangaç değildim. Sen yanımdasın diye böyle oluyordum.

"Pek utandım yanında değil mi?"

Gülümsemişti. O sırada gelen yemeklerle sohbetimize ara vermiştik.

Benim spagettim ve onun bulgogisi masamıza yerleşmişti.

Yerken bir yandan sohbet ediyorduk.

"E yetiştirebildin mi defileni?"

"Henüz bitmedi. Dikişlere yarın başlayacağız. 1 hafta kadar sonra defile başlayacak"

"Peki, yetiştirebilecek misin?"

"Günde iki elbise dikebilirsek hatasız bir şekilde. Son iki gün için prova bile hazırlayabiliriz."

"Nasıl yani, normalde provasız mı yapacaktınız?"

"İnan bana o kadar hızlı gelişti ki olaylar."

Onun ağzının dolu olduğunu görünce konuşmaya devam ettim.

"Uykudan az daha düşeceğim gün, Kim Namjoon butiğe gelip bize fon sağladı. Üstüne bir de defile yapmamızı istedi. Yeni sezonu onlara sundum çünkü. Defile için gereken fonu da sağladılar hatta mankenleri de onlar gönderecek, mekanı bile onlar ayarladı. Her şeyi onlar yaptı bizden sadece tasarımları istediler yani."

Yutkunduktan sonra konuşmaya başladığında ben ağzımı doldurmuştum.

"Hani şu KİM adlı markanın Ceosu Kim Namjoon mu?"

Dolu ağzımla tabağa bakarken kafamı sallamıştım.

"Benim üstümdekiler o markanın kıyafetleri. Bak.."

GONEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin