Duyuru

87 5 1
                                    

Merhaba,

Öncelikle hepinizin verdiği destekler için çok teşekkür ederim. Bu haftasonu bir karara vardım ve sizinlede paylaşma gereği duydum. Bu duyuru tüm devam edecek olan kitaplarımda yayınlanacaktır. Yeni bölüm sananlar için şimdiden özür dilerim. 

Öncelikle Orospu 2'ye final yapmıştım. Bu fikrimden vazgeçtim ve kitabı devam ettireceğim. Lütfen nasıl devam edeceğimi sormayın. ''19.Bölüm-Final'' yazsını siliyor ve normale dönüyorum. Onun dışında bir düzen sağlamaya çalıştım. Uykucu ve Orospu'ya bile düzgün yetişemeyen bir insanım. Bunun yanında iki yeni kitabımda var. Onlar daha yeni, böyle sıkışık olmayı kendim tercih ettim. 

Bundan sonra bir düzende ilerleyeceğim. Toplam 4, hatta 5 kitabım var. Ama ben 4'üne devam edeceğim. Diğerini, yani Armut Ağacı'nı sonraya bırakacağım. Onun için farklı bir kurgum olacak ve daha önce yazıldı mı bilmiyorum. Bu hafta lütfen bana izin verin, öbür hafta bomba gibi geleceğim. Sizin yerinizde olsaydım bende yazara küfür ederdim açıkcası, yani ediyorsanız benim için herhangi bir sorun yok. Her insanın görüşü kendisinedir. :)

Düzen;

Pazartesi- Siyahıma Mavi Olur Musun?

Çarşamba- Orospu 2

Cuma- Dolunay

Pazar- Uykucu

Umarım yeni düzende memnunsunuzdur. Az ama öz okuyucularım var ve hepsinide çok seviyorum. İyiki varsınız. 

Bir hafta sonra yani Pazartesi günü'Siyahıma Mavi Olur Musun?'un yeni bölümünde görüşmek üzere! ♥ 

Siyahıma Mavi Olur Musun? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin