10. - rebellion in the store.

520 50 2
                                    

S nákupným košíkom som si razila cestu pomedzi preplnené regále zeleniny. Iba pred niekoľkými minútami som vyslala Lukea na straštiplnú cestu k božským kotúčom (hajzel papier (ďakujem Ľubi za úžasné meno)) a už som počula, ako ho volajú na recepciu. Dám ruku do ohňa, že zase niečo spravil, čo nemal. Veselo som si vrtela zadkom do rytmu chalanov z Fall Out Boy, kým sa na mňa okoloidúci neveriacky pozerali. Snažila som sa si ich nevšímať a užívať si najväčší kus z pesničky, aký som mohla. Bola som si stopercentne istá, že nemám nič na tvári, ani na zadku alebo inom kuse oblečenia, keďže cestou sem sa konala menšia expedícia okolo obrovských výkladov. Z jedného práve pristaveného košíka som vytiahla zväzok mrkvi zatiaľ, čo som venovala mužovi predo mnou mierny úškrn. 

"Tak čo to bolo tentokrát?" zachichotala som sa nad jeho červenou tvárou a obmotala si ruky okolo jeho krku predtým, než ma za trest vložil do košíka a začal so mnou jednať ako s deckom. Darmo som protestovala, kopala a jačala, nič nezaberalo. Samozrejme, že sa kvôli tomuto dostaneme do poriadneho prúseru, no ani jeden z nás nevyzeral nejak dvakrát starajúci sa o tento fakt. Vyhodila som ruky do vzduchu, keď sa v našom boxe spustila moja obľúbená časť pesničky. I Luke sa ku mne s radosťou pridal. 

She wants to dance like Uma Thurman
Bury me till I confess
She wants to dance like Uma Thurman
And I can’t get you out of my head.

Hučali sme z plných pľúc do zeleniny, ktorú sme predtým zobrali do košíka. Dokonca ju môj spoločník začal aj bezstarostne chrúmať. Ak by som nebola v rozpoložení, v akom som sa nachádzala, tak by som mu jednu capla o zátylok.

Ocitli sme sa v sekcii s mliečnym výrobkami. Úsmev si našiel cestu k mojim perám, kým som sa postavila na vlastné nohy, no stále v nákupnom košíku, a začala skladať všetky veci, čo sme potrebovali. Pomedzi to som neprestávala spievať z plného hrdla a mávať rukami nad hlavou ako utečenec z veľmi prísne stráženej psychiatrickej liečebne. Luke sa odrazu rozbehol po celej uličke až k jej koncu, kde sme takmer napálili do postaršieho pána, ktorý sa na nás len usmial. Normálne by som čakala nejakú prednášku o tom, ako sa máme správať ako dospelí v obchodnom centre. 

"Ideš Broo!" vytrhol ma z myšlienok Luciferov hlas zatiaľ, čo stále brázdil uličkami. Pred nami šiel stále ten istý pán v čiernom kožáku s nejakým hrbom na chrbte a už ma to začalo znervózňovať. Napriek tomu som sa ponorila do toho, do čoho ma Fall Out Boy dostali. Zmenila som polohu tak, aby som bola čelom vpred so širokým úsmevom a začala bokami pohybovať do rytmu. Nechala som, aby ma to kompletne vtiahlo do seba zatiaľ, kým sme ďalej spokojne nakupovali. 

The blood, the blood, the blood of the lamb
It’s worth two lions, but here I am
And I slept in last night’s clothes and tomorrow’s dreams
But they’re not quite what they seem

Začala som sa hlavne smiať, len čo sme prichádzali k pokladni. Už-už som chcela vyskočiť von z nákupného vozíku, keď ma Luke zastavil rukami na mieste. Chudák, celý zadýchaný, kvôli spanilej jazde, sa mu po strane čela tvorili malé kvapôčky potu. Sklonila som hlavu, aby som ho pobozkala na nos predtým, než ma svižne vyložil na pás. Najprv som vyjakla od prekvapenia, potom som sa stadiaľ snažila dostať a naposledy som sa uvoľnila. Nemá cenu proti nemu bojovať. 

I can move mountains
I can work a miracle, work a miracle 
Oh, oh, keep you like an oath
May nothing but death do us part

Pesnička akurát skončila zároveň s mojim príchodom k pani predavačke. Tá sa na mňa iba usmiala a do rúk mi vložila ich zákaznícku kartu. Nachvíľu ma potichu pozorovali, no hneď ako som k nim zdvihla pohľad sa od všetkých ozval hlasný smiech sprecádzaný potleskom. Dokonca i ľudia, ktorí predtým na mňa zazerali sa sem s úsmevom na tvárach navalili.

"Toto bol veľmi dobrý nápad, pán Hemmings. Mali by ste sa týmto živiť," muž s hrbom na chrbte sa otočil k Lukeovi, kým ho bratsky potľapkal po ramene. Ešte niečo mu ticho šepol tak, aby sa to nedonieslo do uší ani jednému z prítomných zatiaľ, čo mu do vrecka vkadal malú kartičku. Pravdepodobne vizitku. Akonáhle dokončil tiché romantické šepkanie do uška môjmu najlepšiemu kamarátovi, otočil sa ku mne s bielou obálkou, ktorú mi následne podal. Veľmi opatrne som si ju vzala k sebe, no neodvážila som sa ju otvoriť.

"Ďakujeme za toľké rebelstvo," usmial sa na mňa zatiaľ, čo si odstraňoval závadu zo zadu jeho tela. Akonáhle som videla, čo vytiahol, telo mi obliala vriaca voda. Už mi konečne cvaklo, čo sa to tu vlastne stalo. "A zabudol som," otočil sa ešte raz ku mne s vystretou rukou pred sebou. Neisto som mu ňou potriasla spolu s neistým, vyplašeným úsmevom, "vitajte vo svete reklamy."

-

"Teraz príde moja obľúbená časť!" prekričal všetkých chalanov Michael. Celý deň nerobili nič iné, iba čumeli na zostrih nášho vyvádzania v obchode. Viete si vôbec predstaviť, ako veľmi trápne som sa cítila? Jasné, asi si hovoríte, prečo som jednoducho neodišla. To je tak, keď vás zaistili do zvieracej kazajky, ktorú Ashton zohnal z bohvie kadiaľ, a posadili medzi nich pre každý prípad. 

"Počkaj, počkaj. Moment prekvapenia," burcoval "napätím" Ash predtým, než mi venoval usmievavý pohľad. Neviem či sa v tom 45 sekundovom zostrihu našlo niečo úžasné, čo si nevedeli vysvetliť, niečo také ako illuminati napríklad, tak to pozerali vkuse dookola, ale už mi s tým liezli poriadne na nervy. 

"Je to tam!!" zaburácal Calum v momente, ako sa jeho dlaň s pľaskotom stretla s mojim ochrnutým stehnom.Len čo si uvedomil, akú ranu mi uštedril na líce mi vlepil bozk zatiaľ, čo mi masíroval začervenaný odtlačok na nohe.

"Vieš, že by z teba mohla byť jedna z najlepších pornoherečiek?" líca mi v tom okamižiku začali horieť v strachu, že ho niekto začul. "Mohol by som byť tvoj spoločník na place," perami sa letmo dotkol kože za mojim uchom a letmo ju vtiahol medzi jeho nádherné, rovné, biele zuby. Nechala som roztrasený výdych preniknúť von pomedzi suché pery, aby som mu dala na javo, nech to nerobí. To by nebol predsa on, ak by si to nebol užil posledný krát skôr, než sa obrátil naspäť k svojim kamarátom na život a na smrť. O niečo som sa zahanbene posunula dole na sedačke snažiac sa splývať z gaučom aspoň na malý moment. To mi, ale vôbec netrvalo dlho.

"Aha chalani, čo som našiel," vrátil sa Luke rozžiarený ako vianočný stromček. Hneď som spoznala tie kazety a len vtedy začala tá správna červeň stúpať do výšin.

Niekedy si tak vravím, prečo s ním vlastne bývam?

-----

prepáčte, je to krátke, ale dievčatko menom Ivanka nespalo vôbec tieto dva dni (a tým vôbec, naozaj myslím vôbec)
Celá som zničená, dobitá, dobúchaná, vynervovaná, takže ak toto tu nedáva zmysel (čo sa stavím, že nedáva (a vôbec to nieje vtipné (lebo, keď som fest unavená, tak viem akurát tak plácať hovadiny v reči hadej (Ja som vlastne Harry Potter (bez jazvy (a paličky (metli (a RONA (*crying a river*))))))) (teda jazvou nad perou, aby sme sa vyrovnali) , tak sa veľmi hlboko ospravedlňujem. 
Inak teraz, keď sa mi psychicky a zdravotne polepší, tak rozbehnem nový projekt s názvom Filozofické okienko aneb *vymyslite nejaký cool názov, lebo mi nefunguje hlava, a keď mi nefunguje hlava, tak myslím iba na to, že nemyslím a nieje to príjemný pocit*. Bude to niečo ako tieto moje AN (ktorých sa nevzdám), ale ak sa zapojíte, tak mi budete môcť položiť pár nezmyselných otázok a ja sa ich pokúsim poňať po svojom a vyjadriť sa k tomu. Dobre? 

Ešte sa chcem ospravedlniť za nekorekciu a dlhé čakanie, ale som zdeptaná fyzick i psychicky, takže vtedy človek nemá chuť ani otvoriť oči ráno. Ďakujem za strpenie. Luv ya, bye xx

CLUMSYSUTRA || Luke Hemmings [SLOVAK]Where stories live. Discover now