step 20. - diarrhea

445 33 5
                                    

podľa názvu môžte usúdiť, že by ste mali odložiť svoje chutné pokrmy, a ak sa vám z toho zdvíha žalúdok, tak ani nečítať. keby niečo, tak som vás varovala.

„Bolí ma brucho," zamrnčal Lucas spod periny, hoci vonku panovali nepríjemné horúčavy. Celý deň sa tam chudák zmietal zatiaľ, čo som mu podávala rôzne vriace veci, aby mu bolesť aspoň trošku ustúpila. Konala som podľa seba. Hocikedy som dostala svoje dni ľahla som si do postele a prvá teplá vec po ruke smerovala na nepríjemné miesto.

„Ja viem, Lukey," pohladila som ho po spotenom čele, na ktorom som nechala motýlí bozk predtým, než som šla dole do kuchyne pre ďalšiu várku čierneho čaju. Povedzme si pravdu narovinu, Luke dostal hnačku len niekoľko dní pred odchodom k jeho rodičom. Ako každý správny chlap sa ma snažil presvedčiť, že bude v poriadku a menšie preháňanie zvládne ľavou – zadnou . No k pravde prišlo vtedy, keď stál medzi dverami. Nebudem vám opisovať celý incident, len vám poviem, že môj blonďavý priateľ bol z toho riadne na prášky pár hodín. Ešteže som ho videla iba ja a ani susedove mačky sa neodvážili prísť sa pozrieť na jeho novú farbu na nohaviciach.

„Je toto to, čo zažívajú ženy každý mesiac?" ukázal si prstom na brucho neskrývajúc kyslosť v tvári akonáhle som sa vrátila s jediným drinkom, ktorý mal dovolené piť od doktora. Aj k tomu som ho samozrejme musela dokopať nemilosrdným spôsobom. Neviem, prečo sa chlapi hanbia za normálne choroby, ktoré sa stávajú bežne i ženám? Či sa cítia byť viac hrdinský, keď sa potom celé dni premávajú po dome a serú všade, kde sa zastavia. Oh, prepáčte, beriem nazad to slovo. Kakajú.

„Keby len to," mávla som rukou zatiaľ, čo som mu podoprela hlavu, nech sa napije. Cítila som sa ako matka gigantické novorodenca, ktoré vedelo rozprávať i fungovať samé od seba, keby ho nebola zrazila na kolená jeho hnačka. „Je to omnoho horšie a miesto občasného hnedého v záchode, máme v spodnom prádle hotový texaský masaker," usmiala som sa na neho skôr, než pokrčil nos.

„Fuj, to som nemusel vedieť, ďakujem."

„Pýtal si sa, odpovedala som," pokrčila som plecami predtým, než som sa znovu postavila na odchod. „Idem dole do obývačky, keby niečo, tak len zakrič. A snaž sa trošku sa vyspať," zvrtla som sa vo dverách.

„Dobre mami," zatiahol v momente, keď si svoju milovanú perinu natiahol cez hlavu. Bojovala som s chuťou ísť k nemu a pritúliť sa v pohodlí jeho náručia, no potom som si spomenula na neľútostné hnedé šúlky plávajúce v jeho črevách, a tak som radšej opustila jeho izbu bez ďalšieho slova.

-

„Hej, rozmýšľali sme sa s chalanmi či by ste s Lucasom neprišli na jednu párty, len pár blokov od vášho domu. Už je to chvíľa odkedy sme spolu niekam nevyrazili," ozval sa mi do telefónu Calum nedávajúc mi priestor ani len na pozdrav.

„Rada by som povedala áno, ale Luke nie je práve v tom najlepšom stave ísť niekam von," odkašľala som si nepríjemne sa cítiac v situácii, v ktorej som sa ocitla. Vedela som, že ak poviem Calumovi o Lukáškových častých návštevách malej miestnosti na konci chodby, tak to spôsobí nekonečné podpichovanie od jeho najlepších priateľov.

„A čo mu je, ak sa smiem spýtať?"

„Bolí ho brucho," vyletelo zo mňa bez rozmyslu. Na druhej strane linky zostalo hrobové ticho predtým, než sa ozval hlasný, ale za to melodický, smiech.

„Má chlapské mesiačiky?" vybuchol tmavý chlapec do ďalšieho nekontrolovateľného smiechu. Až mi bolo ľúto, že som vôbec niečo zo seba dala von.

„Dalo by sa tak povedať," zachichotala som sa, „musím ísť chlapci. Muž na mňa volá z hora." Síce to pravda nebola, no malé vyslobodzujúce klamstvo je vždy lepšie ako nepríjemná pravda.

„Teraz môže použiť aj tie tampóny, čo si kúpil," počula som zozadu Michaela. Musela som sa pousmiať nad jeho poznámkou predtým, ako som hovor spokojne ukončila a vybrala sa skontrolovať našu Spiacu Krásku.

-

„Zlatko, teraz ma pozorne počúvaj," snažila som sa naňho ísť milým, ale za to prísnym tónom naraz, „zoberieš si tabletky, čo ti doktor predpísal, zapiješ ich čajom, obalím ťa do plienky a až po tom si pozrieme film, dobre?" Vedela som, že byť v jeho blízkosti nebol najlepší nápad, keďže sa mu v tele premával akýsi vírus, no odolať jeho perám bolo veľmi ťažké. Uznajte sami.

„Nechcem mať plienku ako trojročný," zamračil sa so spodnou perou vysunutou trošku dopredu. Chcela som spraviť tiché awww, nad tým ako vyzeral, ale na to ma moja myseľ mentálne prefackala. Je to tvoj priateľ, ktorý necháva exkrementy na všetkých boxerkách a ty to musíš prať. Aj keď za to vôbec nemôže. To iba tie sprosté fastfoody, ktoré do seba pchá zatiaľ, čo je jeho milovaná a dúfam, že aj jediná, preč.

„Luke, miláčik," pohladila som ho po vlasoch, „je to pre tvoje aj moje dobro. Ver mi, že sa mi nechce prať každú hodinu tvoje boxerky, pretože to nie je najpríjemnejšia vec, a kým by sa nazbieralo za práčku vecí, tak by sme tu asi museli nosiť plynové masky."

„Ja viem, prepáč," sklonil hlavu iba, aby obdržal ďalšiu letmú pusu, „dones tie plienky." Povzdychol si smutne. Verím tomu, že to muselo byť preňho strašne trápne, ale čo narobíme? Určite by som ho neopustila po niečom takomto, i keď pozerať sa na hovno vašej polovičky, nebola tá najchutnejšia vec na zemeguli.

Vrátila som sa s pár bavlnenými plienkami, ktoré mi mama dala ešte v čase môjho prvého sťahovania sa z domu. Boli už staré a ona ich nemala kde využiť, takže mi ich darovala, aby sa jej uvoľnilo miesto na nové plachty alebo čo už. Nakoniec ich aj konečne niekto využije.

„Odokry sa, prosím," usmiala som sa naňho zatiaľ, čo som rozväzovala látku v mojich rukách.

„Hádam mi to nejdeš navliecť ty."

„Neboj sa, videla som tvojho fešáka už niekoľkokrát a vsadím sa, že si to okolo trupu nezaviažeš," a to ho utíšilo. Naozaj som sa pri ňom cítila ako matka. Navliekla sme to spoločne, zaviazala mu to okolo pásu, a keď sme už splnili všetky požiadavky napísané na papieri, konečne sme si mohli ľahnúť. A aby Luke dodal na svojej detskosti, pustil prvú rozprávku, ktorá mu vyskočila na Netflixe.

___________

maybe is not as funny as I thought it'll be but I wasn't v happy today and I needed to post smth because.. idk. 
but yeah, here we go.
(prepáčte, za tú angličtinu. niekedy proste všetko znie lepšie v angličtine a dnes som prečítala celú malum ff v tomto jazyku, takže je ťažké sa prepnúť.)
sľubujem, že keď sa vrátim domov, tak opravím časť, ak bude treba. 
a ak vás naplo alebo niečo, tak sa ospravedlňujem. len sa mi tento nápad dostal do hlavy, haha. (pretože ma bolí brucho a o krámoch som tu už písala, okok) a taktiež som si spomenula na ten Michaelov tweet, kde oznámil ich fans o Lucasovych trabloch. 
seeya sa v soon, ily, bye xx
stay happy, not crappy - Johnnie Guilbert

CLUMSYSUTRA || Luke Hemmings [SLOVAK]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang