step 12. - moving out.

475 47 9
                                    

Ak by ste sa ma niekto v budúcnosti spýtali, prečo sme sa s Lucasom sťahovali iba raz za náš život ako spolubývajúci asi by som sa vám vysmiala do tváre. NIKDY, opakujem, NIKDY počas existencie môjho ja na Zemi sa nebudem presúvať z miesta na miesto s našim jediným a milovaným.

Aby ste pochopili, zhrniem vám to do pár bodov.

- deň sa začal skvele (ránom (aké nečakané)). Ashton za volantom sťahovacieho auta si v zrkadielku prečesával vlasy, keďže, ako nám neskôr objasnil, doma to nestihol.

- prvé malé veci boli pripravené na odchod, kým sme z veľkých rúk nevedeli vydolovať modrý hrebeň. Nakoniec jeho majiteľa Michael schytil za golier trička a jemne ho vyšmaril von z miesta vodiča.

- všetci piati naskladaní ako hadie ženy popri drkotajúcom nestabilnom nábytku sme sa snažili prežiť Mikeyho šoférovanie. Či má licenciu alebo nie, ten inšpektor, u ktorého robil skúšku musel byť už pár storočí mŕtvy.

- počas našej jazdy "rýchlo a zbesilo" sa Calum stal nábožným a odriekaval dookola Otče Náš. Možnože i do kostola neskôr pôjde.

- Ashton neprestal s bubnovaním po stole ani po príchode na konečnú stanicu. Michael zakročil druhýkrát, tento raz už drastickejšie.

- veci z dodávky sa bezpečne dopravili do menšieho domu na kraji cesty, lenže Calum sa neprestával modliť k Bohu, aby ho vytrhol zo zúrivých rúk Michaelových.

- počas 3 minútovej schôdzky, kde sme sa dohadovali, ako to poskladáme podla feng šuej, si Ash kýchol 15 krát. (počítala som to. (vo vedľajšom dome sa premávali provokujúce mačky))

- cestu nazad by som peši prešla rýchlejšie ako toto. Lucas sa ujal vedenia, aby sme niekde nenarazili alebo nebodaj nám vlasy vyfúkal vietor.

- Cal vyskočil za jazdy zadnými dvierkami von, ešte ich aj zavrel a prešiel k okienku spolujazdca. Kývol hlavou na nášho pána Opatrného, založil si ruky na prsiach, kým znudene predniesol: "Hej, nechcel by si si pohnúť? Tvorí sa za tebou kolóna.". Aké smutné, že iba vtedy sme vychádzali z príjazdovej cesty domu.

- posledné veci boli odnesené do auta, zatiaľ čo sme prehľadávali apartmán či po nás niečo neostalo. Ako na just sme s Mikeom našli všade po poličkách a posteliach polepené Lukáškove kondómy.

- Luke zatĺkal ako to len išlo, kým Cal s Ashom plakali moria za našim starým domom. Najlepšie na tom je, že my sme za ním nevyronili ani slzu.

- tentokrát sa velenia ujal Calum. Aspoň jeden kompetentný človek, pomyslela som si predčasne. Skrat prišiel v momente, keď na chodníku uvidel dievča so psom a zabudol na volant v jeho rukách.

- Ashton zachraňoval situáciu trhaním volantu doprava, aby sme niekomu nezaparkovali v obývačke na televíznom prijímači.

- pri tomto záchranárskom akte sa avšak stal nejeden úraz. Zatiaľ, čo sme my s Michaelom schytali len plastovými kvetináčmi po rukách, Luke sa zaobišiel so skriňou na hlave.

- moment zdesenia:

"Lucas? Luke? Vnímaš ma?" fackala som ho ako najviac to šlo.

"Čo keby si ho pobozkala ako v rozprávkach?" povytiahol Mike obočie skôr, ako šiestym zmyslom zastavil dve poličky pred spadnutím.

"Čo, ak by si bol aspoň trošku užitočný?" odvetila som nahnevane. Luke sa trošku pomrvil predtým, než otvoril oči s tupým úsmevom na perách.

"Nič mu nieje," hodil nad ním rukou, "možno je trošku viac pripečenejší ako predtým, ale s tým sa ja už nemusím vysporiadať. Na to si tu ty," položil mi provokatívne dlaň na plece skôr, ako sa rýchlo spakoval na druhú stranu našej prepravy.

"Broo?" zachrapčal naťahujúc ruku k mojej tvári. Sklonila som sa teda k nemu, aby som ho lepšie počula, kým som prikývla. "Čo tu máš?" palcom mi jemne zatlačil na spodnú peru, predtým, než si ma zúrivo pritiahol k sebe a pobozkal.

- hneď potom odpadol.

- Michael zavíjal ešte dobrú polhodinu, že by sme sa mali prestať olizovať na verejnosti, pretože je to nechutné. Hlavne, že som sedela vedľa neho, kým Luke ležal pod jedálenským stolom v bezvedomý.

- Cashton viedol vojnu Bohov, Luke nejavil žiadne známky života a Michael sa mi neustále snažil vysvetliť, prečo by som ziatiaľ nemala mať deti.

- po hodine s pánom Detiažpodvadsaťpäťlebotoniejesrandažiťstýmkaždýbožídeň som usúdila, že by som sa mala zaujať miesto spolujazdca a Ashtona vyslať sem.

- na moje nešťastie sme boli pred našim novým domom.

- "A mali by ste si zaobstarať najprv psa. Vieš, aby ste sa naučili ako sa starať aj o niečo iné, ako vaše sexuálne potreby a potreby celkovo. Psy sú ževraj to najlepšie riešenie pre páry ako ste vy, keď sa chcete naučiť ako žiť s niečím o čo sa treba pravidelne starať a venovať sa tomu."

"Hovoril tu niekto o psoch?"

- Calum na mňa skoro pustil skriňu, ktorá zabila Lucasa, pretože sa dal s Michaelom do reči, akého psa by sme si mali zaobstarať ako partia.

- Ash mi podal pomocnú ruku, keď ma požiadal, aby som mu okamžite zaobstarala kyslíkovú masku inak tie mačky vyvraždí. Na čo okamžite zareagoval pán Detiažpodvadsaťpäťlebotoniejesrandažiťstýmkaždýbožídeň a už bol oheň na stole.

- Luke ožil až v momente, keď sme ho vytiahli preč z jeho bezpečeného miesta a presunuli ho do bývalého kurníku. Smrad je ten najlepší liečiteľ.

- Po mojom poučnom monológu o feng šuej a harmónii v domácnosti, som bola nútená vytiahnuť megafón a každého jedného osobitne zobudiť.

- všetko nakoniec skončilo v strede najväčšej miestnosti zatiaľ, čo sme všetci zaspali. Niekto od nervov, niekto od strachu, niekto od únavy. Iba Lucas ostal hore, aby si mohol pozrieť niečo na novom televízore.

- kto mohol vedieť, že začne pozerať H2O - stačí pridať vodu a začne kričať na celé mesto, že je morská panna?


hola!

toto tu je čistá improvizácia, pre vašu zaujímavosť. /kedy nieje/. chcem, aby ste vedeli, že ma veľmi mrzí ako sa kazím v pravidelnom pridávaní, ale v škole je peklo, a keď mám chvíľu pokoja, tak ochoriem, že ani žiť sa mi nechce /momentálne som tak na tom/. alebo do toho písania niečo príde /ako vždy/ a potom nič nestíham. tým pádom mi klesá aj vaša aktivita, moja kreativita a to ma veľmi, aleže brutálne hnevá.

dobre, dnes sa tu nebudem vypisovať. žiaden Shakespeare zo mňa momentálne v tomto stave nepovstane, takže sa majte, a ak ma doktorka zajtra oficiálne prehlási za chorú, tak sa dúfam uvidíme čoskoro. luv ya! xx

gramatika nem, inak nedostanete maffinku.

CLUMSYSUTRA || Luke Hemmings [SLOVAK]Where stories live. Discover now