"Čo keby si nachvíľu tú knihu odložila na bok a venovala sa svojmu šarmantnému priateľovi?" naklonil sa nado mňa Luke, kým mi z rúk pomaly vyťahoval práve rozčítanú knihu napriek tomu, že vie aká nasraná po tom zostanem.
"Koleduješ si o facku, Hemmings," zamračila som sa snažiac sa dostať knihu znovu nazad do mojej moci, ale držal ju privysoko predtým, než ju stranami položil na druhý koniec postele.
"Zvrátené, " zasmial sa ponárajúc svoju blonďavú hlavu do ohybu môjho krku zanechávajúc drobné, vlhké bozky po sebe. So spodnou perou vtiahnutou medzi zubami a bokmi jemne vystreľujúcimi dohora som naklonila hlavu viac doprava, umožňujúc mu lepší prístup. Pery mu síce zavibrovali proti odhalenej pokožke, no neprestával v práci. Dlaňami som si značila teritórium cez jeho chrbát až ku krku, cez ktorý som sa dostala až do vlasov kde som nimi mierne potiahla. Do uší sa mi dostal tichý ston skôr, než som nohy obmotala okolo jeho pásu priťahujúc si ho najbližšie. Nič na svete ma nedokázalo dostať tak veľmi ako chtivý Lucas. "Chalani sú dole," oznámil mi predtým, ako sa perami prisal na moje vo vášnivom bozku.
"Chceš, aby ti závideli?" zachichotala som sa odťahujúc ho odo mňa rukami položenými na jeho bicepsoch, ešte raz bozkávajúc jeho sladké pery.
"Popravde môj hlavný zámer nebol sem prísť a mať s tebou sex," pehovoril počas bozkov s jemnou červeňou na oboch jeho lícach, "hráme pravda alebo čin."
"Oh nie, zase? Nepamätáš si, čo sa stalo Michaelovi naposledy? Obhoreli mu vlasy, Luke. Jeho drahocenné vlasy," znovu som nechala smiech prejsť cez škáročku mojich pootvorených pier.
"Viem. Odvtedy už žiadna hra s otvoreným ohňom," usmial sa na mňa skôr, než si ukradol ďalší bozk. I mne sa na tvár prebojoval drobný úsmev predtým, ako sa môj jediný a milovaný posadil nazad na posteľ berúc ma so sebou do jeho lona.
"Čo je Hemmo? Pravý dôvod tvojho príchodu je?" prstami som sa prehrabla nadýchanými vlasmi, kým som si čelo oprela o to jeho. Lukeova ruka vystrelila smerom k mojej tvári, palcom prechádzajúc po napuchnutej spodnej pere skôr, ako mi ho v bezvedomí pomaly vsunul do úst. S úškrnom pohrávajúcim mi na tvári som vôkol neho zakrúžila jazykom, kým sa moje telo samo od seba rozhodlo začať sa trieť o jeho rozkrok a ústa začať slabo sať. Lukeove oči sa rozšírili akonáhle si uvedomil, čo sa mu deje s organizmom. Prst bol okamžite odstránený z mojej ústnej dutiny, no miesto toho sa mi prirazili o ne teplé obláčiky lásky a ruky zaúradovali na zadku letmo ma vedúc kde svoje boky pritlačiť viac.
"Hej Robert, neposlali sme ťa sem pre to, aby si urobil svoje dievča tehotnou," ozvalo sa spoza nás. V rýchlosti som zliezla zo stále omráčeného chlapca s kompletne rudou tvárou. Po chvíli nečinného pozerania jeden po druhom som sa rozhodla si odkašľať a tým na seba privolať menšiu pozornosť.
"A prečo sem vlastne mal prísť?" uhladila som si neposlušné vlasy rukou hanblivo len čo na mne pristali Michaelove šibalsky žiariace oči.
"Mala si z neho spraviť sexy tranzku, potom mal ísť do obchodu a vypýtať si tampóny," zazubil sa Ashton. Jedným očkom som zablúdila na Lucasa stojaceho pred mojou skriňou vyťahujúc všetky možné svetre, keďže vonku dnes nebolo dvakrát slnečno.
"Necháte nás na minútku?" venovala som chalanom Hollywoodsky úsmev, na ktorý všetci prikývli a pomaly sa vytratili preč. Spokojne som za nimi zavrela dvere pristupujúc ku vysokému chlapcovi sediacemu v kope oblečenia na posteli. Do ruky som ešte cestou vzala moju make-up taštičku a zamykala mu ňou pred očami.
"Nie!" vykríkol šplhajúc sa vyššie po posteli. Z hrdla sa mi predral diabolský smiech skôr, než som ho pod sebou uväznila a na stále trochu mokré pery mu zasadila bozk.