step 14. - how about no [Calum's edition]

513 46 4
                                    

"Čo je?" spýtala sa, keď sa odtiahla.

Neboli to vzlyky, ale smiech. "Spomenul som si na Praotca strom," povedal. "Celý čas mal pravdu."

"Myslíš jeho odpoveď na otázku?"

Prikývol.


"Brooke!" vletel do izby Michael celý zadýchaný, kým si na hrudi pridržiaval ruku. Na perách mu svietil tupý úsmev, oči mu žiarili nedočkavosťou, kým sa snažil dosiahnuť mojej pozornosti. Dvihla som ukazovák do vzduchu dávajúc mu čas na vydýchanie, aby som dočítala Tamaniho odpoveď predtým ako som sa prevalila na chrbát s otráveným povzdychom, knihu zložila tvárou dolu vedľa mňa na posteľ a kývla mu hlavou, nech sa rozrozpráva. "Si oblečená?"

"No nahá sa tu zatiaľ nepremávam," pretočila som očami, "prečo?"

"Ideme do útulku," pery sa mu roztiahli ešte viac ako predtým až som si miestami myslela, že dostal nepekný kŕč. Obočie sa mi stretlo v strede koreňa nosa neistá, čo tým myslel. Pokiaľ dobre viem, dnes mali ísť chlapci na zápas a nie do útulku.

"A čo futbal?" spýtala som sa predčasne šťastná, že zmením naše alternatívne plány hneď a zaraz. Mikey len rukou mávol, kým si to namieril rovno ku mne. Chytil ma okolo pliec, vytiahol ma von z pohodlia postele a už si to trielil von, preč od mojich milovaných neexistujúcich charakterov.

"Je až večer," mykol plecami stretajúc sa v polovici schodov s naspeedovaným Calumom.

"Chceš mi povedať, že on ide s nami?" ukázala som na strácajúcu sa postavu tmavšieho chlapca, ktorý akurát zabočil za roh do kúpeľne. Kaziteľ môjho pohodlia iba prikývol zatiaľ, čo ma naďalej vláčil v tesnom závese za jeho konskými krokmi. "To nedopadne dobre, bože môj."

"Ale čoby. Chlapec potrebuje byť trošku medzi svojimi," žmurkol na mňa hravo, čo ma aspoň na pár sekúnd rozosmialo. Pred domom sme sa zrazili s Ashtonom a jeho čarovným modrým hrebienkom, ktorý sa snažil počúvať, čo si Barbie vedľa neho rozpráva popod nos.

"Sme tu všetci?" objavil sa za nami pán Psysúnajlepšímipriateľmičlovekamilujteichaopatrujteinakvámnakopemdržky. Všetci sme vážne prikývli skôr, ako sme sa naskladali do jeho, podotýkam nového, auta. Hádam, že to nedopadne ako naposledy.

-

Aby som vám to vysvetlila rýchlejšie a pochopiteľnejšie, znova sa vraciam k mojim slávnym bodom. Návšteva psieho útulku dopadla katastrofálne. Nie pre tie psy, ale pre chudáka Caluma, ktorý podľa mňa doteraz odriekava básničku, ktorú pre nich zložil.

- len čo sme dorazili do centra nášho cieľa, zovšadiaľ okolo nás sa ozval známy štekot aka volanie Calumovej divočiny.

- ten vyskočil z auta skôr, ako sme ho stihli zastaviť a už sa išiel ohlásiť na recepciu starej pani, ktorej padali každé 3 stoniny sekundy okuliare, takže sme tam stáli dobrú pól hodinu, kým nás zapísala.

- Naša Barbie sa držala v tesnej blízkosti pána Môjhrebeňmávsebeskrytúčiernumágiuktorárobímojevlasyneodolateľné, pretože v ňom cítil istotu bezpečia a pohodlia. (za jeho magické vlásky)

- keďže mi zostal na krku už len Michael, zastala som s ním nad jednou z klietok a pustila sa s ním do bežnej konverzácie, normálnych ľudí v normálnych pomeroch so zdravým rozumom.

- "Vravím vám, zaobstarajte si psa, keď chcete mať deti," tváril sa ako mudrc, "je to ako dieťa. Najprv to musíš prebaľovať, potom to musíš cvičiť, tak sa začne pýtať sám, kŕmiť ho-"

CLUMSYSUTRA || Luke Hemmings [SLOVAK]Where stories live. Discover now