soz ppl. + tag + read it anyways

273 17 1
                                    


aby som bola rýchla a stručná.
chcem neuveriteľne písať, ale nemám nápady, čas, motiváciu, nič. preto pozastavujem všetko. 
pokiaľ máte nejaké nápady, tak mi ich prosím napíšte do komentára alebo do inboxu, pretože ja naozaj neviem, kde mám pokračovať. kedysi som toho v hlave mala naozaj veľa, no teraz všetko čo napíšem ide rovno aj k záhube, pretože s tým nie som absolútne spokojná. vysadila som si laťku asi až privysoko, aby som ju vedela vo svojej hlave znížiť . ešte cez prázdniny som mala chuť tvoriť, písať, byť kreatívna. ale akosi som si nabila ten program až tak, že teraz keď si ľahnem do postele, som rada, že dýcham. 
veľmi sa ospravedlňujem, že časti nie sú z ničoho. ale myslím, že vám to až tak nevadí. máte určite veľa ostatných autorov, ktorí vás s láskou spamujú svojimi úžasnými dielami. :-)

takže yup, končím. zatiaľ len dočasne, neviem ako sa to bude vyvíjať. možno ma múza nakope do riti už v nedeľu.

musím si splniť ešte jednu povinnosť.
bola som označená do tagu TOP 10 FABULOUS BEST SONGZ (či tak nejak), takže vám pridám zatiaľ aspoň to a pevne dúfam, že ma obsypete nápadmi. 
(nepôjde to po poradí)

1. jet black heart - 5 seconds of summer
2. avalanche - bring me the horizon
3. bite - troye sivan

4. new americana - halsey
5. gotta be somebody - nickelback 
6. iridescent - linkin park
7. drown - tyler joseph
8. trees - twenty one pilots
9. incomplete - backstreet boys (pustite si a prestanete sa smiať. no a čo, že ich počúvali naše mums)
10. the world is ugly - my chemical romance

toto je moje atm. a áno viem, že sú to všetky sad songy. aby neboli, tak vám sem dám prídavok. 
11. over and out - 5 seconds of summer
lepšie?
i think so. 
tagujem.. let's see. všetky baby, ktoré toto čítajú (a ak to naozaj spravíte, tak mi dajte vedieť, aby som sa na vás naladila.:-))
oh, a vďaka za tag  UghTamm
dúfam, že sa uvidíme veľmi skoro, lebo mi vaše komentáre a to písanie naozaj chýba. :-)
I love you. 
(nič si nerobte z tej lukáškovej dievčiny, ktorej meno neviem ani vysloviť. stále máte mňa. x)


CLUMSYSUTRA || Luke Hemmings [SLOVAK]Where stories live. Discover now