0.1 °YEMEK°

13.8K 68 15
                                    

(✿^‿^) hi millet! ben esma, siz de okuyucularım olmalısınız?

öncelikle il bahsetmek istediğim şey yazdıklarımdan rahatsız olacaklar için
önemli:

eğer rahatsız olup saçma salak yorum yazacaksanız hiç buradan sonrasını devam etmeyiniz

ayrıca da buna rağmen böyle iğrendiğini belirten saçma yorumlarla karşılaşırsam da engel atarım

herkes tatlı tatlı kendi halinde takılır böylece
kimse kimsenin iğrenmesini çekmek zorunda değil

umarım yazdıklarım hoşunuza gider

o zaman başlayalım!

iyi okumalar

dipnot: ayrıca çok yazım yanlışı
yapan biriyim, bunları yazmak
çok zor oldu
umarım sorun yaşamayız

Bölüm 1: Yemek

Karşımdaki adama bakarken gülümsedim. "Bence daha çok dışarı çıkmam için uğraşmalısın."

Adam arsızca vücudumu süzerken gülümsedi. "Ama bunun da bir getirisi olmalı."

Çirkin.

"Her geldiğinde alıyorsun zaten." Sözlerimle kemerini bağlamayı bitirip bakışlarını gözlerime dikti. "Sedat'la konuşacağım şimdi, birkaç saatliğine izin almanı sağlayacağım. Yemek yeriz, güzel bir restorantta."

Alt dudağımı ısırarak ayaklandım. Sadece iç çamaşırlarım vardı üzerimde. Umrumda değildi. Omuzlarına dokunup ona yaklaştım. "Bu süper bir haber. O hâlde, ben hazırlanayım; sende Sedat'la konuş gel."

Başını sallayıp yanağımı öperek odadan çıkınca göz devirerek odanın içerisindeki lavaboya ilerledim. Hızla duşa girip her yerimi sertçe sürttüm.

Vücudum tamamen kızarırken son kez durulanıp çıktım. Üzerime yeni giysiler giyerek odaya geçtiğimde Sedat yatağa oturmuş bekliyordu.

Gülümseyerek yanına ilerledim. Yanına oturduğumda omzuna doğru yerleştim. "Garip garip bakıyorsun. Çıkar ağzındaki baklayı hadi."

"Yavuz benden, senin için izin istedi. Bu nasıl oluyor Pınar? O kim ki, seninle dışarıya çıkmak için izin alıyor? Bir de, Pınar hazır bekliyor, demesi yok mu?"

Hafifçe ondan uzaklaşıp üzerimi gösterdim. Pijamalarım vardı. "Sence hazır gibi mi gözüküyorum? Adam kafayı bana takmış. Sürekli geliyordu zaten. Bende bunalmıştım."

Bana yandan bir bakış attı. Sanırım inanmıştı. "Artık bunalmana gerek yok."

Gülümsedim. "Kovdun mu onu? İyi yapmışsın."

TEMASSIZ DOKUNUŞ |+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin