0.9 °GÜVEN°

2K 41 5
                                    

merhaba demeye utanıyorum

sağ olayım ki, buraya girmiyorum bile

tek savunmam sınav senemdeyim

uzatmak yok, bölüm var

Bölüm 9: Güven

Arabanın kapısı açıldığında uzun ince bacağımı dışarıya atıp hızla indim arabadan.

Kapımı kapatıp önümde dikildiğinde gülümseyip yakasını düzeltir gibi ellerimi yakasına taşıdım.

"Şimdi bebeğim, her kuytu köşe de sıkıştıracaksın beni. Malum burası kurtulduğum yer, biraz oyunculuk gerektiriyor."

Gözlerini kısarak baktı, gözlerime.

"Sen yine bir şeyler planlıyorsun değil mi?"

Önce kaşlarım kalktı ama sonrasında muzipçe ona yaklaştım. "A-ah, ne alakası var hayatım? Sadece oyun."

Ben dudak büzerken o halime gülüyordu. Elini belime yerleştirip önümden çekilerek ilerlemem için yer açtı.

Birlikte içeriye geçip özel lobiye geçerken içimdeki gülme isteğini bastırmaya çalışıyordum.

Buraya girmemiz yasaktı ama şu anda yanımdaki şu enteresan adamla girmek çok komikti.

Böyle diyorum ama bu adam asla diğerleriyle aynı kefede olamazdı.

Göz ucuyla ona baktığımda masadaki bardakları düzeltiyordu. Gülerek ellerini tutup kucağıma koydum.

"Rahat bırak bardakları. Bak, eğlenmeye geldik. Hatta biraz içip gevşeyelim, ha?"

Gözleri yüzümde gezdi. Sonra başını sallayıp ilerideki garsona el işareti yaptı. Garson tüm işini bırakıp buraya ilerlerken bende oturuşumu düzelttim ve Emir 'in elini kavrayıp bacağıma koydum.

Emir'in gerildiğini hissetsem de bozuntuya vermedi. Bacağımı hafif hafif sıkıp  bırakıyordu.

Garson seri bir şekilde istediğimiz içkilerin adını aldı ve daha sonra diğer insanların siparişlerine döndü. Çünkü burası özel lobi, burada her şeyin fiyatı üç kat artar. Burası lüks yer, Nora Bar için.

Kulağımda hissettiğim nefesle Emir'e verdim dikkatimi. "Ne düşünüyorsun? Dalıp gittin?"

Alt dudağımı dişleyip ona baktım. "Seni düşünüyorum."

Kaşlarını çattığında gülüp çenesini öptüm. "Tamam tamam, Serkan gelir mi diye düşünüyorum. Beni böyle savamazlar başlarından, ben burada üç yıl çalıştım. Çoğu şeyi biliyorum, bu neden bile beni bu şekilde hemen boş vermelerini engeller."

Kaşlarını havaya kaldırdı ve bir süre gözlerime baktı. Yüzünü buruşturup hafifçe uzaklaştı benden. "Anlamadım? Ne demiştin?"

TEMASSIZ DOKUNUŞ |+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin