(;ŏ﹏ŏ) hi!
biraz geç geldi bölüm...
gerçi biraz diyerek o zamanı kısaltmamak gereko halde hemen yeni bölüme geçelim.
ayrıca lütfen okuyup beğendiğiniz bölümlerin oylarını verin ki bende bileyim beğendiğinizi.
e o zaman yeni bölüm!
iyi okumalar...
Bölüm 4: Yanlış Temas
Hassiktir!
Eve bak, be!
Evin içinde kendi etrafında dönerek gözlerimi kapattım. Zenginlik ne güzel şey...
"Burada kaybolmuyorsun değil mi?"
Emir göz devirerek karşıdaki kapıyı gösterdi. "Orası mutfak, burası salon. Üst katta çıktığın andaki sol kapı misafir lavabosu. Yanındaki misafir odası."
Çenesini kaşırken konuşmaya devam etti. "Koridor sonundaki oda benim, sağ tarafındaki oda da senin olur."
Başımı salladım. Mutfağa doğru ilerlerken peşine takıldım. Mutfağa girip üst rafların birini açarak bir bardak çıkardı ve tezgaha bırakarak buzdolabına yöneldi.
"Seni kurtarmak bu kadar kolay mıydı?"
Gülerek kalçamı tezgaha yasladım. "Sedat, amcasına söylesin, sen o zaman gör. Umarım, ölmeyiz."
Omuz silkerek buzdolabından aldığı şişenin kapağını açarak bardağı doldurdu. "Neden senin için bu kadar uğraşıyorum? Neden her dediğini yapıyorum. Beni oradan al, evine sok dedin. Artık evimdesin."
Bardağı dudaklarına yasladığında gülümsedim. "Belki bana aşık olmuşsundur."
Yüzü bana dönerken hâlâ suyu içiyordu. Gülerek konuştum. "Suyunu iç önce."
Suyun hepsini bitirerek bana döndü ve kaşlarını çattı. "Ne alakası var aşkla?"
Kaşlarımı kaldırdım. "Aşka inanmaz mısın? Eğer inanmıyorsan, çok şey kaybediyorsun Emir'ciğim."
Bakışlarını şişeye çevirirken şişeyi kapatıp buzdolabına geri koydu. "Aşka inanmıyorum, ayrıca her şeye sahibim."
Gözlerimi devirerek tezgahtan uzaklaştım. Karşı duvara yaslı cam masaya gidip üzerine oturdum. Camı çok kalındı. Bu demek oluyor ki, zengin malı...
Az önce yaptığım gibi o da tezgaha kalçasını yasladı. "Sen? Sen aşka inanıyor musun?"
Başımı salladım. "Aşk çok kutsal bir şey. Ben ulaşamam ona."
Gözleri yüzümde gezindi. Keşke dokunabilseydi rahatça bana. O zaman gecemiz sert- yani iyi geçerdi. Neyse, başka zamana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEMASSIZ DOKUNUŞ |+18
Romance+18 içerir, sansür kullanmak istemiyorum. Nasıl olabiliyordu? Dokunulmazlığı vardı ve bende bu bile istek uyandırıyordu. Elindeki çatalı ve bıçağı kavraması sıkılaşırken küp şekilde kestiği et parçasını dudaklarına götürdü. Daha önceki 7 eşit parç...