bölüm kısa ama çok aksattığım
için atmak istedimumarım sıkıntı yaratmam
iyi okumalar
Bölüm 7: Pis Pis Bakışlar
Sabah olmuştu ve biz hiç konuşmadan onun şirketine gitmiştik.
Büyük bir projede yer alıyordu ve teknik sıkıntılardan ötürü hızlıca evde çıkıp buraya gelmiştik.
O bir yandan dosyalarla uğraşırken bir yandan da kahvesine uzandığı her an bakışlarını bana kaldırıp pis pis dikiyordu.
Onu öptüğüme kızmıştı elbet, ama bu durumdan hoşlanmadığını söyleyemezdim.
Arada bana çaktırmadan bakmaya çalışıp alt dudağınu yaladığını görmüyor değildim.
"Kahveleriniz iğrenç."
Bana yine pis pis bakıp ses etmeden dosyalara döndü.
Kapı çalınca bakışlarım oraya döndü.
Heh, sabah geldiğimizde dosyaları getiren ablamız gelmişti. Kısacık eteği ve botokslu dudakları onu çirkin gösteriyordu.
Elinde tuttuğu rulo kağıdı ayağındaki topuklu ayakkabıları sert sert yere vurarak Emir'in yanına ilerledi.
"Emir bey, bu düzeltme yaptığınız krokinin yeni çizimi."
Onlarla ilgilenmek yerine eteğimi düzeltip oturuşumu düzelttim ve elimde onun isminin yazdığı kalemi masaya bıraktım.
Ben toplantı masasında otururken onlar Emir'in kendine özel masasında duruyorlardı.
"Bakın şurayı ben düzelttim."
Elimde olmadan öküz gibi anırdım bir an. Çaktırmamak için Emir'in bana sıkılmamam için verdiği telefonunu masadan hızla aldım. Sanki orada bir şey görmüşüm gibi yapıyordum.
Bakışlar bana döndüğünde hâlâ gülerken elimi kaldırdım. "Çok çok pardon."
Bakın ben yaptım bunu!
Bakın kalemi tutuyorum şu an!
Bakın ben doğdum!
İnanılmaz, bakın gerçekten ben böyle bir görünüme çabasıyla karşılaşmadım.
Bu cilveyse ben işimi bırakıyorum. Bunun üstüne ben çıkamam, kırıtma adabı bu ablamızdan soruluyor.
Alt dudağımı dişleyerek çaktırmadan onlara bakarken arada kadının Emir'in önüne eğilip durduğunu görüyordum.
"Ben kahve almaya gidiyorum."
Ayaklandığımda pis pis bakışları bana döndü. "Hani kahveler iğrençti?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEMASSIZ DOKUNUŞ |+18
Storie d'amore+18 içerir, sansür kullanmak istemiyorum. Nasıl olabiliyordu? Dokunulmazlığı vardı ve bende bu bile istek uyandırıyordu. Elindeki çatalı ve bıçağı kavraması sıkılaşırken küp şekilde kestiği et parçasını dudaklarına götürdü. Daha önceki 7 eşit parç...