#10

957 93 33
                                    

Selamm bu benim en sevdiğim bölüm gerçekten bir anda yazılan yerler var BDJBSHDBSJDBSKDVJSBSJDBD

Lütfen oylamayı unutmayın iyi okumalar <3

Midoriya
-------
Okul bitmişti ve akşam olmuştu herkes odasından çıkıp ortak alanda oturuyordu ama ben sohbet etmek yerine kacchan'a ne diceğimi düşündüm.
Aslında biraz mutluydum çünkü her zaman sevdiğim ve hayran olduğum kişinin beni düşünüp bana yazdığını düşünmek beni heycanlandırıyordu.

Bakugo
-------
Akşam olunca Deku'dan kaçınmak için odasından çıkmamaya karar vermişti ve yatağında yatıp sosyal medyaya bakıyordu.
Saate baktı ve iç çekti "...Bana o soruyu ne zaman soracak ve ben ne diyeceğim..."

Midoriya
--------
"Umm b-ben odama gidiyorum  siz devam edin lütfen" hepsi bana iyi geceler demişti ve bende onlara gülümseyerek yukarı çıktım ama odama değil.
Yukarı geldiğimde Kacchan'ın kapısının önünde durdum iç çektim ve kapıya tıkladım.
"Kacchan benim Deku gelebilir miyim?"

Bakugo
-------
Kapının tıklatıldığını duyunca ayağa kalktı ama Deku'nun sesini duyunca dondu, gergin bir şekilde kapıyı açtı ve ona baktı. "Ne oldu?"

Midoriya
--------
"Şey sabah sınıfta dedim ya hani" ellerimin içi terlemeye başladı ne diceğini bilmiyordum.
Biraz korkmuştum kendi kendime gerildim ve biraz sessiz kaldım.

Bakugo
--------
"Doğru...bana ne soracaksın?" Tek kaşını kaldırdı ve onu odanın içine çekip kapıyı kapattı.
Onun sessizliği Bakugou'yu da geriyordu "Söyleyecek misin?"

Midoriya
--------
Artık dayanamadım ve söyleyi verdim "Kacchan kampa gittiğimizde senle kalabilir miyim sensei birini seçmemizi sôyledi ya" korkudan iyice gerilmiştim.

Bakugo
-------
Şok içinde ona baktı ve gözlerini kırptı. Böyle bir soru beklemiyordu ama rahatlamıştı "Tamam...olur"

Midoriya
--------
Şaşırmıştım ama mutluydum da gözlerimin içi parlıyordu kacchana baktım "Gerçekten mi"

Bakugo
-------
Yanakları tekrar pembeleşti ve yüzünü başka bir yöne çevirdi "Evet"

Midoriya
--------
"Teşekkür ederim" gerçekten mutluydum kabul etti BENİMLE KALMAYI KABUL ETTİ

Bakugo
--------
"Tch herneyse" göz devirip arkasını döndü ve sırıttı. Onunla aynı yerde kalmak eğlenceli olacaktı.

Midoriya
--------
"Ah pardon gidiyorum" aptal aptal sırıtarak odama gittim ve kapıyı kapattım.
"AHHH ÇOK MUTLUYUM" yatağıma yattım ve gülümsemeye devam ettim.

Bakugo
-------
O gidince sırıtmaya devam etti ve yatağına uzandı. Tavana baktı ve göz devirdi "Aptal Deku...beni korkuttu"

-------------------------------------
İyi sövdüler kesin damla aşkm BDHDJZBSKSBSKSBSKBS
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yazım yanlışları için özür dilerim <3

Bilinmeyen |bakudeku| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin