#31

415 28 7
                                    

-31. bölümde smut olmasa içimde kalırdı-

''Deku~''Bakugo Deku'nun T-shirt'ünün içinde elini gezdirdi.Deku heyecandan ne yapıcağını bilmezken Bakugo Deku'nun boynuna eğildi."Kokuna bayılıyorum"

Deku o kadar kızarmıştı ki küçük brokoli artık küçük bir domatesdi.Deku eliyle yüzünü kapatırken Bakugo onun ne kadar tatlı olduğunu düşündü.Bakugo elini Dekunun göğüs uçlarında gezdirmeye başladı."K-Kacchan mhm~"
Bakugo Deku'nun onun adını inlemesiyle daha çok kendinden geçmişti.

Bakugo Deku'nun T-shirt'ünü çıkardı.Deku kızarmış yüzüyle Bakugo'ya bakarken çok güzel gözüküyordu.Bakugo Deku'nun boynuna bir öpücük kondurdu ve onu tamamen soydu.

Deku utançtan yerin dibine girmek istedi.
"Küçükmüş :D" (13 olsundu o zaman aklima sayi gelmedi NDKDVDKBDKDND)
Deku Bakugo'yu itti."Kacchan öyle şeyler söylem-!"

Deku sözünü bitirmeden Bakugo elini çoktan Deku'nun erkekliğine atmıştı yavaşca gel git yaparken Deku'ya bakıp gülümsedi.Deku'nun üstüne eğilip ona küçük ve tatlı öpücükler kondurmaya başladı.

Biraz sonra artık ikisininde üstünde hiçbirşey yoktu ve kendilerini ana kaptırdılar.
(evet deku bile)

Bakugo Deku'nun vücudunda gözünü gezdirdi.O kadar naif ve güzel gözüküyordu ki gözlerini almak imkansız dı.

"N-gh mhh" Bakugo Deku'nun içinde gel git yaparken Deku çarşafı sıkıyordu.
"Deku~"

"K-Kacchan yavaş ol..!"

Bakugo Deku'nun bu haline gülümsedi.

Boynuna eğilip birkaç ısırık ve bissürü iz bıraktı.

---------------------------------------------------------------
Askimlar bununla idare ediniz bekletmim diye attim hemen devami söz veriyorum gelicekk.

Yaoi okumaya bayılan biri olarak smutlari bu kadar kötü nasıl yazıyorum anlamış değilim.

Herneyse sizi daha fazla oyalamicam.

Seviyorum hepinizi mwahh❤️

Bilinmeyen |bakudeku| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin