#35

365 36 18
                                    

''Kacchan bişi sorucam''Bakugo İzuku'ya dönüp onaylarcasına kafasını salladı. ''Film izleyelim mi ben yatmaktan çok sıkıldım''. ''Ne izlicez peki?''. ''Hadi gidelim'' Bakugo ve İzuku alt kata inip televizyonu açtılar.Birkaç filme baktıktan sonra birtanesine karar verdiler.

1 Saat Sonra

''Ne kadar saçma tch''. 

''Hayır çok duygusal bikere''

''Bu mu duygusal kadın vuruldu diğeri başında ağlicağına hastaneye götürsün''

Filmin ortalarına doğru Deku uyuya kalmış Bakugoda saçını seviyordu. 'İyiki yanımdasın Deku.Çok korkmuştum birdaha seni göremem,birdaha seni bu şekilde sevemem diye.Ya geri uyanmasaydın?O zaman ne yapıcaktım ben?Nasıl yaşardım sensiz Deku'.

Bakugo eğilip Deku'nun saçlarına uzun bir öpücük bıraktı,saçlarının kokusuna dalıp birdaha uyanmamak istedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakugo eğilip Deku'nun saçlarına uzun bir öpücük bıraktı,saçlarının kokusuna dalıp birdaha uyanmamak istedi.Kafasını kaldırdıktan sonra derin bir iç çekti. 

'İyiki benimsin Deku ,iyiki benimlesin.Sadece bana ait

 olduğunu bilmenin o hissini sana anlatamam.

Birdaha beni bırakmadığından emin olucam'

Birkaç ay sonra

Birçok şey değişmişti.Kimse eski konuları açmıyordu.Denki ve Kirishima çıkmaya başlamıştı.En çokta değişen Bakugo sanırım.Deku'ya olan bağı gün geçtikçe arttı,Deku'ya olan sevgisi,diğerlerine karşıda birazdaha nazikti,yanlış anlaşılmasın sadece biraz.Deku ilk başta ona yazan kişinin Bakugo olduğunu nasıl mı öğrendi?Bu hikayenin başlamasının sebebi bu değilmiydi zaten?Peki size nasıl öğrendiğini anlatmazsam olmaz değil mi?Başlayalım o zaman..

13/04 

''AYNENNN EVET BENCEDE'' 

 ''Aptal mısın Denki bir yerinde dur lan''.

''OLM DUYMADINIZ MI LAN SALAK MISINIZ AFGJHDSAGNJHDSMNGBDSN ÇOK KOMİK AMK'' .

 ''SENSİN LAN KOMİK ELEKTRİK DİERĞİ''

''Sakin olun olm abartmayın tamam''

''Yani sen şimdi midobabe'ime anonim olarak yazdın öyle mi'' Mina gülmeden konuşmaya çalşıtı. ''Evet tch'' . ''BU KULAKLAR BUNLARIDA MI DUYUCAKTI AGBIAGHBAHDGBAHDGBADGHB''

''DENKİ BİRAZDAHA GÜLERSEN YÜZÜNÜ YERİNDE BULAMİCAKSIN''

''SİZE HİÇBİŞİ ANLATILMAZ APTALLAR''

Bakugo diğerlerinin yanından kalkıp odasına gitti.Yatağa uzandı ve biraz düşündü 'Sanırım artık öğrenebilir'. Bakugo diğer numarasını alıp İzuku'ya yazdı.

Deku'nun telefonu

Bilinmeyen:Pişt 

Deku:Ha?

Bilinmeyen:Naber? :D

Deku:Çok uzun zaman oldu neden yazdın?

Bilinmeyen:Neden?Kim olduğumu hala merak etmiyo musun?

Deku:Ediyorum tabiki! 

Bilinmeyen:O zaman bu akşam parka gel

Deku:Neden güveniyim ki sana?

Bilinmeyen: Olm aptal mısın sen bu nasıl bir soru bişi yapıcam sanki.

Deku:Peki gelicem

Bilinmeyen: :D

Bilinmeyen çevrimdışı

Deku çevrimdışı

Bakugo yattığı yerde sırıttı 'Aptal Deku'. Kalktı ve akşam için hazırlandı.Arkadaşlarınada söyledi ve onalrda yapması gerekenleri hazırladı.Birkaç saat sonra parka gitti.Salıncağa oturmuş Deku'yu bekledi.Şapkası kapalı siyah sweatiyle dışardan bakan kimse Bakugo olduğunu anlayamazdı.Birkaç dakika sonra Deku geldi.

'Gelmekle doğru mu yaptım ki beni seven biri olduğunu biliyorum ya Kacchan öğrenirse yanlış anlarsa'Deku aklındaki düşüncelerle parkta salıncakta oturan Bakugo'ya yaklaştı. ''U-um merahaba?''

Bakugo konuşmadı ve ayağa kalktı.Bir anda etrafta konfetiler ve ışıklar çıktı Deku etrafına baktı.Arkadan müzik açmışlardı.Bakugo Sweat'in şapkasını indirdi. ''Çıkma teklifi edememiştim o yüzden şimdi düzgünce ve tekrardan sormak istiyorum Deku.

Sensiz olmak istemiyorum Deku,benim olmanı istiyorum eğer sende istersen...

Bakugo müziğin en güzel yerinde konuşmasına devam etti ve eğildi.

Birbirimize ait olalım İzuku..

Secrets I have held in my heart
Are harder to hide than I thought
Maybe I just wanna be yours
I wanna be yours
I wanna be yours
Wanna be yours
Wanna be yours
Wanna be yours

Deku gözlerindeki yaşlarla birlikte Bakugo'ya sarıldı.Onu uzunca öptü ve çekildi.

Sadece senin olmak istiyorum Kacchan!..

 Evet bazı hikayelerin sonu vardır değil mi?Buda o sonlardan birisi.Artık Bakugo Deku'ya,Deku Bakugo'ya ait.Bazılarımız hayata kırgınız belkide sevilmedğimiz için.Ama herkesi seven birisi vardır bunu unutmayın.Hepinizi çok seviyorum.Bu hikayenin sonu gelmez gibi gelmişti bana ama dediğim gibi.

Her hikayenin bir sonu vardır

İşte bu Deku ve Bakugo'nun hikayesinin sonu 

~SON

Bilinmeyen |bakudeku| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin