Medyalarıma aşık oluyorum-
Bu bölümdeki fotoğrafları pek beğenmedim hiç güzel bulamadım :'(
Uyandığı gibi bölüm mü? Chat ne diyo bu yazar(╯︵╰)
_____________________________________
Mina:"Yanlız Denki seni alan yaşadı yavrum şu sexy'liğe bak pu pu"Denki:"Sorma herkes senin gibi düşünse keşke-"
Deku"..."
Mina:"LAN YOKSA? CİDDİ MİSİN??? İNANMAM LAN AŞIK MI OLDUN SEN CUS KİM PEKİ NASIL BİRİ TANIYO MUYUZ"
Denki:"La bi sakin ol anlatıcam"
Deku:"oha harbi olmuş-"
Mina:"Anlat çabuk daha inmemişlerdir zaten"
Denki:"Ama pek hoşuna gitmeyebilir.."
Mina:"Anlamadım kötü birisi mi?"
Denki:"Hayır hayır harika birisi ama nasıl desem...Sanırım aynı kişiden hoşlanıyoruz AMA GERÇEKTEN DÜŞÜNDÜĞÜN GİBİ DEĞİL-"
Deku:"Oha-"
Mina:"ama ben kimseden hoşlanmıyorum ki :0"
Mina:"Lan bir dakika benim hoşlandığımı düşündüysen.Sen kız düsünmessin kesin erkek dimi gay pikachu ( ͡° ͜ʖ ͡°)"
Denki:"Al işte- evet erkek ama yani ne bilim"
Mina:"Eee kim bu şanslı kişi"
Deku:"Çok açık Kirishima hem kampa giderken flörtleşiyolardı hemde senin aşık olduğunu düşünebileceği en yakın kişi kirishima "
Denki:"Zeki olarak boşuna seçmedik ya"
Mina:"OHAAAA KİRİ'DEN Mİ HOŞLANIYOSUN HASSİKTİR HASSİKTİR CUSS İKİNİZİ ÖPÜŞTÛRMEM LAZIM AGAGAGAG FOTOĞRAF DA ALIRIM AYY"
Deku:"O iyi mi-"
Denki:"Evet 2 dk bekle düzelir"
Deku:"eh.."
Mina
--------
Ne güzel mutlu mutlu zıplarken kapıyı teklemeledi bir orospu çocuğu bir elime geçirirsem onu.İçeri jirou girdi "sonunda açıkladı mı"
Denki:"mhm"
Jioru:"şükür aq hadi gidelim ve denki iyi hazırlanmışsın kiri yerinde olsam öpmekten fazlasnı yapardım ;}"
Denki: "LAN AMINA KODUĞUMUN SAPIĞI GEL LAN BURAYA"
Denki
---------
Peşinden koşarak gittim diğerleri de arkamızdan bağırıp geliyorlardı.Yani Mina masum brokolim yapmaz.Ben güzel güzel düşünürken jirou sağ olsun piç ortak salona gelince ikimiz birden yere yapıştık ben onun üstüne BDJXBZJZBSJBSKDBD.Jirou:"CUS AMK KALK AYI"
Denki:"VURMAYI KESERSEN KALKICAM"
Jirou:"İyi be kalk"
Kalktım ve etrafa baktım ki o bakış sınıfın yarısı burda amk. "Eh merhaba-"
Jioru:"Kanka hepsi sexy'liğine bakıyo BDJXBXJBXJZNSKZBXKBD"
(Burda kimi vurguladığını biliyosunuz)Denki:"Ah sorma harika oldum ya"
(Fotoğraf bulamadım imdat)
Bakugo:"Mala benzemişsin BFJXBJXBSJSBSKDBSKBSKDNS"
Denki:"ha ha ha çok komik"
Bakugo:"Komik olduğu için dua et yoksa seni öldürmüştüm HDJBXXJBSJXBAKXNSKND"
Tsuyu:"Çok yakışmış Kaminari-kun ~kero"
Uraraka:"Katılıyorum Mina'nın zevkleri🛐"
Deku:"Denki iki saattir koşuyosun bir duramadın- ohoo~ fısıldayarak birileri seni fena kesiyo"
Denki
---------
Ne dediğini çok iyi anladım ve kiriye döndüm.Anskm harbi bakıyo güzel duruyo mu acaba rezil mi oldum ki off düşündüğüm şeye bak.Kirishima:"ç-çok yakışmış bro"
Denki:"Teşekkürler.. "
Mina:"biz sizin flörtleşmenizi izlemek zorunda mıyız gidin odanızda flörtleşin~"
Denki & Kiri:"NE ALAKA"
Ve evet ikimizde domates gibi kızardık hiçbişe demek istemiyorum lütfen konu dağılsın lütfen.
Deku:"Çok hızlısınız yoruldum.Bide bu kıyafetle..."
Bakugo
-----------
LAN LAN LAN LAN LAN HAYIR ULAN MİNA MADEM ABUK SUBUK ŞEYLER GİYDİRİCEN NEDEN HERKESİN İÇİNE GETİRİYOSUN GETİR BENİM YANIMA BU NE LAN AĞZINA SIÇICAM APTAL RAKUN GÖZLÜ!
ayağa kalktım ve dekunun bileğinden tutup yukarı çıkardım kimsenin bişe demesine izin vermedim.Mina:"aboo siker mi ki"
Jirou:"Bence hemen şey etmez daha sonra "
Uraraka"Bence öper"
Tsuyu: "Bencede öper ~kero"
Denki:"ben üstümü değişsem-"
Mina:"döverim"
Denki:"iyi be tamam"
Kirishima
---------------
Siktir siktir siktir naptınız denkiye fazla güzel ve tatlı olmuş.Oturduğum yerden hiçbişey yapamıyorum abi imdat.Mina:"Kızlar gelin biz atıştırmalık hazırlayalım~"
Kızların hepsi kabul etti ve mutfağa gittiler.Diğerleride birkaç bahane uydurup gittiler ama Todobro'nunki-
Shoto:"Siz yiyişin bende gidiyorum."
Denki:"Ne-"
Kirishima:"..."
Bakugonun odasında(3.kişi ağzından)
-----------------------------------
Katsuki İzuku'yu içeri çekti ve kapıyô kapattı."K-Kacchan-?" "Deku~"
______________________________________Burda da bitirmezsin be o*ospu yazar pu ananı avradını BDJDBDJBDJSBSKDNSKDN
Harika yazdım nasilim😎
Oylamayı unutmayın muah<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen |bakudeku|
FanfictionMidoriya kimle konuştuğunu öğrenebilicek mi? Her zaman hayran olduğu kişinin onu herkesden daha çok sevdiğini... 🚫Hikayemde +18 bulunmaktadır🚫 karakterlerin yaşı 19 olarak düşününmenizi istiyorum <3 08.08.2021 ~başlangıç~ 27.03.2023 ~son~