-Sonraki günün sabahı okulda-
''Bakubabe yüzün gülüyo hayırdır ne bu neşe~''Mina Bakugou'nun omzuna elini koyup gülümsedi.''Cidden Bakubro ne bu mutluluk??''Kirishima Mina'yı onaylarcasına sordu.''GÜLMÜYORUM APTALLAR SALIN BENİ'' Bakugo diğerlerine bağırıken yanlarından sessizce Deku geçti. 'Kacchan beni farketmemiş olsun lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen'.
Bakugo Deku giderken arkasından bakıp sırıttı.''Belli oldu neye sırıttığı nolduu çıkıyomusunuz~'.Bakugo ellerini kafasının arkasında birleştirip Minaya döndü.''Şimdilik hayır''
Bakugo diğerlerinin saçma sapan şaşırmalarını ve Minanın gülmesine maruz kalmamak için yanlarından ayrıldı.Bahçeye biraz hava almak için çıktı kenarda bir ağacın dibine oturdu ve telefonunu çıkardı.
-Google-
Çıkma teklifi birisini öldürmeden nasıl yapılır? *deleted*
Nasıl çıkma teklifi edilir? *deleted*
Aptal Deku nasıl çıkam teklifinden hoşlanır????????? *deleted*
'BEN BU APTALA NASIL ÇIKMA TEKLİFİ EDİCEM AQ'
''K-Kacchan ne-''
NE NE NE DEKU NAPIYO BURDA
''N-NE ZAMANDIR BURDASIN LAN SEN APTAL DEKU'' Bakugo aceleyle telefonun ekranını kapatıp cebine koydu.Deku Bakugo'ya baktı. ''Kacchan şey..yani olur..eh-''.Bakugo suratı kızarmış kaşlarını çatarak Deku'ya döndü.Bakugo Deku'yu kolundan tutup kendine çekti.
''Aptal''
Deku gülümseyip Bakugo'ya sarıldı.O kadar mutluydu ki kendini çok güzel bi rüyanın içinde hapsolmuş ve asla uyanmak istemiyor gibi hissetti.
''Çektinmi kız''
''Çektim çektim''
Bakugo ve Deku yanda çalıların arasına saklanmış Uraraka,Denki ve Mina'ya çevirdiler başlarını.''NAPIYOSUNUZ LAN ORDA?!''
''Kaçtım ben siz kendinizi koruyun'' Denki diğerlerini bırakıp bahçenin öbür köşesine doğru koşmaya başladı.''lan haine bak kendi söyledi bize burda olduklarını''. ''Sen bittin denki!''.Mina ve Uraraka Denki'nin peşinden gittiler.''GELİN LAN BURAYA HEPİNİZİN YÜZÜNÜ PATLATICAM TEK TEK''. ''Kacchan gittiler zaten sakin ol''
Bakugo Deku'ya döndü.''Hadi ama Kacchan gel sınıfa çıkalım''. ''tch peki''
Denki duvara yaslanmış nefes nefese bekledi.Diğerlerinin geldiğini biliyordu ama koşucak kadar enerjiye sahip değildi.Kirishima Denki'nin yanınına yaklaştı.
''Naber denki-''Kirishima cümlesini bitirmeye kalmadan Mina Kirishimay'yı arkasından itti.
''UUUPSSS YANLIŞIKLA OLDUU'' Uraraka ve Mina birbirlerine bakarak gülmeye başladılar.Kirishima Denki'ye çarpmamak için kolunu duvara yasladı fakat bu çok çok daha utanç verici bir hale geldi.Denki uatnçtan yerin dibine girmek üzereydi o kadar kızarmıştıki nerden bakarsanız bakın anlaşılabilirdi.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu bölümlük bu kadar olsun diğer bölümde devam edelimm.Eskisi kadar yetenkli olmadığımın farkındayım :( Bu kitabı bitirdiğim zaman farklı bir kitap yazıcam hehehe~
Kirikami kalbim uçuyoo
Hepinizi çokk seviyorum lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Diğer bölümlerde görüşmek üzere mwahh( ̄³ ̄)
~Love With❀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen |bakudeku|
FanfictionMidoriya kimle konuştuğunu öğrenebilicek mi? Her zaman hayran olduğu kişinin onu herkesden daha çok sevdiğini... 🚫Hikayemde +18 bulunmaktadır🚫 karakterlerin yaşı 19 olarak düşününmenizi istiyorum <3 08.08.2021 ~başlangıç~ 27.03.2023 ~son~