#34

301 31 11
                                    

Geçen bölümden sonra umarım güzel olur bismillah diyip başlıyorum jsafhbafg 

---------------------------------------------------------

Günler geçti aradan İzuku hala hastanedeydi.''Bir haber varmı Sensei?''. ''Ne yazıkki Uraraka bizde bekliyoruz''. ''Geç kalmadan sınıfa geç hadi ders başlicak birazdan''.Aradan 1-2 dakika geçtikten sonra herkes sınıflarına dağılmış koridor tekrar sessizliğe bürünmüştü.Sınıfta herkes yerindeydi.İzuku dışında...

Bakugo arkasına,İzuku'nun sırasına döndü.Biraz göz gezdirip sırasını izledi.Gözleri dolmadan önce önüne döndü ve iç çekti.Herkes derse odaklanmış Sensei'yi dinlerken Aizawa'nın telefonu çaldı.''Bekleyin gelicem ben''. Dersin bitmesine az kalmıştı ama sensei bekleyindediği için herkes sıralarında birbirleriyle sohbet ediyorlardı.Bakugou kafasını sıraya koymuş dersin bitmesini bekledi.Kapı açıldığında herkes Aizawa'nın geliceğini düşünsede Midnight içeri girdi.

''Arkadaşınız uyanmış Sensei'niz onu görmeye gittiği için be-''. Bakugo Midnight sözünü bitirmeden sınıftan hızlıca çıktı. Bakugo hastaneye gitmeden önce İnko'ya haber vermek için eline telefonunu aldı.'Sensei haber göndericektir bana gerek yok' .Bakugo düşüncelerini bir kenara atıp  hastaneye gitmeye devam etti.

Hastanede

''Daha iyi misiniz genç adam?''

Deku başı ağrıdığı için başını ovuşturdu. ''Sanırım'' . ''Başın ağırır normal uzun zamandır uyuyorsun''. ''Anladı- BİR DAKİKA NE?NE ZAMANDIR?''. ''Sakin olun lütfen başınızın daha fazla ağırmasını istemezsiniz''. ''Annem nerde?Kacchan nerde?'' . ''Senseiniz arkadaşlarınıza ve ailenize haber veircektir meraklanmayın''.

'Kacchan ne kadar endişelenmiştir şimdi off'

10-15 dakika sonra

''DEKU'' Deku Bakugo'nun seslenişiyle yattığı yataktan diklendi.Bakugo hemen içeri girip Deku'ya sarıldı.''APTAL! APTAL aptal...'' .Deku omzuna düşen gözyaşlarının sıcaklığını hissetti. ''Kacchan ağlama lütfen''. Deku Bakugo ağladıkca kendi gözlerinin yaşardığını anladı.Gözlerini silip Bakugo'ya sarıldı. ''Birdaha beni bırakırsan mahvederim seni'' .Bakugo ne kadar kızmaya çalışssada yapamadı.Evet kzıgındı ama bu kızgınlığı Deku'ya değil.Onu koruyamadığı için kendisineydi.

''Birkaç işlemden sonra çıkabilirsiniz''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Birkaç işlemden sonra çıkabilirsiniz''. ''Teşekkürler doktor bey''İnko ağlamaktan şişmiş gözlerini silerken doktora cevap verdi.Bakugo Deku'nun yanında oturmuş gözlerini hiç ayırmadan onu izliyordu.''Kacchan merak etme doktorda dedi iyiyim işte''. ''Kapa çeneni''

Doktor son kalan bazı işlemleride bitirdikten sonra İzuku'nun gidebiliceğini söyledi.''Geçmiş olsun tekrardan''.Bakugo İzuku'nun yanından ayrılmadan onunla birlikte eve gitti İnko'dan izinde almıştı bugün onlarda kalıcaktı.Yol boyu İnko oğluna herhangi biryerinin acıyıp acımadığını veya birşey isteyip istemediğini sordu.

"Gerisini ben hallederim sen dinlen İnko Teyze"

Bakugo İnko'nun onayıyla Deku'yu odasına çıkardı."Bekle yaşlı karıya haber verim". Bakugo telefonunu çıkarıp annesine mesaj gönderdi 1-2 dakika sonra telefonu kapatıp Deku'nun yanına gitti."Bekle"

Bakugo İzuku'nun dolabına ilerledi birkaç parça kıyafet alıp geri İzuku'nun yanına döndü."Kaldır kolunu". "E-eh?"

'Tch"

Bakugo İzuku'nun kollarını kaldırdı ve üstünü çıkardı ve yeni getirdiği t-shirt'ü giydirdi.Deku azda olsa kızarmıştı Bakugo anlayınca Deku'ya bakıp sırıttı."Bide bana sapık dersin aptal yüzünün haline bak ne düşündün acaba"

"K-Kacchan hayır yanlış anladın ben yani şey".Bakugo İzuku'nun dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu."Sakin ol aptal bişi demedim"

İzuku ne kadar utansada Bakugo'nun ona bu kadar yakın davranması onu çok mutlu etti.

Sonuçta nerden bilebilirdiki?

Herzaman hayran olduğu kişinin
onu herkesden daha çok
sevebiliceğini...

----------------------------------------------------------------
Evett sonunda bölümü bitirdim.Gerçekten bu aralar son yazdığım bölümleri okurken duygulanıyorum.Bu hikayenin bu kadar duygusal ilerliceğini hiçbirzaman düşünmemiştim.

Herneyse uzatıp zamanınızı harcamak istemiyorum hepinizi çok seviyorum birdahaki bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın~♡

Bilinmeyen |bakudeku| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin