"Todoroki-kun bişi diyebilir miyim?"Deku Shoto'nun kulağına yaklaştı ve birkaç şey söyleyip çekildi."Hmm emin misin Midoriya?" Deku kafasını salladı."Tamam gel o zaman".Deku ve Shoto masadan kalktı ve üst kata odaların olduğu yere gittiler.
'Bu aptallar neden odaya gidiyolar?ve neden sadece ikisi birlikte gittiler?!."Bakugo sinirli sinirli kalktı ve yukarıya çıktı.
"Ooo kacchan kıskandı desene"
"Denki bence Bakubro'ya öyle deme en son dediğinde götünden elektrik alıcaktı valla"
"Aman be duymadı zaten nolucak."
Denki Kirishima'ya dönüp gülümsedi.Kiri kafasını yana döndürdü utanmış ve yanakları kızarmıştı."Abi bu ne herkesi birbirine ben ayarlıyorum tek sap benim şansımı sikim ya."
"Mina kötü sözler söylemek sana hiç yakışmıyor sensei duysa çok kızardı."
Mina Iıda'ya döndü ve göz devirdi.
-O sırada yukarıda-
Katsuki Deku'nun odasının önüne geldi ve kapıdan onları dinledi.Tam anlaşılmasada birkaç şey duymayı başardı."Bu mu yoksa bu mu?"
"Hmm yani bilemedim şimdi ikiside yakışır tabi ama"'Ne konuşuyo lan bu aptallar' Bakugo sinirli sinirli dinlemeye devam etti.
"Çok abartılı giyinmene gerek yok alışveriş merkezine gidicez sadece midoriya -,-"
"Biliyorum ama sorim dedim Uraraka'yla konuşurken dedi sen kombin konusunda çok iyiymişsin."
"Tamam o zaman şimdilik kafana göre giyin bişiler almaya gittiğimizde ben seçerim sana"
Deku mutlu bi şekilde ellerini çırptı."Tamam o zamann yarın gidiyoruz değil mi?"
"Hm Hmm"Bakugo kapıya yaklaşan adımları duyunca hemen odasına gitti ve yatağa oturdu.'Cidden böyle saçma sapan bişi için buraya geldiğime inanamıyorum.' Yatağa uzandı ve birkaç dakika tavanı izledi,günün yorgunluğu Bakugo'yu alıp derin bir uykuya götürdü.
_________________________________________
Selammm hehehe özlettim biraz evet ama valla çok işim vardı bissürü şeyle uğraşıyodum uzun zamandır.
Ama iyi bir dönüş yapmaya çalışıyorum en azından haftada 2 bölüm falan atmaya çalışırım :*
Ee nasılsınız barii👁️👄👁️
Neyse neyse boş yapıp kimsenin zamanını almicam beğendiyseniz oylamayı unutmayın yorumlarınızıda eksik etmeyin lütfen okumayı seviyorum♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen |bakudeku|
FanfictionMidoriya kimle konuştuğunu öğrenebilicek mi? Her zaman hayran olduğu kişinin onu herkesden daha çok sevdiğini... 🚫Hikayemde +18 bulunmaktadır🚫 karakterlerin yaşı 19 olarak düşününmenizi istiyorum <3 08.08.2021 ~başlangıç~ 27.03.2023 ~son~