Bu bölümü arkada Hold On dinlerken yazdım sizede o şarkıyla okumanızı tavsiye ederimm ♡
---------------------------------------------------------------
''Herkesi shipliyon sen niye sapsın Mina''. ''Yüzüme vurma jiro aşkım ben sadece minik aşıkları birleştiriyorum''.Mina ve Jirou birlikte gülerken Momo yanlarına geldi.
Momo konuşmaya dahil olmak yerine Jirou'nun yanına oturup saçlarını sevdi. ''Sizi gördükce daha sap hissediyorum lanet olsun :( ''.Momo nazikce gülümseyip Mina'ya döndü.''Sende bulursun seni seven birini elbet acele etmene gerek yok''. ''Katılıyorum''.
Kirishima ve Denki mutfakta bişiler yapmaya çalışıp asla beceremeselerde Denki tekrar ''Harika bir tarif buldum bu sefer kesin olucak'' diyip mutfağı batırdı.
''Valla Kirinin suçu ben doğru yaptım.Unu 3 bardak koy dedim utanmasa tekneyle koyucak bardağa bak.'' Mutfakta Kiri ve Denki birbirini suçlarken biryandan da yaptıkları karmaşayı düzelttiler.
Diğer birkaçı ortak salonda oturup sohbete dalmışlardı. ''Iyy sizde yani tamam en aşık sizsiniz bi ayrılın lan artık''. ''Mina haklı'' . ''Ben herzaman haklıyım canım heheh''. ''Denki kıskanma senin aşkın yok diye''. ''Susun lan ne konuştunuz''. ''Konuştu aşk kuşu''.Diğerleri anlamayıp Mina'ya döndü.
''Ne bakıyonuz olm bunlar bilmiyo mu aaaaa''. Uraraka güldü ''cidden hani bellide oluyo aslında''. ''Neyden bahsediyosunuz ben anlamadım''. ''Sen anlamasanda olur dört göz''. ''Bakugo birazdaha kibar ol'' Momo Bakugo'yu uyardı,tabi dinler mi.
''Sanane sen git sevgilinle ilgilen''. ''İlgileniyorum zaten bana diceğine sen ilgilen çocuk oturmuş yanında masum masum seni dinliyo''. ''LAN SİZ ÇIKIYONUZ MU OGAHAHAAA KACCHANIMIZ AŞIK OLMUŞŞŞŞŞŞ''.Denki mutfaktan seslendi.
''ORAYA GELİRSEM O SES TELLERİNİ SÖKERİM APTAL ELEKTRİK DİREĞİ''.Deku herkesin ona bakmasıyla buz kesildi.''Ne bakıyonuz lan dönün önünüze''.Herkes Bakugo ve Deku'yu tebrik etti. ''Geçmiş olsun Midoriyah''. ''Saol Todoroki-k'' Deku lafını yarıda kesti. ''Geçmiş olsun mu?''. ''Bakugo'ya katlanıcağın için dedim'' Bütün sınıf gülmeye başladı.
''APTAL YARIM PİÇ ÖLDÜRÜRÜM LAN SENİ''
Birkaç ay sonra
''DEKU AÇ GÖZÜNÜ APTAL''.Bakugo Deku'nun yaralı bedenini kucağına aldı.''ÖYLE BAKICAĞINIZA YARDIM ETSENİZE''.
''EMİN MİSİNİZ APTALLAR ONA BİRŞEY OLURSA HEPİNİZİ ÖLDÜRÜRÜM''.Bakugo Deku'nun kaldığı hastane kapısının önünde beklemeye devam etti.Büyük bir savaş olmuştu bissürü kahraman ve sivil hayatını kaybetti.Bakugo savaşın ortasındayken Deku'nun nerde olduğunu bilmiyordu savaş bittiğinde ise...Deku çok büyük bir yara almıştı.Heryerinde izler yaralar ve daha birçoğu vardı.
''Bakubro hadi ama biraz olsun ye bari şundan''. ''Gidin başımdan aç değilim''
Üç ay sonra
'Nerdesin Deku?Nerdesin sevgilim?Bana tatlı tatlı bakan gözlerini özledim.Kokunu özledim.Seninle geçirdiğim günleri özledim.Birilikte alışverişe gitmeyi özledim.Seni özledim.. Şimdi sen yanımda yoksun...hala yaşayıp yaşamadığını bilmiyorum.EVET BİLMİYORUM LANET OLSUN HİÇBİRŞEY BİLMİYORUM.Seni koruyamadım.Noldu biranda?Bu şekilde mi biticek Deku'm.Peki ya hayallerimiz Deku?Sonsuza kadar benim olucağını söylemiştin bana,böyle mi olucak sonumuz..Şuanda yanıma gelip Kacchan ben iyiyim,burda yanındayım demeni çok istiyorum Deku.Hani sana her ihtiyacım olduğunda yanımda olucaktın?.Daha ikimizde çocukken böyle demiştin bana.Şimdi yoksun yanımda.
Yokuluğunun üstünden 3 ay geçti sen hala o yatakta yatıyorsun.Ya uyanamazsan bidaha?Ya tekrar gözlerinin içine bakıp seni sevdiğimi söyleyemezsem?Ya birdaha bana Kacchan diyemezsen?Ne yapmam gerek Deku.Sensiz bir dakika bile zor gelirken 3 ay dayanmak zorunda kaldım.Daha ne kadar beklemeliyim seni.Kokunu.Herzaman sevdiğim saçlarını.Senin rengin kırmızı değil.Uyanman lazım Deku..Benim için.
Bazı zamanlar vardır kendinizi boşlukta hissedersiniz neden var olduğunuzu sorgularsınız.Ağlamak istersiniz ama ağlayamazsınız.Ölmek istersiniz ama ölemezsiniz.Mutlu olmak istersiniz ama olamazsınız.İşte o zaman ne yapmak gerekir?Herşeyi unutmak mı? Sonu getirmek mi?Yada eliniz kolunuz bağlı hiçbirşey yapmadan beklemek mi?Peki bu bir son mu?Bilemiyorum.Sevdiğiniz insanlarla geçirdiğiniz zamanın ne kadar öenmli olduğunu daha iyi anlamak için onu kaybetmek mi gerekir?İnsanlar neden bukadar bencil?Neden bukadar bencilim?Sadece kendimimi düşünüyorum?Hayır.
İnsanlar sevilmeye ve sevmeye ihityaç duyarlar.Peki ya sevdiğiniz kişi yanınızda değilse?O zaman napmanız gerek?Nasıl tutunursunuz hayata?Nasıl mutlu olursunuz tekrar?Nasıl gülebilirsiniz içtenlikle?Komik değil mi?Sadece oturup beklemek zorunda kalmak.Sanırım düşündüğümüz kadar güçlü olmadığımız zamanlarda varmış.İşte onun yokuluğunda Bakugo'da tam olarak bu zamanda.
-----------------------------------------------------
Evvet beklenmedik bir bölümle burdayım~
Umarım beğenmişssinizdirr.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın hepinizi çokkk seviyorum mwahh ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen |bakudeku|
FanfictionMidoriya kimle konuştuğunu öğrenebilicek mi? Her zaman hayran olduğu kişinin onu herkesden daha çok sevdiğini... 🚫Hikayemde +18 bulunmaktadır🚫 karakterlerin yaşı 19 olarak düşününmenizi istiyorum <3 08.08.2021 ~başlangıç~ 27.03.2023 ~son~