#25

640 74 3
                                    

Kimsenin okumadığı kitabıma devam etmeye geldim götüm dona dona yazdım 10 oylamayı geçer inş ಥ‿ಥ
_____________________________________
3.kişi ağzından
-----------------------
"DEKU-KUN!" Kahve saçlı kız izukuya seslenerek ortak alana girdi. "Oh deku-kun sonunda buldum seni" nefes verdi ve konuşmaya devam etti. "Birşey söylemem lazım" etrafa baktı ve yeşil saçlı çocuğa geri döndü. "özel" dedi ve biraz bekledi

Bakugo sinirli sinirli kahve saçlı kıza sinirli sinirli baktı.Gerçekten gelicek zaman mıydı?

"Tabi?" dedi izuku. "O zaman bahçede bekliyorum" dedi ve dışarı çıktı. Herkes ona şaşkınca bakmaya başladı neden dışarı çağırdı ki? Bizden ne gizleyebilir? Gibi sorular döndü akıllarında.

"Birazdan gelirim" dedi ve ortak alandan yavaşca çıktı yeşil saçlı.

"Sonunda geldin deku-kun gerçekten çok önemli" dedi ve gülümsedi.

"Dinliyorum Uraraka-san kötü birşey değil dimi?" dedi İzuku meraklı gözlerle Uraraka'nın ne diceğini heycanla beklerken.

"Yok hayır kötü birşey değil.Yani sanırım"

Kahve saçlı kız etrafa baktı ve kimsenin olmamasına dikkat etti,kimsenin olmadığına emin olduğunda konuşmaya başladı.

"Sensei gönderdi beni.Umm nasıl desem kimseye söylemememiz gereken bir operasyon var sen,ben,Todoroki ve İida olucaz"

Yeşil saçlı çocuk anlamsız gözlerle Uraraka'ya baktı tam olarak anlatması gerekmez miydi?

"Tam olarak anlamadım ne operasyonu?"

"Suçlulara karşı bir operasyon ve umm gerçekten tehlikeli olabilir bu yüzden diğerlerine söylemek istemedim aynı şekilde sensei de söylemek istemiyo"

"Anladım ne zaman peki?"

"Ah bu akşam yurdun arkasında sensei'nin yanına gidicez"

"Hm anladım akşam gelirim o zaman-" derken aklına Bakugo'nun söyledikleri geldi.Akşam odasına çağırmıştı eğer gelmezse onu bulana kadar heryerde bağırabilirdi ve bu bütün yurdu ayağa kaldırmasına yeterdi.Herkesin olmadığını görünce diğerleri de endişelenebilirdi.

"İyi misin deku-kun"

_____________________________________
Bu bölümü sevdim umarım sizde seversiniz.

Ciddi kalabildiğim tek bölümdü şahsen BDJDBXJXBSKXBSKND

Yazarınız noktalama işaretlerine dikkat ediyo😎

Bilinmeyen |bakudeku| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin