Отворих очи. Тъмнина. Обърнах се. Тъмнина. Почнах да ходя, но все още не виждам нищо.
Къде съм? Умрях ли вече? Погледнах към ръцете си и те бяха целите в кръв. Имах и големи черни нокти, достатъчно остри за да убия някого. Забелязах и черни кръгове по кокалчетата на ръцете ми. Чувствах си странно цялото тяло. Някаква сила преливаше в мен.
–Добре дошла Сара Крос.
Чух женски глас зад мен да се обажда. Веднага се обърнах и имаше неясна тъмна фигура. Сливаше се с тъмнината, но блестяха червените ѝ очи.
–Коя си ти?
–Не е ли очевидно?
Замислих се и най-накрая осъзнах.
–Тц, Жътварката, нали?–рекох усмихвайки се. След тези думи тя започна да се кикоти.
–Ще тръгваме ли?-спря да се смее и ми подаде ръка. Изглеждаше доволна от това, че съм мъртва.
Започнах да се доближавам бавно към нея.
–Къде ще отида?-запитах я.
–Хммм, може би.....
–Сара!
–Сара!!
–САРА СЪБУЖДАЙ СЕ!-чух някой да ме вика и удря по рамото. Отворих очи и се огледах. Имаше много хора около мен. Отне ми няколко секунди да осъзная, че съм в клас. Явно съм била заспала на чина. Обърнах се и до мен беше Елизабет. Явно тя ме събуди. Доста странен сън.
-Сара, носът ти кърви!-рече тя притенено. Докоснах си носа и осъзнах, че тя е права. Може би съм си го ударила в чина докато спах.
–Сара виждам, че ти е скучно в часа ми. Тогава, за да ти стане по-забавно, защо не кажеш отговора на 3 задача?
-Аз.... ъммм... 7?
Внезапно целия клас започна да се смее. Толкова ли ми е грешен отговора? Госпожата ме изгледа отчаяно и беше готова да ме изгони от стаята.
–Сара, в час по биология сме, ако не знаеш. Нека друг да отговори.–рече ядосано госпожата.
–Браво бе, гений. Ако ще спиш, поне знай на коя планета си.-чух зад мен да казва Итан.
–Замълчи или ще те фрасна.–отвърнах.
–Леле, настръхнах...
П.О.В Никой
Звънеца би за края на часовете. Всички започнаха да си прибират нещата.
ESTÁS LEYENDO
The hero from Hell
Misterio / Suspenso[ЗАВЪРШЕНА] Добрите хора отиват в рая, лошите в ада. Това се знае от всички, но питали ли сте се кой ви води там? От Жътварите, естествено! Същества, които не са нито ангели, нито демони, нито хора. Но въпреки това, те са могъщи и не бива да се шегу...