Писмо за довиждане

0 0 0
                                    

П.О.В 2 години по-рано

Началото на учебната година настъпи. Учениците се насочиха към новите си класни стаи. Между тинейджърите вървеше момче с черно худи, криейки си лицето с коса. Той влезе и седна в новата си стая.

Скоро влезе и учителя и се усмихна.

-Здравейте ученици. Отново се виждаме тази година, но вече ще към ви класна. Надявам се да се разбираме.

Тя погледна към листите си и след това огледа стаята. Забеляза момчето с качулката.

-Тази година имаме и нов ученик. Ще станеш ли да се представиш? Кажи нещо за себе си.

Той стисна юмруци и стана бавно.

-Името ми е Зак.

След това отново седна.

-Само това ли ще кажеш? Разбирам, сигурно не харесваш да се представяш. Както и да е. Относно програмата ви....

Госпожата продължи да говори по другите теми. Скоро звънеца би и жената излезе. Зак си извади тетрадката и започна да пише в нея.

-Значи ти си новия?-чу глас до него. Той обърна поглед и видя момиче. Тя изглеждаше доста заможна и го гледаше с подигравателна усмивка. Той я игнорира и продължи да гледа към тетрадката си.
-Хей, неучтиво е да игнорираш хората така, особено мен. Къде си учил до сега? В някоя пещера?-няколко момичета се изсмяха отзад. Зак продължаваше да мълчи.
-Кажи най-накрая нещо бе! За важен ли се мислиш!?
-По външният ти вид си личи, че си плиткоумно разглезено богаташче. Сега ме остави-рече той

Тя рязко блъсна масата му и го изгледа яростно.

-Как смееш да ви говориш така!?
-Нали искаше да ти кажа нещо? Сега недоволстваш ли?
-Не ми отговаряй така! Ще направя живота ти ада!
-Ада? Виждала ли си ада, че да знаеш как да направиш нечий живот такъв?

Тя го хвана за качулката и го издърпа назад. Той падна от стола си и беше на земята. Цялото му лице се откри и първото нещо което момичетата бяха забелязали бяха различните му очи.

-Леле, какво не е наред с очите му?
-Синьото око изгледа изкуствено.
-Боже, разбирам защо си е крил лицето.

Момичетата започнаха да го коментират и обиждат. Той се ядосваше все повече и повече. Стискаше зъби и посегна към джоба на худито си.

-Спрете това!-изкрещя някой. Всички се обърнаха и видяха русо момиче на вратата. Тя се доближи до тях и изгледа другото момиче ядосано.

The hero from HellOnde histórias criam vida. Descubra agora