Yeni bir kurgu ile karşınızdayım. diğerinden sonra bunu da beğenebilirsiniz.
İyi okumalar...☮🏳🌈
Kaçırıldımmı yani?
Selam Elfida ben, bundan 1 gün önce yani dün kaçırıldım. Nasıl oldu bilmiyorum, nasıl olduysa oldu. Sonuçta nasıl olduğunu bilmem şu an ki durumumu değiştirmez değil mi? Tamam o zaman önce kendimi sonrasında olanları anlatabilirim, başlıyorum.
Ben Elfida. Elfida feda etmek demek, boyum 1,71 yaşıtlarıma göre olan boy ortalamasını bilmiyorum hoş bu umurumda da değil. Gözlerim ela ama insanlar çakır yeşili olduğunu iddia ediyor. Artık sıkıldığım için dümdüz yeşil diyorum. Her neyse diğer 'soft' kızlara benzemem. Fazla olan duygusallıktan nefret ederim. Hayvanların çoğunu da severim. Kendim hakkında çevrem ile sayılı konularda ortak görüşlerimiz olur, bunlardan biri de sesim, sesimi herkes çok beğenir, ben de dahil. Neyse gel gelelim kaçırılma vakama...
Bundan bir gün önceydi, evimde koltuğa uzanmış bilgisayarımdan ''SÖZ'' dizisini izliyordum. Tam Çolak'ın kafasına sıkacakları sırada kapı çaldı. Ben tabi bir sinirle kalktım kapıya gittim, ama nasıl bağırıyorum anlatamam. Annemlerse bittim arada küfürler de var tabi. Neyse koridoru geçtim kapıya gittim, aksi ya sormadım ''Kim o?'' diye, delikten de bakmadım. Bakmadın değil resmen üşendiğin için gözünü zaten görünmekte olan ve insanların kapının dışında bulunan davetsiz misafirleri görmeye yarayan o tatlı, yararlı şeye, evet o deliğe bakmadın! Tamam bu kadar dramatize etmene gerek yoktu. Her neyse kapıyı çat diye açıverdim, yani açmış bulundum. Tabi ki kapıda izbandut kılıklı tipler beklemiyordum.
Siyah takım elbiseli ve epey bir cüsseli olan adam bana dönüp ''Bayan bizimle gelsene.'' Dedi. Tabi sen rahat durmadığın için kapıyı kapatmak yerine cevap verdin! Salah! Evet cevap verdim ama ne yapsaydım yani hem 'bayan' demiş hem rica etmemiş, tek sorunumuz sence rica etmemesi mi?! Sen bir durabilir misin?
Evet kapıyı kapatmadım ve cevap verdim, ''Öncelikle 'bayan' değil 'kadın' diyeceksin.'' Dedim. Adamın gözlerine baktım ve kafamı 'anlaşıldı?' dercesine salladım, ''Affedersiniz baya- aman be kadın.'' Dediğinde onun bu haline gülmemek için kendimi çok zor tuttum neyse ki gülmemeyi başardım ve devam ettim. ''İkinci olarak da gelemem kardeşim dizimi bitirmem lazım. Bak Çolak'ı vuracaklar vursunlar ben bir rahat edeyim sonra gelirim. İsterseniz içeri buyurun bir çay koyayım sonra istediğiniz yere geleyim. Oldu mu?'' dedim. Evet ben bir MALIM, kapıma beni almak için gelen izbandut kılıklı adamlara sırf dizimi bitirmek için çay ikram etmeyi teklif eden bir MALım.
Gözlerimi 1. İzbandut kılıklıdan alıp etrafa baktığımda aslında 1 değil, 3-5 de değil, tam olarak 9 kişi artı karşı komşumun kızı Ceylan'ın bize baktığını gördüm. ''Ceylan, ablacım sen üşüme istersen içeri geç.'' Dedim. Ceylan lise 3'e gidiyor bu yıl. Tatlı bir kız ama aşırı duygusal ve narin. Tam olarak çıt kırıldım da diyebiliriz. Sözümün ardından hemen ''Tamam Elfida abla. Ben de geçiyordum zaten. Bir şey olursa zile basarsın kapıyı açarım.'' Dedi, el sallayıp, gülücükler saçarak içeri girdi. Bu kız salak mı yoksa salağa mı yatıyor. Hayır salağa yatıyorsa iyi oyuncu hocası kim merak ettim.
''Bay- aman be kadın bu kız salak mı salağa mı yatıyor, hayır sadece merak ettim yanlış anlama lütfen.'' Dediğinde alnından öpesim geldi ve tabi ki bunu sözlerimle yaptım. ''Vallahi şimdi alnında öpeceğim. Aynı şeyi düşündüm.'' Artık sadede gelmem gerektiğini düşündüm ve en sonunda ''Bir şey soracağım, siz beni kaçırmaya bir 2 dakika sonra gelebilir misiniz?'' dedin adama. Hayır sadede böyle geliniyorsa daha işimiz var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl Yani?
Teen Fiction''Yıl başından, gökten iner?'' dedi Feza. ''Yıldız?'' ''Kanatları var.'' ''Melek?'' ''Gibi, topuklu ayakkabı giyer.'' ''Ben! Ya da ben!'' dedim arkadan. ''Elfida bir dur! Böyle güzeldirler,'' ''Manken?'' ''Heh! Say!'' ''Alyssa Miller! Bar Refaeli! A...