Yeni kitabım beğenirsiniz inşallah
Gerçekle hiç bir ilgisi yoktur.
Kitabda artı 18 yerler vardır rahatsız olan okumasın lütfen pls 🥰
........Selin Aytaç....
Hayatım berbat durumdaydı adi pislik kocam aldatmışdı onları yatakda basmıştım. Ondan sonra hayatım değişmeye başladı.
Pislik tek kızımı elimden almıştı boşandıktan sonra aldattığı kadınla evlenmişti kızımı bana göstermiyordu. Aradan aylar geçsede acım halen aynıydı. Ailemin yanına döndüğüm ilk günler iğrenç sözleri bir kocanı bile elinde tutamadın sen nasıl kadınsın sende bulamadığını başkasında bulmuş niye boşandın görmezden gelseydin. İğrenç kelimelere tahammül edemeyerek ayrı eve çıktım. Gene kurtulamadım iğrenç zihniyetlerden artık dul kadınsın kıyafetine dikkat et sağa sola çok bakma erkeklerle sohbet etme artık bıkmıştım. Babam biranda işleri düzeltip abim ve kardeşime ev alması inşaat şirketi açması baya bir zenginlik şaşırtıcı olmuştu sonrasında bana çok kibar iyi davranmaya başlamışlardı. Babamın zoruyla şirkette işe başlamıştım. Ozan Paksoy 'un yanında tuhaf biriydi. Yanına gittiğimde bana 1.80 boy 50 kilo beyaz tenli kızıl saçlı bayan selin Aytaç çok zayıfsın benim asistanım olmak kolay değildir dedi.
Gülümsedim olmam o zaman dedim.Sert ve sinir bozucu bakışla ozan Paksoy bey işe alındın ama bugün hemen başla dedi.
Tamam demek zorunda kaldım.
Beni iyice süzerek bu kadar açık kıyafetlere gerek yok dedi.

Temsili kıyafet
Oflayarak odadan çıktım. Sanane be sanane pislikmidir nedir ya sadece asistanıyım oda harika babam yüzünden işin ilginç tarafı babam normal de giyimime karışırdı. Hiç seslenmedi hayret kanser falanmı acaba kaşlarımı iyice çattım. O sırada telefonum çaldı eski eltim aradığını görünce sinirle açtım. Efendim Esra dedim.
Bak bu emrenin karısı buğlemi dövmüş ben uyardım. Ama umursamıyor kızını koru bence yazık kolları mosmor dedi.
Ben o oruspu pisliği gebertmezmiyim ha deyip kapattım. Ozan beyin odasına bir hışımla dalınca adam şaşkın tabi benim acil işim var gide bilirmiyim.
Olmaz mesai saati içinde gidemezsin sözleşme ortada dedi. Yüzüme "fırlattı" umrumda değil dedim. Kapıyı çarpıp çıktım. Babamın bana aldığı yeni arabayla resmen daha birlikte yaşadığımız aile apartmanın önüne gittim. Kapıyı hırsla çaldım. Karnı şiş karısı çıktı. Saçlarına yapıştım sen benim kızımı nasıl döversin oruspu diye bağırınca eltim ve kaynanam çıka gelmişti yılan görümcemde aynı şekil beni ayırtmaya çalışanları uzun tırnaklarımla çizince kenara geçtiler tabi korkudan karnı dışında heryerini çizdim. Buğlem kızım annen geldi diye bağırdım. Ama gelen yok içeri girdim. Odasının kapısını açtım. Yerde baygın 8 yaşında kızımı görünce sinirle çığlık attım. O esnada eski eltim Esra ambulans aradı. Ambulans gelene kadar uyandırmak için herşeyi yaptım. Hastaneye gittiğimde kızımın intihar ettiğini söylediler inanmasamda midesini yıkadıklarını iyi olduğunu söylemişlerdi. Normal odaya almışlardı. Kapının önüne yığıldım. Çok sinirliydim o esnada aşağılık eski kocam gelmişti Allah belanı versin pislik şerefsiz dedim. Karın kızımı dövmüş kızım korkusundan intihar etmiş sen şimdimi geliyorsun yani dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZLİK KALBE ZARAR
General FictionHerşeyden vazgeçtiğim anda hayat tekrar "başlamıştı" Kitabda artı 18 yerler vardır rahatsız olan okumasın lütfen