Tatlı kahve derken sohbet çok koyuydu. Bense hiç utanmadan arsız gibi ozanı izliyordum.
Abim ardıç önüne bak birazda adamı yiyecek gibi bakıyorsun..
Abi ya sussana duyacak hiç de bile öyle bir şey yok ben buğlem ozanın yanında diye bakıyorum.. Öfkeli sert bakışımdan abim sadece alayla sırıttı. 2 erkek kardeş ve 2 kız kardeş sahibi olmak zordu. Abim ve erkek kardeşim evliydi hanımları çok tatlı olsada ikiside tam bir görgüsüz kıroydu. Kız kardeşlerim ise tam pamuk şeker Sera ve esin mükemmel insanlar benim için annem ise kadın tabi çoçuk 5 tane olunca dengeyi sağlamakda zorlanıyordu. Ben düşüncelere dalmışken ozan iyimisin diye sormuştu. İyiyim hadi buğlem uyku vaktin geldi..
Ozan PAKSOY bende kalkayım yarın erken iş yerinde ol önemli toplantı var selin dedi..
Tamam efendim buğlemi kucağıma alacakken elimden alıp ben yatırırım prensesimi dedi..
Hiç gerek yoktu ozan bey..
Önemli değil selin odasının kapısını aç da yatırayım..
Tamam efendim kapıyı açtım.. Ozan buğlemi yatırdı. Sanki kendi kızı gibi ilgilenişi sevişi çok güzeldi sapık eski kocamda ortalıkta yok derken ardıç kız seninki intihar etmiş kapıda polis var demesiyle ağzım şokla açık kaldı.
Ozan sakin ol karakola birlikte gidelim intiharı ile senin ne ilgin olacak sonuçta?
Demesi ben birşey yapmadım. Polislerin ozan beyden çekinip önden gitmesi ile bende ozanla gittim. Yemin ederim ben birşey yapmadım. Ozan bana inanıyorsun değilmi?
Ozan inanıyorum sakin ol dedi..
Karakola geldik polis memuru sorgu odasına almak istese de ozan güçlü bir işadamı olduğu için korkudan ve saygıdan müdürün odasında soru sormaya başladılar..
Polis en son kocanız sizle birlikte görülmüş sonrasında onun sizin intihara sürüklediğini söyleniyor ailesi şikayetçi sizden?
Pisliğin teki o ben ona hiç bir şey yapmadım. Aksine bana yıllarca o eziyet etti. Ozan sinirli bakış ve elini sıkışı ile utanmıştım. En son yeni karısı ileydi. Gidin ona sorun ben hiç bir şey yapmadım..
Ozan gördüğünüz gibi intihar edişi onun sorunu hiç bir şey yapamazsınız sonuç olarak böyle saçma sapan şeylerden dolayı asistanımı rahatsız etmeyin...
Polis haklısınız özür dileriz efendim buyurun biz size eşlik edelim..
OZAN PAKSOY gerek yok..
Birlikte dışarı çıktığımızda ailem ve onun ailesi vardı.
Emrenin annesi yaktın oğlumun başını kahpe diye bağırır..
Emrenin babası sürtük seni gelin aldığım güne lanet olsun..
Emrenin abisi beni iyi tanıdığı için ailesini sakinleştirmeye çalışır..
Ozan hayırdır burası sirkmi asistanım aşağılayıyor ama ortada müdahale yok hepinizi sürdürmem lazım galiba!
Ozanın söyledikleri ile polisler anne ve babasını nezarette attı. Ozanın kolunu tuttum. Gerek yok bu kadarına ne kadar sevmesemde acılılar lütfen siz güçlüsünüz salsınlar onları emre intihar edişi onlarda yıkım olmuş zaten birde benim yüzümden nezaret de kalmasınlar.
Ozan hiddetle bağırır sen delirdin galiba manyak mısın kızım sen sana neler söylediler sen ise onları düşünüyorsun kes sesini tek kelime dahi etme!
Ama ozan dememle işaret parmağı ile sus yaptı. Eve gidene kadar sustuk ben buğleme nasıl söylecektim. Offf offf derken ozan noldu gibisine kaş göz yaptı. Buğleme nasıl söylüycem hiç bilmiyorum sonuçta babası ve benim kızım psikolojisi alt üst durumda hiç bilmiyorum.. Her zaman ki gibi ölümü bile ortalığı karıştırdı. Sevdiğim adama söylemem yanlış ama ilk tanıdığım gibi kalsaydı şuan mutlu bir evliliğimiz olabilirdi. Deyince ozan sinirli bir şekilde bana baktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZLİK KALBE ZARAR
Ficção GeralHerşeyden vazgeçtiğim anda hayat tekrar "başlamıştı" Kitabda artı 18 yerler vardır rahatsız olan okumasın lütfen