5...

78 4 3
                                    

Babamla konuştuktan sonra ozan ve esin bahçeye çıkıp sohbet ederken içeridekilerde ayrı sohbet ediyorlardı.. Ozan ve esini izlerken esinin sürekli gülüşü çok güzeldi.. Kardeşim küçükken kalp rahatsızlığından dolayı kaç kez ameliyat olmuştu.. Mutlu olmayı aşkı fazlasıyla hak ediyordu.. Ozan onu çok mutlu edecekdi.. Unuturum elbet her aşk gibi bu da birgün bitecekti.. Keşke rüyanın aptal lafları ile ona karşı hisler oluşmasıydı. İçimde kendimi iğrenç berbat hissediyorum eniştem olacak kişiye aşık olmak tam da benim yapacağım aptallıktı..

Esin kahkaha atarak ya senin bu kadar komik olduğunu bilmiyordum..

Ozan karşısında selin varmışcasına senin için değer güzelim deyip esinin dudağından öper esinde karşılık verince sürdürür ama karşısında esini görünce keser özür dilerim ben ileri gittim. Kafasını çevirince selinin üzgünmü yada mutlumu anlamadığı ifadesiyle esine sımsıkı sarılır..

Esin önemli değil ilk öpücüğüm çok güzeldi utanarak söyler..

Ozan yapmacık şekilde gülümser öyle düşünmene sevindim. İçeri geçelimmi düğün tarihimiz ve daha birsürü detay kaçırmak istemeyiz..

Esin haklısın hadi gidelim..

Selin öpücükden sonra odasına çıkar.. Buğlemin uyuduğunu görünce yanağından öper aşağı iner herşeyin 2 ay içinde olacak olmasına şaşırır babası emre ile evlenirken kaç kez sorun çıkartıp ertelemişti şimdi bu kadar çabuk olması şaşırtıcı gelmişti..
Herkes gittikten sonra kendini duşa atıp rahatlamıştı.. Taki kız kardeşi ozana karşı hisleri olduğunu öğrenene kadar sinirle sürekli bana neden aşıksın iması yaptın esin dedim..

Esin sadece senin ona hislerin olup olmamasını öğrenmek istedim. Özür dilerim abla ama benim hislerim karşılıklı oda bana aşık ilk öpücüğümü aşık olduğum onunda bana aşık oluşu çok güzel...

Neyse sen çok mutlu ol birtanem..

Esin olucam çok yorucu bir geceydi..

Git dinlen güzelim...

Bütün gece ağlamaktan gözlerim şişti ve ağrıyor bu şişik gözle işe gidecek olmak onu görecek olmam tam bir işkenceydi.. Canım yanıyordu neden bu tür aptallıkları ben yapıyordum. Of of derin derin nefes alıp ağlıyordum.. Sanki bütün gece ağlamamış gibi emre neden değiştin ki pislik bile olsa bana ilk günler ne güzeldi sonrasında baya değişti neden neden benim hiçmi sevilecek yanım yok neden insanlar bana kötü davranıyor sürekli aşağılanmak benim kaderim mi üstüme kıyafet bakarken unutucam diye diye giyinmiştim..

Kırmızı ❣️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kırmızı ❣️





Kıyafet güzeldi işte oflayarak saçımı dağınık topuz yaptım.. Hafif sesim kısılmış gözlerim şiş ve kırmızılığı dışında idare eder olmuştum.. Kimseye görünmeden şirkete geçmiştim.. Bugün ozanla esin gezeceği için ozanın odasında ki tüm dosyaları düzenlemiştim.. Temizlemiştim masada duran esinin gülen fotoğrafı ile mutlu olmuştum.. Acı bir mutluluk özenle silip geri koymuştum.. Odadan çıkıp kendi masamı düzenledim..

SENSİZLİK KALBE ZARAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin