Gece yatağımda saçlarımı yoluyordum. Ah aptal kafam ah onun dudağından öpünce beni itmişti kucağına oturmam onu beni öpüşü aşığım deyişi hepsi benim hayalimdi ama hayalim çok güzeldi. Ozan beni itince çok utanmıştım. Bana birdaha böyle bir şey sakın yapma demişti. Ben biran kelimenin tekrarı ettirmeden susturmuştu çok utanmıştım. Toplantı boyunca yüzüme dahi bakmamıştı. Kendimi çok kötü hissetmiştim. Ne kadar utansamda çok güzel bir andı hiç unutmuyacağım neden beni itmişti ki off off hayalim çok güzeldi... Ben hergeçen gün daha da arsız oluyordum..
Ozan PAKSOY hakan hakan oyun yeni başlıyor..
Hakan sen gerçekten bipolarsın yıllardır aşık olduğun kadın sana aşık ama sen onu itiyorsun...
Ozan daha onun iyi günleri benim çektiğim acıların fazlasını yaşatıcam ona benim yerime o pisliği seçtiği günü asla unutmam ben hakan!
Hakan oyun sonunda selini tamamen kaybedeceksin sen!
- -
-----Selinin giydikleri
Çok mutsuzdum sabah sabah enerjim yokdu ne kadar öptüğüm için pişman olmasamda utanıyordum.. Allah bilir hakkımda neler düşünüyordur.. Acaba aşık olduğu kadın kim melisa olsa bence aşağılamazdı.. Derin nefes alıp pufladım.. Aşağı indiğimde annem ve esin kahvaltı yapıyordu.. Kahvaltıdan sonra ayaklarım geri geri gitsede tıpış tıpış şirkete gitmiştim..
Tam masama oturacakken ozan çağırmıştı.. Ne diyecek acaba diye düşünürken tekrar çağırmıştı..OZAN PAKSOY
Hiç gelmeseydin selin sanki asistan benim otur hadi dünkü saçmalığı konuşup kapatalım..Söyledikleri canımı yakmıştı.. Bu kadar ağır konuşmanıza gerek yok ozan bey özür dilerim..
Özür dilemen fayda etmez dünkü ilk ve sondu ben kardeşin esine aşığım sana iyi davranmam ailenle iyi olmam hepsi esin için başka bir saçma anlam çıkarma! Ben sadece esine aşığım esine aşığım birdaha tekrar ettirme...
Beynimin içinde yankılanıyordu... Ben sadece esine aşığım esine aşığım esine aşığım esine aşığım kalbim sıkışmıştı.. Acı ile ğöğsüm kavrulmuştu.. Sesli bir şekilde ben dün için tekrar özür dilerim.. Tekrarı asla olmayacak ben gideyim o an çantamı ararken masada bıraktığım aklıma gelmişti..
İyi çık odamdan!
- -
------Odadan nasıl çıktığımı hiç bilmiyorum masada dünki aptallığımı düşünüyordum.. Sonrasında annem aradı..
Aysun kızım akşam ozan beyin ailesi esin için geleceklermiş sende erken evde ol esin için en iyi talip yok falan diyor.. Sen ikna edersin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZLİK KALBE ZARAR
General FictionHerşeyden vazgeçtiğim anda hayat tekrar "başlamıştı" Kitabda artı 18 yerler vardır rahatsız olan okumasın lütfen