[4] ~se vaihto koulua~

1K 34 13
                                    


•Olli Matela•
Päästiin viimein porkolle jossa tämän ylipirteä äitinsä oliki jo tarjoamassa mulle ja Joelilla kahvia koska me oltiin "vanhempia" vaikka luonteen perusteella nuorinpia.

"Ootteko varma ettette ota kahvia?" Joonaksen äiti kysyy "ei kiitos rouva porko" sanon ja menen Joonaksen huoneeseen "joo emmäkää ota" Joel sanoo ja kipittää perässä.

"No kertokaa nytte?! Miks piti tulla tänne?" Niko kysyy "Aa joo..." Joel mutisee "no siis Ollin isä on murhannut Ollin puoli sukua jonka takia se sitte joutu vankilaan" Joel aloittaa "Ja mä oon joutunu elään äitin ja Villen kaa.. Ville saa enemmän huomiota eikä mua ees ruokita" jatkan "jonka takia Olli on noin laiha. Se tulee meille syömään kyl aina" Joel jatkaa.

"Kauheeta" Joonas sanoo "sen takii jäin luokalle ja Ville vaa vie multa kaiken. Joel on ainut asia mitä Ville ei oo mult vieny" sanon "no muijjia se ei oo vieny" Joel sanoo "ei se saa sellasii" sanon samalla kun Sara kävelee ovesta.

"Onko Olli sun kaveri?" Sara kysyy Joonakselta "on" Joonas vastaa. "Onks Sara sun sisko?" Kysyn "joo" Joonas vastaa, Sara tulee meidän kanssa. "Hei eiks sun pitäny mennä Erikan ja muitten tyttöjen kaa?" Joonas kysyy ja kattoo Saraa "no joo piti mut ne joutu peruun ja emmä oo ees meikannu" Sara sanoo.

"Mut Sara sulla on tekoripset ja laitoit just huulipunaa" Niko sanoo "no kuiteski emmä oo menossa" Sara sanoo "no ookoo" sanon ja nojaan tuolin selkänojaan.

"Ollaanko totuutta ja tehtävää" Joel kysyy "eikö meijän totuudet ja tehtävät oo vähän rankkoja näille" kysyn "ei ole mä haluun kokeilla" Tommi sanoo "Ok Ok" Sanon "Niko totuus vai tehtävä" Joel kysyy "vaikka totuus" Niko sanoo ja hymyilee "onko sulla ihastus" Joel kysyy "on" Niko vastaa.

"Okei Olli totuus vai tehtävä" Niko sanoo "totuus" sanon "mikä on sun seksuaalinen suuntautuminen?" Niko kysyy "kerro aluks mitä niitä on" sanon "niitä on homo, hetero, bi, pan, aseksuaali, queerseksuaali, polyseksuaali, autoseksuaalisuus-" Niko sanoo "autoseksuaalisuus?" Kysyn "autoseksuaalisuus eli seksuaalista vetoa koetaan vain itseään kohtaan" Niko sanoo "Aa no varmaan bi emmä oikeen välitä" sanon. "Eli voisit olla jätkän kaa?" Joel kysyy "kyl voisin ei niissä oo mitään pahaa" sanon "jep" Joel sanoo.

——
"Moiks" sanon pojille paitsi Aleksille joka tulee kyydilläni. "Onko sulla repussa kaikki tarvittava" Aleksi kysyy "miten niin" kysyn, "no isäs on teillä nii tuu meille yötä" Aleksi sanoo ja laittaa kypärän päähän "okei kiitos" sanon ja lähdemme kohti Aleksin asuntoa.

"Aleksi miten meni" Aleksin äiti huutaa olohuoneesta "ihan hyvin Olli tulee yöks" Aleksi sanoo "tulee vai?" Aleksin äiti kysyy kun Aleksi nyökkää vastaukseksi "ai niin kuulitteko että se murhaaja on päässy vapaaksi niin ei ole koulua" Aleksin äiti sanoo "O-Olli?" Aleksi sanoo ja huomaa että kyynel tippuu poskeltani "mikä Ollille tuli onko kaikki hyvin?" Aleksin äiti kysyy. "Se on mun isä..." Sanon.

Hetken hiljaisuuden jälkeen Aleksi vetää minut haliin. Sillon mä sen tajusin, ei helvetti mä oon kusessa Aleksiin. Ehkä se on mua nuorempi mutta silti ihan helvetin komee, ja just se oikee. "Hei pojat mä lähen käymään kaupassa" Aleksin äiti sanoo "joo" Aleksi sanoo "ja ette riko taloa ku ootte kahestaan" Aleksin äiti sanoo ja laittaa oven kiinni.

Menemme Aleksin huoneeseen joka on ihan vitun puhdas. "Okei joo nyt mä tajuun miks sä järkytyit mun huoneesta" sanon ja naurahdan, "noh ei se haittaa se on vaan vähän sotkunen" Aleksi sanoo. Miten se on aina niin positiivinen, "sitte pari asiaa et polta et ota kaljaa et käytä huumeita et-" Aleksi ei kerkeä sanoa asiaa loppuun kunnes suutelen tätä.

"Mä- anteeks-" sanon "ehkä sun pitäis mennä kotiin..." Aleksi sanoo ja lähden kyyneleet silmissä kotiin. En voi uskoo et mä mokasin, Aleksi ei pidä musta.

•Aleksi Kaunisvesi•
Voi vittu. Mä mokasin täysin, miks mä sanoin sen sille. Lösähdin sängylle.

Skip seuraava koulupäivä

Mun oli aika korjata asiat. Eka tunti oli Ollin kanssa sama, fysiikkaa. En nähny Ollia luokassa. "Joel missä Olli on?" Kysyn "etkö sä vittu tiiä?!" Joel kysyy jo kovalla äänellä "en!" Sanon "se vaihto koulua" Joel sanoo "mitä?!" Sanon "se ei haluu nähä sua kuulemma" Joel sanoo.

Siitä se kaikki alko minä, Joel, Joonas, Niko ja Tommi jouduttiin olla ilman Ollia koska se ei kertonu edes Joelille että mihin kouluun se menee.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
692 sanaa
Joo tota meen kouluun niin sen jälkeen tulee uus osa!

The young loveWhere stories live. Discover now