•Alex Mattson•
Herätin Ollin koska olimme Kroatiassa, onhan tää nyt kaunis paikka. Pääsimme Pansion sinic nimiseen hotelliin, näköalat olivat kauniit. Mun ja Ollin huoneen parvekkeelta näkee altaille, meidän huone oli 3 kerroksessa. Tommi ja Joonas oli meidän toisella puolella samalla kun Niko ja Joel olivat toisella puolella, meidän huoneessa ei tarvitse valoja koska sinne paistoi aurinko isojen ikkunoiden avulla. Mulla ja Ollilla oli alun perin eri huoneet mutta unohettiin se toinen huone ja päätettiin nukkua samassa sängyssä, huone oli ihanan moderni."Hei Olli pitäiskö lähtee tonne altaille?" Kysyn "no joo mennään vaan" Olli vastaa ja heittää uikkarit naamalleni, hölmö. Olli meni vessaan laittamaan uikkareita kun itse menen makkariin, Olli vaihtoi vaatteet nopeammin ja ilmestyi yhtäkkiä taakseni. Olli halasi minua takaa, "mitäs sulla on mielessä?" Kysyn. "Noh vähän mietin et kuuluuko näistä seinistä läpi kuinka hyvin" Olli vastaa, "ehkä me voidaan testata myohemmin" sanon ja käännyn ympäri. "No joo testataan vaan" Olli sanoo samalla kun vedän uikkarit päälle, "haetaan muut kans" Olli sanoo kun lähdemme pois huoneesta.
Menimme Tommin ja Joonaksen ovelle, "ai moi" Joonas sanoo kun avaa oven. "Moi tuutteko uimaan?" Olli kysyy, "mä tuun mut Tommi juttelee sen vanhempien kaa" Joonas vastaa ja menee vaihtamaan uikkareita. "Moi Tommi" Olli sanoo, "ai moi" Tommi sanoo ja jatkaa puhelua vanhempiensa kanssa. "Mennään" Joonas sanoo kun tulee vessasta, menemme vielä Joelin ja Nikon huoneelle.
Olemme juuri koputtamassa kunnes kuulemme jotain erittäin väärän kuuloista, "oho Niko on äänekäs kaveri" Joonas sanoo, "Varsinki Joelin kaa" sanon ja alamme nauramaan. Lähdemme altaille kolmestaan koska emme halunneet edes yrittää häiritä poikia, hoitakoot hommansa rauhassa.
Olli ja Joonas ryntäävät heti uimaan kun itse menen istumaan, näin kaksi poikaa joilla oli kihlasormukset. Ehkä minä ja Olli ollaan joskus vielä tolleen, mutta se päivä ei oo vielä me ollaan oltu yhessä vasta päivä. Katoin kuinka lapsia juoksenteli kahestaan, se oli söpöä. Suljin silmäni koska olin väsynyt matkasta, valvoin koko lennon ajan koska en saanut unta.
Heräsin hetken päästä siihen kun tunnen jonkun huulet omillani, säikähdin aluksi mutta tajusin että se oli Olli. "Noh mistä hyvästä toi oli" kysyn, "ihan muuten vaan" Olli vastaa ja istuu syliini. Tunne tämän märän kropan, vesi oli ilmeisesti aika kylmää koska tunsin miten poika tärisi. Kiedoin pyyhkeen tämän ympärille, pitäisköhän lähteä huoneelle? "Hei Joonas me lähetään huoneelle" sanon, "Okei heippa" Joonas vastaa vedestä. Siellä se jutteli jonku muijan kaa, varmaan päätyy sen kaa sänkyyn. Toivottavasti sen tytön huoneeseen eikä Joonaksen ja Tommin, saattais Tommille tulla rankka yö.
Kun päästiin hotellihuoneeseen Olli hyppäs mun syliin, "hei rauhotus vähän" sanon ja naurahdan "noku emmä jaksa oottaa" Olli sanoo samalla kun katoamme makkariin. Te tiedätte miten tää päivä jatkuu;)
•Joonas Porko•
Toivon että pojat ei luullu et isken sitä muijaa, se on mun kaveri. Menin hetken päästä takaisin hotellihuoneelle, olin kännissä koska ennen sitä me kadottiin Liisan kanssa baariin."tOmMi Sä NäYtÄt YlLäTtÄvÄn HyVäLtÄ" sanon, Tommi oli ilmeisesti lopettanut puhelun koska makasi sängyllä. "Joonas sä oot ihan kännissä tuu tänne" Tommi sanoi, kipitin Tommin luokse. Menin tämän syliin ja siihen mä sitte nukahin.
•Tommi Lalli•
Joonas oli taas eksyny baariin, voi tätä vatipäätä. Mulla jäi päähän se mitä Joonas sano, ei eihän mulla oo tunteita Joonasta kohtaan. Ei se vois pitää musta, me ollaan vaan kavereita. Ja tottakai mä näin ku se jutteli sen muijan kaa altailla, se kuiteski on kännissä että se ei tarkottanu sitä. Vai tarkottiko? En ees tajunnu ku Joonas oli nukahtanu mun syliin, tuo kikkarapää haisi ihan kaljalle. Otin peiton minulle ja Joonakselle, menin makaamaan sängylle ja nyt Joonas makoili päälläni. Yritin nukkua pieniä päiväunia koska en nukkunut lennolla mutta viereisessä huoneessa tais olla pornoelokuva päällä tai sitte Olli ja Aleksi on päättäny kuvata ite sellasen, en kestä kuunnella tätä.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
615 sanaa
Yritän kirjottaa tänää lisää jos kerkeen!
YOU ARE READING
The young love
FanfictionAleksi aloittaa viimein seitsemännen lukuvuoden ja menee uuteen kouluun. Hän tapaa erilaisia oppilaita, tyhmiä, fiksuja, outoja. Jotkut rikkoo sääntöjä jotkut on aina ajoissa tunnilla. Aleksi kuitenkin ihastuu yhteen joka tekee kaikkea pahaa, poltta...