15. ~mitä nytte?~

675 30 9
                                    


Timeskip viikko

•Alex Mattson•
Matka oli menny tosi hyvin, ois enää pari päivää et lähetään.

Heräsin keskellä yötä siihen miten kuulen Ollin raskaan hengityksen, nousin istumaan että näkisin Ollin kunnolla. "Olli rakas onko kaikki hyvin?" Kysyn samaan aikaan kun Olli pomppaa syliini, "hei rakas mikä on?" Kysyn ja tunnen miten Olli purskahtaa itkuun. Hetken hengittämisen jälkeen Olli avaa suunsa, "ei ollu tarkotus herättää sua" "ei se haittaa mut miks sä hengitit noin raskaasti ja nyt itket?" Kysyn. "Mä sain vaan kuulla huonon asian ei muuta" Olli yrittää sanoa rauhallisena mutta alkaa taas itkeä, "no mikä se viesti oli?" Kysyn ja halaan Ollia.

Olli ei sano mitään vaan antaa puhelimen, luen viestin ja halaan Ollia. "Voi rakas..."

•Tommi Lalli•
Heräsin kun joku koputti, onko Joonas lähteny baariin ja unohtanu avainkortin? Kuitenkin näin Joonaksen vieressäni, mitä tapahtuu? Menin avaamaan oven ja näin Aleksin ja Ollin, "mitä nytte?" Kysyn. "Eikö teillä oo Joelin ja Nikon huoneen avainkortti?" Aleksi kysyy, "on siinä" sanon. "Kiitos" Aleksi vastaa ja lähtee ollin kanssa, miksi hän piti Ollista niin tiukasti kiinni Olli ei pysyny ees pystyssä.

•Niko Moilanen•
Kuulen miten ovi aukeaa ja katson kelloa, 02:36 ei siivooja nyt voi tulla. Katson oven suuntaan ja huomaan Aleksin ja Ollin, "pojat mitä vittua" kysyn. "Herätä Joel herätä Joel" Aleksi toistaa nopeasti ja herätän Joelin, "no mitä ny-" Joel aloittaa kunnes näkee Ollin. "Tuo se tänne" Joel sanoo kun Aleksi tuo ollin joelin viereen, "ihan rauhassa" Joel sanoo. En tiedä mitä tapahtuu, oon ihan pihalla.

Hetki kuluu kunnes Olli hengittää viimein rauhassa, "mikä olo?" Joel kysyy. "Väsyttää" Olli vastaa väsyneen kuuloisena, "tää on ollu sulle rankka yö menkää nukkuun" Joel sanoo kun Aleksi ottaa ollin syliin. Pojat lähtevät ja jäämme Joelin kanssa kahden, "Joel mistä oli kyse?" Kysyn "No mä oon tuntenu ollin nii kauan että tiiän sen ongelmista" Joel vastaa. "Eli?" Kysyn varmistaakseni, "Ollin henkee ahdisti ja se itki eli se oli saanu paniikkikohtauksen eli jotain pahaa on tapahtunu..." Joel sanoo, "voi rakas" sanon ja vedän Joelin pään rintakehälleni.

Aamulla

•Olli Matela•
Heräsin yksin sängystä ja jopa se pelotti mua, "A-aleksi?" Sanon että juuri ja juuri itse kuulen sen. Pitää huutaa kovempaa "A-aleksi!" Huudan jo kovaan ääneen, "niin rakas?" Aleksi sanoo ja kävelee luokseni. En sano mitään vaan hyökkään halaamaan aleksia. "Voi rakas" aleksi sanoo, aleksi suutelee minua ja vastaan suudelmaan.

Menimme altaille koska Aleksi ajatteli että se rauhoittaisi minua, ja naapuri huoneessa Joonas ja Tommi tais leikkiä. Oltiin altailla ihan vaan istumassa kunnes joku soitti mulle, "ei nyt.." sanon ja vastaan puheluun.

"Hei onko Olli Matela?"
"Joo?"
"Joo mä oon Olivian poikaystävä"
"Aa sä oot siis santeri?"   
"Juu, ajattelin Olivian puolesta kysyä           että millon te tuutte?"
"Aa joo yli huomenna"
"Okei Olivia haluais nähä sua ku ette oo nähny moneen vuoteen"
"Sano sille että se saa nähä mut"
"Juu heippa"

Lopetan puhelun, "kuka se oli?" Aleksi kysyy. "santeri Olivian poikaystävä " vastaan, "Aa mitäs se" Aleksi kysyy ja siittää hiuksiani naaman edestä. "No Olivia haluais nähä niin sovittiin että ku päästään Suomeen Olivia tulee moikkaan" sanon, "okei" Aleksi sanoo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
513 sanaa
Jooh mä tein sittenki vielä tänään yhen osan

The young loveWhere stories live. Discover now