•Tommi Lalli•
Herättiin aamulla hotellilta, tai mä heräsin Joonaksen hiuksiin mun naamalla. Säikähin sitä ja tipahin lattialle, "AI VITTU" huusin ja herätin Joonaksen. "Oi anteeks ei ollu tarkotus" sanoin ja katsoin joonasta "ei ei se haittaa" Joonas sanoo ja auttaa mut takas sängylle, Joonas näytti jotenki poissaolevalta."Joonas onko kaikki hyvin?" Kysyn "sä sanoit just Joonas sä sanot yleensä porko" Joonas toteaa, "niin mutta nyt mä sanon Joonas" sanon. Joonas käänty kattoon mua ja mä katoin sitä,
"Mennään syömään" Joonas sanoo. Noh tottakai me lähdettiin syömään, koska sillon ku joonaksella on nälkä se tarvii ruokaa.Oltiin syöty ja lähettiin porukalla altaille, menin istuun Ollin kaa altaan reunalle. Hetken päästä Aleksi ilmesty Ollin luo ja vetäs tän veteen, noi oli söpöjä. "Hei Tommi mä meen uimaan Aleksin kaa" Olli sano "okei" vastaan ja katson vettä, Joonas ilmestyy hetken päästä mut jalkojen juureen. "Aa moi" sanon ja katson tätä rokkaria suoraan silmiin, tulee hiljainen tuijjotus kohtaus kunnes Joonas suutelee minua ja vastaan suudelmaan.
Se oli kultainen hetki, lopetimme suudelman ja näin Joonaksen ihanan hymyn. "Sä et todennäkösesti oo kännissä?" Kysyn, "en ku toi on se mitä mä haluun" Joonas sanoo ja nousee altaasta. "Ollaanks me nyt niinku yhessä?" Kysyn, Joonas istuu syliini ja suutelee minua "oliko toi tarpeeks hyvä vastaus?" Joonas kysyy. "Noh ei ihan" sanon ja saan uuden pusun Joonakselta, "no toi oli jo jotain" sanon ja työnnän Joonaksen uudestaan altaaseen. "HEI" Joonas huutaa ja on muka vihainen, "voi anteeks pikku hattarapää" sanon ja nauran.
•Joel Hokka•
Minä ja Niko lähdimme altailta ennen muita koska menimme soittamaan vanhemmilleen. Kun pääsimme hotellihuoneeseen soitimme aluks Nikon vanhemmille, he vastasivat nopeasti."Hei Niko rakas" Nikon isä sanoo "moi iskä ja äiti" Niko sanoo "moi rouva ja herra moilanen" sanon "no hei Joel" Nikon äiti sanoo, "hei hokka-" Nikon isä aloittaa "niin?" Minä ja Niko sanomme yhteen ääneen. "Hei mitäs" Nikon äiti kysyy "kattokaa" Niko sanoi ja näytti sormusta, "Kosiko Joel sua?!" Nikon äiti kysyy kyyneleet silmillä. "no joo" Niko sanoo kyyneleet silmillä, "hei rakas älä itke" sanon ja suutelen nikoa.
Puhelu loppuu ja soitimme vielä mun vanhemmille, he vastasivat aika hitaasti. "Moi äiti" sanon "no hei rakas joltsu" äitini sanoo, "saatko koko perheen siihen?" Kysyn. "No isän ja sun siskot" äitini sanoo "joo ne kelpaa" sanon, "nikooo" Pikku siskoni sanoo innoissaan. "Hei ihana" Niko sanoo "no mitäs teillä oli?" Isäni kysyy, "noh kattokaas Niko kättä" sanon ja näytän Nikon käden. "Onko Niko nyt Hokka?" Toinen siskoistani kysyy, "siitä tulee" sanon. Äitini vuodatti ilon kyyneleitä,
"Oo äiti älä itke" sanon "eiku tää on aivan liian ihanaa" äitini sanoo ja hymyilee.Saimme kerrottua vanhemmillemme ja kaikki ottivat asian hyvin.
•Olli Matela•
Olin uimassa Aleksin kanssa kun Joonas ja Tommi olivat altaan reunalla. Siellä he söpöilivät, tunne miten Aleksi alkoi kutittaa minua. "HEIII elä häiritse mä katon kun Tommi ja Joonas söpöilee" sanon Aleksille, "Aa joo mäki haluun nähä" Aleksi sanoo ja katsomme miten nuo söpöilevät kahdestaan.Lähdimme hetken päästä hotellihuoneelle, menimme vain sänkyyn makoilemaan. "Pitäiskö tänään mennä johonki ravintolaan?" Kysyn Aleksilta, "miks sä sanot ravintola sä tarkotat mäkkäriä" Aleksi sanoo "no ne nugetit on hyviä" sanon.
"No kai me voidaan testata kroatian mäkkäriä" Aleksi sanoo ja naurahtaa
"jes ja sen jälkeen mennään ostaa kaikkee turhaa" sanon, "no tottakai" Aleksi vastaa.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
546 sanaa
Okei tänään tuskin tulee enempää mut huomenna saatan kirjottaa koulussa:)
YOU ARE READING
The young love
FanfictionAleksi aloittaa viimein seitsemännen lukuvuoden ja menee uuteen kouluun. Hän tapaa erilaisia oppilaita, tyhmiä, fiksuja, outoja. Jotkut rikkoo sääntöjä jotkut on aina ajoissa tunnilla. Aleksi kuitenkin ihastuu yhteen joka tekee kaikkea pahaa, poltta...