≈Aleksi Kaunisvesi≈
katsoin kun Olli hyppi Aadalla esteitä ja vahdin Miraa sekä Aaronia, Nikon ja Joelin polttarit pitäis hoitaa. Olli sai viimein ratsastettua Aadan ja nousi tuon korkean hevosen selästä pois, Olli lähti taluttamaan Aadaa aitaukseen. "hei pitäiskö hoitaa Nikon ja Joelin polttarit" kysyn, "no mitä oot aatellu" Olli kysyy samalla kun ottaa Aadan satulan pois.
"no emmä tiiä" sanon, "no suunnuttele tätä sitte ku saat idean mitä tehä" Olli sanoo ja antaa Aadan satulan minulle. "herran jumala tää painaa" sanon, "no shit sherlock" Olli sanoo ja alkaa ottamaan Aadan suitsia pois. "miten satulat voi painaa näin paljon?" kysyn, "no mä en oikeestaan tiiä" Olli sanoo ja antaa Aadan suitset minulla. Olli ottaa harjan ja alkaa harjaamaan Aadaa, "eikö sen tarvii olla kiinni?" kysyn. "Aadan ei tarvii ku se on niin rauhallinen" Olli sanoo ja harjaa Aadaa, pian tuo kaivaa jonkun koukun ja nostaa Aadan jalkaa. "mitä sä teet?" kysyn, "no putsaan Aadan kavioita" Olli sanoo. "Aa" sanon samalla kun huomaan että Easy on naamani vieressä,
"ai hei poika" sanon ja silitän tuota.Aaron ja Mira menivät vanhemmilleni siksi aikaa kun olimme treeneissä, aika perus päivä. "hei ketkä lähtee baariin?" Joel kysyy, joonas, tommi ja niko vastaavat heti kyllä. "no voishan sitä tulla" sanon, "mä en voi mun pitää tehä vielä paljon asioita esim mulla on tänään jo eka tunti" Olli sanoo. "pärjäätkö sä yksin?" kysyn, "no tottakai" Olli vastaa ja saan pusun tuolta. pian Olli onkin jo lähtenyt kun me muut menemme baariin, toivon etten joudu katumaan mitään aamulla.
≈Olli Matela≈
menin hakemaan Miraa ja Aaronia Aleksin vanhemmilta, "missä Aleksi?" Aleksin äiti kysyy. "Aa se lähti muitten kaa viettämään iltaa" sanon ja nostan Aaronin syliin, "selviätkö sä lasten kanssa? sulla on vielä se tuntiki" Aleksin äiti kysyy. "no ehkä" sanon, "hei ne voi jäädä meijän luo" Aleksin äiti sanoo. "voi kiitos se tosiaan auttaa" sanon ja lasken Aaronin alas, "Millon äiti hakee kotiin?" Mira kysyy. "no äiti hakee huomenna teijät kotiin" sanon ja lähden, olen kiitollinen siitä kuinka kiltti Aleksin äiti on.pääsin kotiin ja menin laittamaan kaiken valmiiksi, pian Lina saapui. "heiii" Lina sanoi ja tuli halaamaan minua, "moi mee kattoo listasta kenellä sä meet" sanon ja jatkan matkaa.
≈Lina≈
menin katsomaan tuntilistaa ja menin Manulla, olin innoissani. Tunnilla oli myös pari muuta ratsastajaa, Milla menisi Paulilla ja Eeva menisi Scoutilla.Olimme päässeet kentälle ja ilmeisesti menisimme maastoon koska Ollikin oli hevosen selässä, tunti alkoi mukavasti kävelimme tietä pitkin.
——
Eeva ja Milla lähtivät kohti kotia kun mä jäin vielä tallille, Olli tarvitsi apua hoitamaan hevosia. Minä ja Olli hoidimme hevosia kun Aleksi leikki lasten kanssa pihalla, nuo olivat onnellisia. "Mä lähen nyt" sanoin ja aloin polkemaan pyörällä, tästä olisi vielä pitkä matka kotiin koska asun keskustassa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
459 sanaa
Anteeks et tässä on kestäny mut nyt tuli lisää
YOU ARE READING
The young love
FanfictionAleksi aloittaa viimein seitsemännen lukuvuoden ja menee uuteen kouluun. Hän tapaa erilaisia oppilaita, tyhmiä, fiksuja, outoja. Jotkut rikkoo sääntöjä jotkut on aina ajoissa tunnilla. Aleksi kuitenkin ihastuu yhteen joka tekee kaikkea pahaa, poltta...