≈Olli Matela≈
Ihan ku ois isä, tottakai nää on jo siinä iässä etten joudu vaihtaa niitten vaippoja. "Ollii?" Aleksi huhuili vieressäni, "Aa mitä" kysyn. "Niin että Mira söi" Aleksi vastaa, "Aa joo" sanon ja menen olohuoneeseen. "Hei Mira kato jotain ohjelmaa ja sitte ku Aaron on syöny niin lähetään" selitän Miralle, "okei!" Mira sanoo ja laittan Paavo Pesusienen päälle. Aaron sai viimein syötyä ja olimme myöhässä treeneistä, aloitimme pilamme selittämällä pojille miks me oltiin myöhässä.Porkon alamaiset
Joel: missä Olli ja Aleksi?!
Aleksi<3: Aa joo sori et me ollaan myöhässä mut hyväksytte sen heti ku näätte miks.
Niko: okei?Lähdettiin ajamaan studiolle ja käytiin samalla ostamassa jäätelöt, Mira otti vanilija jäätelön ja Aaron otti suklaa jäätelön.
≈Alex Mattson≈
Päästiin studiolle kun mä kannoin Miraa ja Olli kanto Aaronia, "viimein te tulitte mikä kesti?!" Joel raivoaa ja Aaron säikähtää tätä ja alkaa itkemään. "Elä huuda Aaron säikähti!" Tiuskin Joelille, "Olli?! Aleksi?!" Niko huusi innoissaan. "Nyt oikeesti älkää huutako!" Tiuskaisen Nikolle samalla kun otan Miralta ulkovaatteet pois, "oi anteeks" Niko sanoo. "Ei se mitään" Olli sanoo samalla kun menee istumaan sohvalle, toimme Aaronille ja Miralle jotain leluja että he eivät tylsisty."Niin oisko siis hyvä aika puhua tota noista" Joel sanoo ja osoittaa Aaronia ja Miraa, "no joo siinä on Mira ja Aaron" Olli sanoo samalla kun Mira kiipeää Joonaksen syliin. "Onko nää teijän" Niko kysyy innoissaan ja nostaa Aaronin syliin, "no siis me tuotiin ne että päättele" sanon. "Ne on meillä pari vuotta ku Olivia joutuu kouluun, ne saa tottakai nähä äitiään joka viikonloppu" Olli kertoo, "Aa mut eikö nää voi mennä päiväkotiin?" Joel kysyy. "No tottakai ne menee mut vaan sillon ku on pakko" sanon, "Joel me oltais niin hyviä vanhempia" Niko sanoo samalla kun leikkii Aaronin kanssa. "Niko mitä sä meinaat" Joel kysyy, "niin että hankitaanko vauva?" Niko kysyy. "No- mä- Noku-" Joel yrittää sanoa, "en mä lasta tarkota vaan jotain kissanpentua se vois olla niinku meijän vauva" Niko sanoo innoissaan. "No ehkä me voitais" Joel sanoo ja pussaa Nikoa, "YÄKKI" Aaron huutaa ja alamme nauramaan.
Niko ja Joel ovat pussaamassa uudestaan mutta Aaron laittaa käden näiden suitten väliin, "anna Joel pussaa Nikoa" Joel naurahtaa. "Ei" Aaron sanoo, "no höh" Joel sanoo ja esittää surullista. "No okei" Aaron sanoo ja siirtää käden, "hyyi pusuja" Olli sanoo. "Mitä sä tolla etkö sä halua multa pusuja" sanon ja alan pussata Ollia monta kertaa "heiiiii lopetaaa" Olli sanoo naurun keskeltä, tämä taitaa kutittaa. Suostun viimein lopettamaan ja annan Ollille aikaa hengittää, sillä välin huomaan kun Niko ja Joonas leikkivät Miran ja Aaronin kanssa.
"Aweksi..." Mira aloittaa, "niin?" Kysyn. "Voitaisko me sanoa sua isiks?" Mira kysyi, käännyin katsomaan Ollia ja näin kun tämä nyökkää. "Joo" sanon ja nostan Miran syliin, "mäki haluan!" Aaron tiuskaisee. "No tule tänne" Olli sanoo ja Aaron kipittää tuon syliin, "sä oot sitte äiti" Aaron sanoo ja alamme nauramaan kaikki paitsi Olli. "No tän kerran" Olli sanoo, "JEE" Mira ja Aaron huutavat.
Saatiin työt tehtyä viimein, Mira ja Aaron oli ollu kiltisti ku me oltiin tehty töitä. "Mä käyn vielä vessassa" sanon Ollille, "juu" Olli sanoo ja menee pukemaan Miralle ja Aaronille ulkovaatteita.
≈Olli Matela≈
Puin Miralle ja Aaronille vaatteita samalla kun Niko tuli luokseni, "no mitäs sä" kysyn Nikolta. "Saisinko mä joskus vahtia Miraa ja Aaronia?" Niko kysyy, "no tottakai minä ja Aleksi tarvitaan joskus aikaa vaan kahestaan" sanon. "Jee" Niko sanoo iloisena, "moi moi Niko" Aaron ja Mira sanovat, lähdemme autolle ja jäämme odottamaan Aleksia."No tulithan sä" sanon samalla kun laitan Miran turvaistuinta kiinni, "joo anteeks Niko jäi kinumaan että sais vahtia Miraa ja Aaronia nytte" Aleksi selittää. "No se voi vahtia ylihuomenna" sanon ja istun pelkääjänpaikalle, "niin tottakai voi" Aleksi sanoo ja käynnistää auton. "Hei Aleksi koska me asutaan omakotitalossa niin pitäiskö hankkia joku lemmikki?" Kysyn, "no voishan sitä" Aleksi sanoo ja pysähtyy punasiin valoihin. "Ostetaan koila" Mira sanoo innoissaan, "ja kissa!" Aaron sanoo innoissaan. "Mitä se haittaa jos meillä oiski kissoja, koiria, jyrsijöitä ja hevosia" sanon, "hevosia?" Aleksi kysyy. "no joojoo" sanon, "jonku pitäis ratsastaa niillä" Aleksi sanoo. "No mä voin pitää tunteja ja siitä sais rahaa" sanon, "no sulla on hyvä pointti" Aleksi sanoo ja kääntyy soratielle. "Ostetaan monta hevosta" Mira sanoo, "ja sitten pitää olla talli!" Aaron selittää. "No niin pitäis ja siinä meijän talon vastapäätä on tyhjää tilaa, siihen jos rakentaisi tallin sais vielä piha aitaukset" sanon innoissaan, "no perkele mistä me saadaan rahaa" Aleksi kysyy. "No mä voin tehä töitä usko pois nykyään lapsen vahtina saa paljon" sanon, "no jos sä saat rahat siihen niin mulle käy" Aleksi sanoo ja ajaa koti pihaan.
Laitettiin Miralle ja Aaronille iltapalaa ja laitettiin huomisen vaatteet valmiiksi, me mentäis huomenna Aleksin vanhemmille.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
791 sanaa
Huhhuh tää on nyt vähän sekava luku mut hei pitäiskö Aleksin ja Ollin tehä oma talli ja alkaa pitää tunteja?
YOU ARE READING
The young love
FanfictionAleksi aloittaa viimein seitsemännen lukuvuoden ja menee uuteen kouluun. Hän tapaa erilaisia oppilaita, tyhmiä, fiksuja, outoja. Jotkut rikkoo sääntöjä jotkut on aina ajoissa tunnilla. Aleksi kuitenkin ihastuu yhteen joka tekee kaikkea pahaa, poltta...