5. ~Matela mitä tää on~

896 34 2
                                    


•Aleksi Kaunisvesi•
Kello oli noin varttia vaille kaheksan, istuin luokassa ja odotan Joelia. Nikolla Joonaksella ja Tommilla oli matikkaa, mulla ja Joelilla oli maantietoa.

Viimein Joel saapuu luokkaan, se oli taas myöhässä. "Anteeks et olin myöhässä" Joel sanoo ja istuu viereeni, "tää on sit viimenen kerta ku annan asian olla" opettaja sanoo.

"Miks sä olit myöhässä" kysyn "Ollin mopo meni rikki niin vein sen" Joel vastaa ja kaivaa kirjoja. Olli vaihtoi koulu noin 2 kuukautta sitten, koulua oli jäljellä muutenkin enää puoli vuotta. Kohta vaihtuu vuosi, ei helvetti aika menee nopeesti. Joel ja Olli vietti aikaa mutta Olli ei kertonu vieläkään että mihin kouluun se vaihto, oisin halunnu tietää.

"Olli laitto viestiä" Joel sanoo ja katsoo puhelintaan. "No mitä" kysyn "Olli vaihto länsituulen kouluun.." Joel sanoo "mille luokalle?" Kysyn "liikunta luokalle... sillä luokalla on kaikista pahimmat tyypit Olli saattaa sortua huumeisiin jos se on niitten kaa" Joel selittää "vaikka sä kyytsäät vaan sun muijjia nyt mä saan kelvata" sanon ja lähdemme luokasta.

Saavuttiin Ollin uuden koulun pihalle koulu oli mukavan näköinen. "Se on liikkaluokalla joten mennään aluks saliin" Joel sanoo ja juoksemme kouluun sisälle.

Näimme Ollin luokan ja Ollin joka oli kyseisten henkilöiden kanssa, "OLLI" Joel huutaa. Olli kääntyy katsomaan minua ja Joelia, "hei ketäs te ootte" opettaja kysyy "Aa joo me ollaan haukiputaan koulusta" sanon "ja mitäs ihmettä te täällä teette" opettaja kysyy. "Tultiin hakeen Olli" Joel sanoo ja kävelee Ollin luo, "Matela mitä tää on?" Eetu yksi pojista kysyy "Aa joo tää on Joe-" Olli aloittaa "Joel Hokka kyllä me nyt se tunnetaan" Eemeli sanoo ja hymyilee.

"Joo me tultiin hakee Olli" Joel sanoo ja kiskoo Ollin mukaansa, tajuamme vasta silloin että koulun rehtori, vartijat ja pari opettajaa on kutsuttu meidän perään. "Aleksi ooksää nopee" Joel kysyy "kyl" sanon "no ota tää" Joel sanoo ja otan Ollin reppariin, "mä osaan mennä itekki!" Olli raivoaa ja nousee pois.

"Ovilla on vartijat jaksatteko kiivetä noille ikkuinoille" Joel sanoo "joo" kuuluu minun ja ollin suusta. Lähdemme ikkunoista ja meille tulee seuraava ongelma, miten helvetissä me kaikki päästään pois.

"Nyt ois Olli parempi sopia Aleksin kaa. Sä nimittäin meet sen syliin" Joel sanoo "Hä?!" Olli kysyy "TEE NIINKU MÄ SANON" Joel huutaa ja antaa kypärät. Ollilla nyt oli oma jo mukana, minulla oli Ollin toinen kypärä.

Päästiin omalle koululle "miks vitussa te toitte mut tänne?" Olli kysyy "koska sä jatkat täällä et mee sinne huume kouluun" Joel sanoo "aha" Olli sanoo ja nousee sylistäni pois.

Siitä se sitte taas alko, tai siis Olli ei vaihtanu koulua vaan tuli päiväks meijän koululle. Kuulemma mitä Joel sano ollille ei tullu siitä ongelmia, meijän suhteen käytiin parit keskustelut ja jäätiin jälki-istuntoon.

Tiiän ainaki et Ollilla on kaikki hyvin ja tiiän missä koulussa se on, jotenki helpottunut olo. Vaikka se ei nyt haluu nähä mua enää, enää ikinä.

Timeskip koulun loppuun

"Me muutetaan Helsinkiin" äitini sanoo "MITÄ" huudan "siellä on parempi" äitini sanoo ja hymyilee "EI OLE MUN KAIKKI KAVERIT ON TÄÄLLÄ" huudan "Aleksi nyt et alota! Unoha ne tyypit!" Äitini karjaisee.

Vittu nyt taas. Menetin jokaisen kaverin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
530 sanaa
Joo tänään tulee ehkä jatkoa:D
Aleksi alottaa yläasteen toisessa koulussa eri kaupungissa. Olli Joonas Niko Tommi ja Joel jää Ouluun. Mutta tapaako pojat enää?

The young loveWhere stories live. Discover now