9. ~kiitos ale..~

954 34 3
                                    


•Olli Matela•
Pääsimme viimein Aleksille ja pakotin tämän suoraan nukkumaan, itse menin sohvalle.

Heräsin siihen kun joku kipitti vessaan, tottakai se oli Aleksi kuka muukaan. Menin keittiöön etsimään vesilasin ja särkylääkettä, vein ne Aleksille vessaan.

"Sulla oli aika villi ilta" sanon vessan ovelta "no jos sä muistat sen saat kertoo siitä" Aleksi sanoo samalla kun nappaa vesilasin ja särkylääkkeen, "no tottakai mä siitä kerron" sanon ja naurahdan.

Viimein Aleksi nousi ylös ja raahasi minut hänen perässään sohvalle, "etkai sä nukkunu ilman peittoo?!" Aleksi kysyy "nukuin" sanon samalla kun Aleksi juoksee makuhuoneeseensa ja tulee takaisin peiton kanssa. Aleksi heittää peiton päälleni, "heiii apua mä en nää mitään" sanon kun Aleksi nostaa peiton pois naamaltani.

Olemme katsoneet elokuvaa puoli tuntia ja kello on nyt 12:35, olen kerännyt koko ajan rohkeutta nojata Aleksiin. Viimein uskallan nojata tuohon pitkään ja komeaan poikaan, hän on lämmin. Pääni on nyt Aleksin rintakehällä, pitääköhän meidän treeneihin. "Aleksi pitääkö meijän treeneihin?" Kysyn ja Aleksi avaa puhelimensa "mä kysyn" Aleksi sanoo. Katson viesetjä Aleksin puhelimelta.

Moilanen
Aleksi: nikoooooo
Niko: mitä?
Aleksi: onko meillä treenit tänään?
Niko: joo alkaa puolen tunnin päästä.

Oho no meillä on kiire, "ei mulla oo vaihtovaatteita" sanon. "No lainaa multa" Aleksi sanoo ja kipittää makkariin, "täällä on tää pink floydin paita ja ota vaikka siniset rikkinäiset farkut" Aleksi sanoo ja heittää vaatteet minulle.

Mä näytän siltä ku oisin 14 oonpa mä nuoren näkönen, kävelen takasi Aleksin luo ja tuo katsoo minua oudosti. "Sä oot saman näkönen ja saman kokonen ku olit 14" Aleksi sanoo ja alkaa nauramaan "no haista paska" sanon ja laitan kengät.

Saavumme studiolle ja kaikki muut ovat jo paikalla, ihan normaali meininki. Joel ja Joonas tappeli kun Niko ja Tommi joi kahvia ja katto näitten tappelua, mentiin poikien luo. Menin sohvalle istumaan ja huomasin miten kaikki alkoivat katsomaan minua "OLLI ONKO SUSTA TULLU 14 VUOTIAS" Joel huutaa "no en tiiä on kai" sanon.

•Alex Mattson•
Työpäivä kului nopeesti, oikeastaan mitään kiinnostavaa ei tapahtunut. Joel ja Niko katosivat ensimmäisinä johonkin en tiiä mihin, enää oli jäljellä minä Joonas Olli ja Tommi. "Hei jätkät pitäiskö lähtee reissuun" Tommi kysyy "mihin me mentäis" Olli kysyy ja juo red bullin loppuun "no oisko Kroatiaan" Joonas sanoo ja kaikki suostuvat.

"Laitetaan viestiä Nikolle ja Joelille tästä" Olli sanoo samalla kun Tommi kaivaa puhelintaan. "Laitoin viestiä niille varaan nyt jonku kivan hotellin, Joonas ja minä Joel ja Niko Olli ja Aleksi" Tommi sanoo.

Hetken päästä kaikki on varattu, lähdemme parin päivän päästä joten minä ja Olli päätämme yöpyä luonani nämä päivät ennen kun lähdemme, menimme tottakai aluksi pakkaamaan Ollille. Hän stressaa matkoja TOSI paljon, ja sen huomasi.

"Mitä helvettiä mä pakkaan? Missä mun shortsit on? Entä mun Passi? Entä jos mä en kerkee pakata?!" Olli hätäilee kunnes aloitan tämän niskan hieromisen. "Kiitos ale.." Olli sanoo ja rauhoittuu paikallaan, "eipä mitään" sanon ja jatkan. Olen nyt 10min hieronut Ollin hartioita ja hän alkaa hengittää tasaisesti. Olli sai pakattua ja lähdimme mun luo yöksi, Olli luuli että hän joutuisi nukkumaan sohvalla.

"Hei et sä joudu nukkumaan sohvalla nukut mun vieressä" sanon "nukun vai.?" Olli kysyy "no joojoo tarviit hyvin unta" vastaan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
520 sanaa
Jooh anteeks että tässä on kestäny

The young loveWhere stories live. Discover now