10. ~tuu tänne~

865 39 5
                                    


•Olli Matela•
Heräsin Aleksin sängystä ja huomasin että kello oli jo 13:45, mä nukuin pitkään. Kuulin kun joku kolisteli keittiössä, laitoin shortsit ja Aleksin paidan. Emme oikeastaan tee tänään mitään koska huomenna pitäisi lähteä jo aikaisin, menin aleksin luo.

Halasin Aleksia takaa, "huomenta unikeko" Aleksi sanoi ja pilkkoi kurkkua "huomenta" sanon ja nappaan veitsen Aleksin kädestä. Leikkaan palan kurkkua ja syön sen, "jaha" Aleksi sanoo ja nappaa veitsen takaisin.

Aleksi teki meille aamupalaa, leipää ja kaakaota. Söimme olohuoneessa samalla kun katsoimme elokuvaa, sain valita elokuvan joten katsoimme autot. "Miks sä halusit kattoo tän?" Aleksi kysyy "koska kunkku" sanon ja katson elokuvaa, "no mitä hienoo siinä on" Aleksi kysyy "no siis kunkku nyt vaan on upee auto" sanon ja tunnen kuinka minulle tulee kylmä. Pian tunnen Aleksin kädet ympärilläni, Aleksi on ihana kaveri. Kaveri.. en mä haluu olla vaan kaveri. No ehkä me puhutaan tästä vielä.

"Voitais tänään vaa makoilla ja kattoo elokuvia" Aleksi sanoo "katotaan kaikki autot" sanon "okei" Aleksi sanoo ja menee makoilemaan sohvalle, "tuu tänne" Aleksi sanoo ja vetää minut makoilemaan hänen päälle. "Oota haen peiton" Aleksi sanoo ja heittää minut tämän päältä sohvan toiselle puolelle,
"Heiii ei saa heitellä" sanon muka vihaisena. Aleksi tulee peiton kanssa ja menemme takaisin makoilemaan, "Olli miks sä haistelet sitä peittoo" Aleksi kysyy "Noku tää tuoksuu hyvälle" sanon ja Aleksi naurahtaa vastaukseksi.

•Aleksi Kaunisvesi•
En mä haluis olla pelkkä kaveri tän kaa, Olli on jokaisen tytön ja varmaan pojan unelma. "Ootko sä muuten homo?" Kysyn "joo" Olli vastaa keskittyneenä elokuvaan, mulla on mahollisuus. Alan silittää Ollin hiuksia, huomaan kun tuo alkaa hymyilemään. Alan kutittamaan Ollia, "heiiii lopetaaaa!" Olli huutaa ja nauraa "emmää vielä haluu" sanon ja nauran. Hetken kutittamisen jälkeen lopetan koska Olli on jo ihan hiessä, annan tuon hengittää.

Elokuva tulee kohtaan kun on piston cup kisa, Olli ei näyttänyt iloiselta. Yhtäkkiä jasu juntti tönäisee kunkkua että kunkku lentää, Olli ottaa ilmeisesti tämän tosissaan koska huomaan kyyneleen. Ei herran jumala, "hei se on vaan elokuva" sanon. En tiedä itkeekö vai nauraako Olli koska tämä itkee mutta nauraa "miks mä otan tän näin tosissaan" Olli naurahtaa samalla kun pyyhin kyyneltä pois, "en kyl tiiä" sanon ja hymyilen.

Alkoi tulla ilta, tai no kello oli jo 00:35 että on jo yö. "Hei Olli pitäiskö mennä nukkumaan?" Kysyn mutta en saa vastausta, huomaan miten Olli nukkuu sylissäni. Kannoin ollin makuuhuoneeseen nukkumaan ja menin sammuttamaan valot, valojen sammutuksen jälkeen menin itsekin nukkumaan. Tunsin miten Olli tuli lähemmäs, olimme nyt lusikassa.

Sain viestin puhelimeeni, Se oli Tommi.

                          Tommi
Hei mä tuun hakee
teitä huomenna kello
12:00 okei?
                                                   Joo öitä
                                                 (Luettu)

Huomenna siis pitää herättää Olli aikasin, siitä tulee rankkaa. Laitoin herätyksen puhelimesta ja makoilin vielä hetken katsomassa sarjaa, vaan hetken. Huomasin hetken päästä kun kello oli jo 01:32, voi vittu nyt nukkumaan. Laitoin koneen kiinni ja aloin nukkumaan, tai yritin. Pyörin hetken sängyssä kunnes sain viimein unta, Olli tuhisi vieressäni koko yön.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
496 sanaa
Joo tota niin:D tää on vähän lyhyempi et saan julkastuu tän tänään<3

The young loveWhere stories live. Discover now