•Alex Mattson•
Heräsin aamulla jo kello 6:35, miksi? Kuulin Joelin ja Nikon huoneesta lisää ääniä, eikö ne ikinä lopeta. Nousin ylös ja menin vessaan, ajattelin käydä suihkussa.Olin hetken ollut suihkussa yksin kunnes Olli eksyy luokseni, "miks sä oot tähän aikaan suihkussa" Olli kysyy "no vittu Niko ja Joel on liian äänekkäitä" vastaan ja suutelen Ollia. "No joo et sä kyllä väärässä oo" Olli sanoo ihanalla aamuäänellään, meijän piti mennä suihkuun mutta noh se meni vähän johonki muuhun.
"Hei Aleksi nyt pitää lopettaa nii päästään aamupalalle" Olli sanoo ja irrottaudun tämän kaulasta, suljen suihkun ja lähdemme pukemaan. Saamme puettua ja lähdemme aamupalalle, näemme Nikon ja Joelin syömässä joten päätämme mennä näiden luo. Saavumme lähemmäs ja näemme että molemman ovat ihan hiessä, "oliko pakko ihan aamusta alkaa touhuileen ku muut yrittää nukkua?!" Kysyn "ai se kuulu?" Joel kysyy "no joo ehkä liianki hyvin" Olli sanoo.
Myöhemmin Tommi ja Joonas ilmestyvät syömään, molemmat käyttäyty tosi oudosti. "Hei ootteko te ihan Ok te ootte tosi outoja?" Kysyn "ai joo meil on kaikki hyvin" Joonas sanoo ja alkaa hymyillä, toivon että hän ei valehtele.
Liisa ilmestyi luoksemme, "ai moi Liisa" Joonas sanoo ja halaa tätä "moi Joonas" Liisa vastaa. Liisa kuiskaa jotain Joonaksen korvaan ja lähtee, Joonas pamahtaa punaiseksi.
•Olli Matela•
"Öhh Olli voitaisko puhuu?" Joonas kysyy ja nyökkään, mitäköhän nytte? Kävelemme kauemman pöydästä juttelemaan, "nii siis ettehän te nähny ku punastuin?" Joonas kysyi. "No valitettavasti joo" sanon, "voi vittu" Joonas sanoo. "Kuinka niin mitä liisa kuiskas" kysyn "se kuiskas vaan Tommin nimen ja punastuin" Joonas selittää, "sä oot kusessa meijän tomppaan?" Kysyn. "No joo" Joonas sanoo, "aattelitko kertoo sille?" Kysyn
"no en todellakaan ei se musta tykkää" Joonas sanoo. "No miks se ei tykkäis" kuulemme Liisan äänen, "no miks se tykkäis?" Joonas kysyy. "No sä unohit sun lompakon baariin niin olin tulossa tuomaan sitä ja ku Tommi avas oven se piti sua sylissä. Kysyin et miks se pitää sua sylissä se selitti että sammuit sen syliin ja se ei halunnu jättää sua yksin sänkyyn" liisa kertoo "sammuin sen syliin?!" Joonas sanoo "Tommi niin tykkää susta" sanon "ja sitte vielä ku sain luvan käyttää vessaa tulin vessasta pois ja näin ku Tommi makoili sussa ihan kiinni" liisa kertoo "oho" sanon.Lähdimme Joonaksen kanssa takaisin pöytään ja jatkoimme syömistä, "pliis Joel olisitteko tänä yönä hiljempaa se kuulu meijän huoneeseen asti" Tommi sanoo. "No vittu syytä Nikoa että se ei kestä" Joel sanoo samalla kun Niko läpsäisee tätä kädelle, "se on kuule sun syytä" Niko sanoo ja suutelee Joelia. Noi on kyllä varmaan maailman oudoin pari, "ei helvetti" Joonas sanoo ja alkaa hymyillä. "Mitä?" Niko kysyy, "eei mitään" Joonas sanoo "okei?" Niko sanoo.
Koko päivä meni altailla ja parissa läheisessä kaupassa, kaikki paitsi Niko tiesivät mitä tänään tapahtuu. "Hei lähetään rannalle ku se on lähellä" sanon ja lähdemme tallustamaan rannalle.
•Joel Hokka•
Me ollaan oltu Nikon kaa jo kaks vuotta, se on pitkä aika en oo ikinä ollu kenenkään kaa näin kauaa. Rakastan Nikoo niin vitusti et en haluu päästää siitä iirti, Niko on just se oikee mulle.Päästiin rannalle, aurinko oli laskemassa joten oli romanttinen tunnelma. Pojat meni vähän reunenpaan kattomaan, Olli lupas kuvata tän niin voidaan julkasta tää meijän ig stooreihin ihmiset kuitenki tiesi meijän suhteesta. "Hei Niko.." aloitan kun vedän tämän pois muitten luota, "no kerros rakas" Niko sanoo ja hymyilee. "Mä muistan ku me mentiin yhteen. Ja se oli tasan kaks vuotta sitte, suudeltiin ekan kerran studion sohvalla" aloitan "mä en haluu ikinä päästää susta irti, jokainen riita on ollu tosi rankkoja mut me ollaan päästy niistä yli" sanon ja menen polvilleni
"joten Niko Vilhelm Moilanen tulisitko sä mun aviomieheks?" Kysyn kun Nikon käsi menee tämän suun eteen, olen hiestä märkänä. "NO TOTTAKAI" Niko huutaa ja pujautin sormuksen tuon sormeen."Musta tulee Niko Hokka" Niko sanoo iloisena, suutelen tuota samalla kun muut pojat tulevat luoksemme. Lähdimme juhlimaan ja kiersimme yön aikani varmaan koko kaupungin baarit, soittaisimme vielä meidän vanhemmille ja kertoisimme tästä.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
673 sanaa
Okei tota tää on vähän ilosempi osa tai Nikon ja Joelin puolesta ainaki:) saatan kirjottaa tänään vielä yhen<3
YOU ARE READING
The young love
FanfictionAleksi aloittaa viimein seitsemännen lukuvuoden ja menee uuteen kouluun. Hän tapaa erilaisia oppilaita, tyhmiä, fiksuja, outoja. Jotkut rikkoo sääntöjä jotkut on aina ajoissa tunnilla. Aleksi kuitenkin ihastuu yhteen joka tekee kaikkea pahaa, poltta...