•Olli Matela•
Tunsin vettä naamallani, "MITÄ VITTUA" huudan ja nousen istumaan. "No oon yrittäny herättää sua jonku tunnin" Aleksi sanoo, "Aa sori" sanon ja naurahdan. "Ei se mitään mut pue päälle Tommi tulee hakeen" Aleksi sanoo, "no juujuu" vastaan ja alan pukemaan.Mentiin ulos matkalaukkujen kaa ja Tommi oottiki meitä, mentiin autoon ja siitä Tommi alko ajamaan lentokentälle. "Noh saitteko nukuttua?" Tommi kysyy "no joo Olli ainaki sai" Aleksi sanoo ja nauraa, "mä vaan nukun hyvin" vastaan ja naurahdan.
Pääsemme lentokentälle ja hoidimme kaiken tarvittavan, loppu aika pitäisi vain istua ja odottaa että pääsemme koneeseen. Tommi ja Joonas juttelivat jotain kun Niko ja Joel lähtivät hakemaan purtavaa, istuin Aleksin kanssa ja juttelimme ylä-aste ajoista. Tänään aijon sanoa Aleksille että rakastan häntä, mutta mä en jaksa odottaa. Perkele.
Aleksille ja minulle tulee kirjallinen tuijjotus kohtaus, olemme ihan hiljaa.
•Alex Mattson•
Tuijjotus kohtaus kestää kauan, ehkä liian kauan. Menen lähemmäs Ollia ja suutelen tätä, Olli vastasi suudelmaan. Lopetamme ja huomaamme Nikon Joelin Joonaksen ja Tommin tuijjotamassa, kiusallista. "No mitä" kysyn "ettehän te heitä meitä bändistä" Olli kysyy, "no ei tietenkään" Joel vastaa. "Toi oli vaan erittäin söpöä" Tommi sanoo, "Tommi puhuu asiaa" Niko vastaa.Pääsemme viimein koneeseen ja menemme istumaan Ollin kanssa, "hei oltsi ollaanko me nyt niinku yhessä" kysyn "no jos sä haluut" Olli vastaa, "no tottakai mä haluun" sanon ja pussaan tuota. "Mut mikä helvetin oltsi" Olli kysyy "no se on söpö nimi" vastaan ja naurahdan, "haista vittu" Olli sanoo ja naurahtaa.
Olli nukahtaa viereeni ja alan juttelemaan Tommin kanssa, keskustelu oli tylsä puhuimme vain jostain koulu ajoista. "Muistan aina ku minä ja Joonas katottiin Olli ja Joelin pelleilyjä ku ne varasti kyniä ja joutu aina kasvatuskeskusteluun" Tommi naurahti, "no ne oli kunnon pahiksia" sanon. "No niinpä ja nyt tää pahis on ihan ku pikku lapsi" Tommi sanoo "no jep" vastaan ja katson Ollia.
Olli heräsi hetken päästä ja liittyi keskusteluumme, juttelimme vieläkin ylä-aste ajoista. "Olli muistatko ku sinä ja Joel varastitte tusseja ja piirsitte koulun seiniin" Tommi sanoo ja alan nauramaan, "valitettavasti muistan" Olli vastaa. "Ja se ku menitte kauppaan aina vaikka ei saanu" Tommi sanoo "no se oli parasta mennä aina kauppaan" Olli vastasi, "en kestä ku jäitte sillon kiinni ullalle" Tommi sanoo ja nauran aina vain enemmän. "No se oli huono päivä, jäätiin kasvatuskeskusteluun ja Ulla vaan huusi" Olli kertoo "vaikka oli se aika huvittavaa" brune basisti jatkaa.
Hetken päästä Olli oli nukahtanut taas ja Joel Niko sekä Joonas olivat liittyneet keskusteluun. "Niko minkälaista on omistaa kissa?" Kysyn kiinnostuneena, "no on se nyt aika ihanaa, paitsi vessa haisee ihan paskalle" Niko kertoo. Ajattelin että muutan Ollin kanssa yhteen jos hänelle sopii, elämä olisi varmaan kivaa. Pari kissaa koira ja ehkä pupuja, häkkieläimetki ois kivoja. Esim hamsteri tai hämähäkki, tuskin Suomessa saa edes hämähäkkiä lemmikiksi.
Päätin mennä nukkumaan että jaksaisin paremmin, nukahdin aika nopeasti. Kuuntelin vain Joelin Nikon Joonaksen ja Tommin juttelua, ne puhu jostain eläimistä ja keikoista eipä erityisempää.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
510 sanaa
Joo anteeks ettei tätä oo tullu on vaan ollu koulu tosi paljon:)
Btw anteeks et tää osa on lyhyt teen pitemmän tänään jos kerkeen!
YOU ARE READING
The young love
FanfictionAleksi aloittaa viimein seitsemännen lukuvuoden ja menee uuteen kouluun. Hän tapaa erilaisia oppilaita, tyhmiä, fiksuja, outoja. Jotkut rikkoo sääntöjä jotkut on aina ajoissa tunnilla. Aleksi kuitenkin ihastuu yhteen joka tekee kaikkea pahaa, poltta...