The-11

1.4K 141 214
                                    

Keyifli okumalar ❤️

"Taehyung-ah benimle evlenmek ister misin?"

Kocaman bir boşluğun içinde kaybolmuş gibi hissetti Jin. Söylediği şeyin anlamsızlığını ve saçmalığını görebiliyordu ama bu akşam duyduğu her şey onu bu yola itiyordu. Onu korumak için söz vermişti -alfa sözü vermişti. Sarı saçlı omegayı o adamın ellerine veremezdi.

Çok güzeldi.

"N-ne?" Taehyung kremi yavaşça masanın üzerine bıraktı ve sarı gözleri dik bir şekilde Jin'e bakmaya başladı. Duydukları gerçek miydi? Yoksa aptal omegasının ona bir oyunu muydu anlayamamıştı henüz.

"Şu an saçmaladığımın farkındayım ama." Taehyung'un kızaran gözleri Jin'in kalbini burkarken yanlış anlaşılmaktan korkuyordu Jin, o adamın söylediklerinden sonra onu koruyamamaktan korkuyordu.

"Bugün yorgunsun bunu yarın detaylıca konuşalım olur mu?" Taehyung hala duyduğu ve Jin'in şaka yaptığına dair bir ifade belirtmediği cümleyi hazmetmeye çalışırken gözlerini onun gözlerinden hiç çekmedi.

Çok saçmaydı onun gibi yakışıklı, güçlü, zengin ve harika birinin kendisi gibi aptal, çirkin birine yaptığı bu teklif çok saçmaydı. Tecavüze uğramıştı, cinsellik ve evlilik hakkında hiçbir şey bilmiyordu tek bildiği şey ona vurulurken ağlamamaya çalışmak ve verilen cezaları çekmekti onun sefil hayatı bundan başka -peşinde ki o gölgeden başka hiçbir şey bilmiyordu.

Jin'de mi yaptığı yardımlar karşılığından ondan bir şey isteyecekti? Peki ama daha güzel ve iyi omegalar varken neden kendisini seçiyordu aklına gelen milyonlarca düşünce ile Jin'e bakmaya devam ederken içinden omegası sızlandı belki de şimdiye kadar ki en yüksek sızlanışıydı bu.

O kötü biri değildi.

"Ben-" Jin Taehyung'un şaşkın ve korkmuş halini anlayışla karşılamıştı aniden söylediği bu şey karşısında omega en doğal tepkiyi veriyordu. "Yarın konuşalım olur mu? Çok yoruldun dinlenmen lazım." Omega onun siyah gözlerinde yer etmiş merhamet bakarken başını salladı sadece ona güveniyordu, söylediği ve yaptığı her şeyde kendisini korumaya çalıştığını yeni yeni fark etmeye başlamıştı omega ama ona güveniyordu.

"Tamam." Jin onun elini yavaşça sıkıp masadan kalkan ilk kişi oldu gergin hissediyordu ama bunu belli etmemek için yüzüne sabit bir ifade takındı. "Evim çok büyük değil şimdilik misafir odasında ben kalacağım sende benim odamda kal tamam mı? Sonra misafir odasını istediğin şekilde dekore ederiz. " Taehyung üzerinde ki şaşkınlığı bir kenara atıp Jin'i takip ederken cümlelerine odaklanmaya çalışıyordu -hatta bunun için çok büyük bir çaba sarf ediyordu ama aklında dönen şey çok belliydi.

"Benimle evlenmek ister misin?" Hayalinde bile yer vermediği şeydi evlilik bir çocuğu olmayacaktı, çirkin ve bakımsızdı bir alfaya karşı olan görevlerini bile bilmiyordu, kokusu bile acıydı kim onunla evlenmek isterdi ki?

"Ne dersin sana uyar mı?" Taehyung dudakları büzülmüş bir ifade ile yavaş olan adımlarını tamamen durdu ve büyük, şaşkın gözleri ile önünde duran alfaya baktı. "Ben salonda uyurum sen odanda kalabilirsin düzenini bozmak istemem." Sesinden titrek ve düşünceli bir ton vardı.

"Düzenimi bozmuyorsun Taehyung-ah. Kucağıma almamı ister misin?" Jin'in sesinde ki ince ton ve dudakları arasından dökülen naif kelimeler Taehyung'un kırılan kalbinde derin bir anlama sahip oluvermişti. Alfa oğullarını baştan çıkaracağı düşüncesiyle onu başkasına satan amcasından çok daha merhametli ve sevgi doluydu Jin. Hep düzen bozan biri olarak görmüştü kendisini ama şimdi biri düzenini bozmadığından bahsediyordu.

YOUR EYES TELL~tjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin