The-29

1.4K 129 350
                                    

Herkese merhaba uzun zamandır ara vermiştim bu nedenle aktifliğin düştüğünü farkındayım aslında çok daha uzun bir bölümdü ama ikiye böldüm sınır dolunca  bölüm gelecektir keyifli okumalarr ❤️ ❤️

80 oy 300 yorum

"Beni mi arıyorsun?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Beni mi arıyorsun?"

Omega gözlerini bir kaç kez kırpıştırdı ve arkasına tam olarak döndü. Rüya mı gerçek mi ayırt etmek için ellini ona uzattığında hissettiği sıcaklık nedeniyle kocaman tebessüm etti.

Seokjin gelmişti.

Hızla kollarını ona sarıp bedenin üstüne çıkarken sadece sımsıkı sarılmak geçiyordu içinden, onsuz bu evde çok sıkılmıştı, ondan ayrı uyumak canını yakmıştı ama şimdi buradaydı gözlerini onunla birlikte açmıştı.

"Dur dur." Alfa ellerini omeganın ince beline sarıp onu tutmaya çalışırken başını sakince boynuna gömdü ve orada soluklandı. Bir günde çok özlemişti, düne dair çok şey hatırlıyordu alfasının çekinik olduğu zamanlardan bir kaç kare gözünde beliriyordu. Onunla olmadığı her dakika, her saniye özlemi daha da büyümüştü.

"Çok mu özledin beni." Taehyung alfanın boynuna bir öpücük bırakıp başını sallarken daha sıkı sarıldı ona, bir gün bile olsa yokluğuna dayanamayacağını fark etti. Seokjin onun her şeyiydi. Arkadaşı, annesi, babası, abisi ve eşiydi bu nedenle onsuz olma fikri kalbini acıtıyordu, o olmazsa kimsesi kalmazdı.

"Çok özledim." Alfa elleriyle yavaşça sırtını okşadı şu an pencerenin önünde yerde yatıyor oluşları yeterince garipken omeganın küçük bedeni kendi bedeni üzerine çıkıp sarılmıştı, bacaklarını sımsıkı kendisine sarmış hali alfaya bir koalayı hatırlatırken kıkırdadı ve saçlarına bir öpücük bıraktı.

"Bende çok özledim eşimi dayanamayıp geldim." Taehyung alfanın boynundan soluklarını çekip sarı gözlerini onun siyah gözlerine kilitlerken dudaklarını büzdü ve alfaya baktı.

"Ne zaman geldin ki?"

"Bir kaç saat oldu önce duş aldım sonra yanına uzandım fark etmedin galiba yorgundun." Omega gülümseyip Seokjin'e tekrar sarıldığında başını bu kez göğsüne yaslayıp kalp atışlarını dinledi. Bir melodi gibi kulağına işleyen ritim onu gülümsetirken gözlerini tekrar kapattı.

"Uyuyacak mısın?" Seokjin örtüyü onun omuzlarına kadar çekti, derin soluklarından uykunun esiri olduğunu anlayabiliyordu ve kendisi de uykunun sıcak kollarına kendisini bırakmak istiyordu. Bir kaç saat önce buraya yatmış olsa da omegasına bakmaktan uykuya dalamamıştı. Her bir parçasını dakikalarca incelerken aklına kazıdığı iki şey vardı hala tazecik duran mührü ve çilek dudakları.

"Burada uyusam canın acır mı?" Taehyung son demlerinde fısıldarken Seokjin kıkırdadı ve omeganın sarı saçlarını usulca okşadı, onun kuş kadar hafif bedeninde asla rahatsız olmazdı hele ki bu kadar güzel hissederken canının yanmasını aksine ruhuna açılış ve kabuk bağlamış yaraları bir bir iyileşirdi.

YOUR EYES TELL~tjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin