The-14

1.3K 145 262
                                    

Herkese merhaba❤️
Keyifli okumalar.

Bölüm sınırı 45 oy 200 yorum
..


Küçük sarı ışığın peşine düşmüş bir
kelebeğin heyecanıyla atıyordu kalbi, belki biraz kırıktı ama iyileşebileceğini gördükten sonra tüm yaraları yavaş yavaş silinip gitmişti. Hayatında ona verilen tek mucizeydi, tek güzel şeydi, sarı ışığı.

"Evlenelim."

Küçük omega aynada kendisine tekrar tekrar bakarken üzerindeki kokuyu tekrar almaya çalıştı. Kiraz çiçeği.

Dün gece Jin ona omegam dediği anda ortaya çıkan ve yıllardır ilk kez alabildiği kendi kokusu, bunun mutluluğu ile tekrar gülümsedi. Çirkin kokmuyordu, bir omega gibi güzel ve özel kokuyordu Jin onun kokusunu çok beğendiğini ve yakıştığını söylemişti.

Ellerini hızla yüzüne siper ederken kendi kendine kıkırdadı. "Aptal." Omega dün gece aceleyle kendi odasına kaçtığında yıllardır hiç hissetmediği omegasının varlığına merhaba demişti, onunla aynı anda nefes almıştı, onun sesini duymuştu buna sebep olan şey neydi bilmiyordu ama şu an dünyanın en mutlu insanıydı.

"Sabahtan beri aynada kendine bakıyorsun Taehyung-ah hadi gel seni sevgilimle tanıştıracağım." Taehyung odasında ki büyük aynadan utançla Jimin'e baktı aynanın karşısında bu kadar çok kaldığını fark etmemişti ama durmadan kendisine bakma ihtiyacı hissediyordu, artık sarı gözleri ve onlarla aynı renk olan saçları ona çirkin gelmekten daha çok şirin gözüküyordu, Jin'in her bir saç teline özenle okunduğu o anları anımsatıyordu ona.

"Bak hyunga bir şey demek yok ha Jungkook'u burada görürse önce onu sonra beni camdan aşağı atar." Taehyung korkuyla bakışlarını ekşitirken hızla arkasına döndü. "Gerçekten atar mı?" Sorusunu dudaklarını büzerek ve ellerini birbirine bağlayarak büyük bir ciddiyetle sorduğu için Jimin bu haline gülmeden edememişti.

"Sen tabi hyungu tanımıyorsun var ya dünyanın en acımasız insanıdır o." Ciddiyetle şakasını yapan Jimin onun yüzündeki korkudan büyük bir keyif alıyordu. "Ama o bana iyi davranıyor bence iyi biri, kötü değil o." Taehyung'un omegası hızla Jin'i savunurken gözlerinde ki sarı ışıltılar yavaşça kaybolmuştu.

O iyi biriydi.

"Bakma öyle öldürecek gibi sadece sana iyi Jin hyung sonuçta onunla evleneceksin ama ben ve Jungkook'u gördüğü anda öldürmek istiyor." Taehyung evlilik meselesinin açılması ile suratına kısa bir rahatlık yayıldı omegası fark etmese de bu duruma karşı oldukça mutlu ve içten hisler besliyordu. "O hep iyi hem seni çok seviyor." Jimin sıkılmışçasına başını salladı ve pembe saçlarını önünde hafifçe arkaya attı.

"Senin gözün boyanmış bir kere ne söylesem inanmazsın sen. Hadi gel." Taehyung omuzlarını yavaşça silkti ve Jimin'i takip etti. Sabah Jin kendisi uyanmadan işe gitmişti ama onun için bir sandviç ve bir bardak süt hazırlamayı da ihmal etmemişti. Ve yazdığı küçük not.

YOUR EYES TELL~tjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin