The-10

1.4K 144 296
                                    

Bölüm sınırı 30 oy 120 yorum ❤️
Keyifli okumalar.

-kar tanesi.

"Jimin onu odasına çıkart

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Jimin onu odasına çıkart." Taehyung Jin'den ayrılmamak için biraz daha sıkı tutundu. Korktuğu zaman sadece Jin'in yanında olmak istiyordu omega çünkü Jin bir söz vermişti onu koruyacağına dair bir söz ve Jin sözünü tutardı.  Tam bu arada evin içinde yankılanan bir zil sesi ve ardından hemen açılan kapıyla  birlikte Taehyung'un dünyası çoktan kararmıştı. Yer ayaklarının altından kayarken kapıda büyük kibirli bir gülümseme ile dikilen ve direk gözleri içine bakan o yüz.

Kaçamamıştı.

O buradaydı, bu evdeydi, kabusu geri gelmişti...

Jin'in gömleğini sıkı sıkıya tutan parmakları ve Jin'in beline doladığı güçlü kolları olmasaydı Taehyung çoktan kayıp düşmüştü.

Hayatını kabusa çeviren adam aynı o gece ki gibi bakıyordu, korkunç ve adice. Gözleri güzelce giyindiği bedeninde bir kaç saniye boyunca aralıksız dolaşırken Taehyung midesinin bulandığını hissetti. Onun bakışları altında bedeninden, ruhundan nefret ediyordu.

"O burada."  Sesi güçsüz ve zorlukla çıkarken Jin gözlerini ilk olarak omegaya ve hızla kapıya çevirdiğinde ne olup bittiğini anlamak için uğraştı. 'o buradaydı' derken omega  kimi kast ettiğini anlamak onun için çok güçtü çünkü ona kötü şeyler yaşatan alfanın kapısının önünde olması fikri o an için aklının ucundan bile geçmemişti.

"Selam Bay Kim ve Kim ailesi. " Wonwoo elinde tuttuğu şarap şişesini hafifçe havada sallayıp merdivenlere toplanmış tüm aileye kısaca bir selam verdi, selamı herkese vermiş gibi görünse de gözünün gördüğü tek kişi oydu.

Omega.

Sarı saçları, sarı gözleri, zarif elleri ve titreyen dudaklarıyla Jin'e sarılmış bir omega. Wonwoo bu tablodan her ne kadar hoşlanmasa da yüzünde ki yalancı gülümsemeyi hiç silmeden tüm aile üyelerine yalancı tebessümle kısacık bir samimiyet gösterisi yaptı.

"Hoş geldin Wonwoo. Yemek hazır yemeğe geçelim." Bay Kim büyük ve gösterişli cüssesi ile ona salonu göstermek için hareket etse de bu eylemini yarda kesen şey küçük omeganın çığlıklarıydı.

Büyük ve beyaz duvarlarla kaplı evin içinde yankılanan acı feryat hepsinin yüreğine azına getiriken Jin'in siyah gözleri hemen önünde delirmişçesine çığlık atan omegaya döndüğünde ne yapacağını bilemedi. Elleri ve kollarında ki yaraları görmek bedeninde ki izlere her saniye şahit olmak yeterince can yakıcıyken ruhunun derinliklerinden kopan bu feryat Jin için son nokta olmuştu.

Daha ne olduğunu anlamadan hızla küçük omegayı kucağına aldı, gözlerinden düşen her bir yaş özenle giydiği kazanın üzerine yol alıp damlarken onu kolları arasına alıp sıkıca tuttu onu. Düşmesine izin vermeyecekti.

YOUR EYES TELL~tjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin