The-27

1.6K 123 115
                                    

herkese merhaba. Bölüme sınır koyamayacağım yakın zamanda bu bölümün devamı niteliğinde bir bölüm daha atacağım. Umarım beğenirsiniz keyifli okumalar oy verip yorum yapmayı unutmayın...

"O zaman rutun gelmeden seviş benimle ben istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"O zaman rutun gelmeden seviş benimle ben istiyorum." İstiyordu, tüm dokunuşlarını bedeninden silmek ve sadece Seokjin'i hatırlamak istiyordu. Onun bedenini sevmesini istiyordu her bir parçasına ayrı ayrı iltifat etmesini istiyordu, o gece bedenine dokunduğu gibi tekrar dokunmasını istiyordu. Belki bencilce gelecekti ama bunu en çok kendisi için istiyordu

Alfa onun açık sözlülüğüne yavaş yavaş alışsa da söylediği şeyler hem biraz şaşkınlık hem de biraz korku salmıştı bedenine. Siyah gözleri onun sarı papatya gözlerinde seyre çıkarken duygularını anlamaya çalıştı, sadece yetersiz görünmemek için mi istiyordu yoksa kalbi, omegası da bunu istiyor muydu?

"Taehyung-ah." Omega dizlerini üzerinde doğrulup alfanın karşısına geçtiğinde yüzünde sakin ama biraz da çekingen bir ifade vardı. "Ne diyeceğini biliyorum ama ben iyiyim gerçekten Namjoon'la konuştuğumda daha iyi hissediyorum ve oda bana bir şeylerin değiştiğini söylüyor ben iyileşiyorum."  Seokjin ellerini dolgun yanaklarına koyup yavaşça okşarken tebessüm etti.

Çabasını görüyordu, söylediği gibi iyileşiyordu ve onun sözlerini dinlememek onu ciddiye almamak fizikse acıdan çok ruhuna bir bıçak saplamak gibi olmalıydı.

O aptal alfa ona hep böyle hissettirmişti değil mi? İstekleri, duyguları ve arzuları olmadan bir eşyaymış gibi. Onu reddederse aynı hissedeceğini görebiliyordu.

"20 yaşına geldiğinde artık özgür biri olacaksın bu evliliğe ihtiyacın kalmayacak ve belki anlarsın işte-" Dudaklarını birbirine bastırıp kelimelerini toparlarken omega merakla onu dinliyordu. Seokjin korkularını söylemeden önce derin bir soluk aldı.

"Özgür biri olmak isteyeceksin Taehyung-ah belki evliliği bitirmek ve gitmek isteyeceksin, daha keşfedecek çok şey var hayata yeni başlıyorsun ve ben önünde ki ilk seçeneğim eminim ki önüne daha iyi bir seçenek çıkacak yani demek istediğim-" Omega başını geri çekerken alfanın elleri bir yaprağın soluşu gibi yere düştü.

"Yani seni bırakacağımı düşünüyorsun çünkü ben kararları çabuk değişen biriyim öyle mi?"

"Hayır, hayır asla bunu söylemiyorum sadece seni kendime bağlamak ve aramızda ki bağı biraz derinleştirmek için belki de zamana ihtiyacımız vardır." Taehyung başını üzüntüyle yere eğerken elleri yavaşça nemlenmiş gözlerine gitti ve içini çekti.

Onu sevdiğini gösteremiyor muydu? Bunu yapamıyor muydu?

"Ağlama sadece seni düşünüyorum yemin ederim."

"Beni düşünüyorsan bende seni düşünüyorum hep en çok sen seviyormuşsun gibi davranıyorsun ama bende seni çok seviyorum." Seokjin boynundan aşağı doğru akan sıcaklık ile sakin kalmakta zorlanırken elleri tekrar eşine uzandı ama bu kez dokunmadan itildi.

YOUR EYES TELL~tjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin