Bölüm sınırı 40 oy 200 yorum
Keyifli okumalar ❤️
Küçük omega kapının yanında ki ekrana dikkatle bakarken tanımadığı yüzleri incelemekle meşguldü, hepsi yabancı yüzlerdi onun için ve kapıyı yumruklayanın hangisi olduğunu halen seçememişti. Korkuyla alfanın yüzüne baktığında onun beyaz tenine yayılan tebessüm ve mutlulukla biraz rahatlayabilmişti.
Kendisine yabancı olsa da gelen kişiler Jin'e yabancı değildi.
Jin daha fazla bekletmeden hızla kapıyı araladığında kucağına zıplan kızını kollarına sımsıkı sardı. "Jinnie." Ağzına büyük gelen emziğinin ardından şen kahkahası ve tatlı kıkırtıları ile alfanın boynuna sarılırken başını onun geniş omuzlarına yasladı hızla. "Bebeğim benim." Jin kucağında ki güzel bebeğin sırtını okşayıp saçlarını koklarken onu ne kadar özlediğini kokusunu alınca fark etmişti.
Çiçekler gibi kokuyordu.
Taehyung gördüğü manzara ile bir kaç adım gerileyip sarsılan bedenini duvara yasladı ve karşısında birbirine sımsıkı sarılmış Jin ve kızına baktı. Kızı olmalıydı, onun kızı olmasa bu kadar sıkı sarılmazdı, böyle güzel öpücükler bahşetmezdi ona, babasının ona sarılışı gibi sımsıkı sarılıyordu.
Bir çocuğu mu vardı?
"Sürpriz yapmak istedik ama müsait değilsin galiba." Kapının önünde yan yana duran kahverengi saçlı ve yüzünde tatlı bir ifade barındıran kadın konuşmuştu. Sevgilisi olmalıydı? Yada eşi? Çocuğunun annesi? Taehyung ortamdan kendisini tamamen dışlarken yine aynı şeyi yaptı elinin üzerine yerleşmiş ve yeni kabuk bağlamış yaralarına taktı tırnaklarını.
"Müsaittim Soojin sizin için hep müsaittim." Kucağında bir mücevher gibi tuttuğu kızını yavaşça yere bıraktı ve Soojin dediği kadının içeri geçmesine yardım etti. "Genellikle misafirin olmazdı bu kim." Soojin üzerindeki kürkü çıkartıp giydiği boğazlı ve fiziğini incecik saran elbisesiyle evin içine geçerken gözleri Taehyung'un üzerindeydi.
Taehyung bakışları altında ezilirken arkadan bir
"Jinni bu kim?" Küçük kız emziğini çıkartıp kelimeleri ağzında zar zor yuvarlasa da başparmağını kendisine doğrulttuğu için ne demek istediğini net bir şekilde anlayabilmişti. Kimdi o? Bu evde neden kalıyordu? Neden kendi evi gibi burada yaşayıp Jin'in hayatını bu kadar müdahale edip kısıtlıyordu ki?
Neden onun hakkında hiçbir şey bilmiyordu?
Dolan gözlerini yere indirip dudaklarını dişledi Taehyung, az önce evlilik hakkında konuşmak için birbirinin gözlerine bakmışlardı ama şimdi kızıyla tanışıyordu belki daha fazlası vardı. Onların Soojin'le olan odasında kalıyordu, çocuğuna ayıracağı zamandan çalıyordu ve bir çok şey vardı bilmediği, görmediği, hissetmediği çok şey. İyice duvara yasladı bedenini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUR EYES TELL~tj
FanfictionOmegaverse. Taehyung yaralı bir omegaydı. Önceki hayatından kaçmaya çalışan ama her seferinde yakalanan çaresiz bir omegaydı. Ta ki Seokjin ile karşılaşana kadar. "Lütfen bana zarar verme." "Sana asla zarar vermem." [19.05.22 #1 taejin] [20.08.22 #1...