Herkese merhaba yeni bölüm geldi ve bolca yorum beklediğim bir bölüm umarım beğenirsiniz sınır geçince yeni bölüm hemen gelecek keyifli okumalarr.
Sınır 100oy ve 350yorum ❤️Araba da genel bir sessizlik hakimdi Seokjin az önce omeganın kulağına fısıldadığı şeyi hazmetmeye çalışırken Taehyung utançtan dolayı başını pencereye yaslamış dışarıyı izliyordu. Jimin bu akşam olacaklar için arka koltukta kendi kendisine endişelenirken alfa ve omeganın arasında geçen konuşmadan habersizdi.
Kışın son demlerinden kopup gelen rüzgar yavaşça arabanın etrafında dolanırken alfa biraz nefes almak adına camı araladı ve soğuk temiz havanın içeri girmesine izin verdi.
"Hyung bak Jungkook'la kavga etmek yok." Seokjin sabır dilenircesine alnını ovuşturdu, omegasının güzel sarı gözleri anlık kendisine çevrilmiş ama hemen geri kaçmıştı.
Ah, Seokjin eve gitmek istiyordu.
"Sus Jimin." Jimin kollarını birbirine bağlayıp sıkıntıyla başını cama yasladı, alfa sürekli olarak yerinde kıpırdanıyor ve nefes almaya çalışıyordu.
Yanlış duymuş olmalıydı, evet evet alfa kesinlikle yanlış duymuştu yoksa onun sakura çiçeği kulağına bunları fısıldamazdı.
Kırmızı ışığı son anda fark edip ani bir fren yaptığında omega ve Jimin ufak bir sarsıntı yaşamışlardı. Alfa omegaya dönüp hızla kolunu tutarken gözleri bu kez bir kaç saniye birbirine değdi.
"Üzgünüm fark etmedim iyi misin?" Omega başını sallayıp emniyet kemerine sıkıca tutunduğunda Seokjin'e bakmaktan oldukça çekiniyordu. O aptal şeyleri nasıl söylemişti, nasıl ağzından çıkmıştı sürekli olarak kendisine kızıyordu.
"Sorun yok iyiyim." Alfa kaçamak bakışların gece sonuna kadar devam edeceğini anladığında önüne döndü ve sessizce arabayı kullanmaya devam etti.
Omeganın sıcak nefesinin kulağına değişini, o nefesin aksine ağzından çıkan o fısıltıların nasıl içini titrettiğini gerilere atmaya çalışsa da omeganın tatlı kokusu burnundayken buna yapması imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUR EYES TELL~tj
FanfictionOmegaverse. Taehyung yaralı bir omegaydı. Önceki hayatından kaçmaya çalışan ama her seferinde yakalanan çaresiz bir omegaydı. Ta ki Seokjin ile karşılaşana kadar. "Lütfen bana zarar verme." "Sana asla zarar vermem." [19.05.22 #1 taejin] [20.08.22 #1...