Keyifli okumalarr ❤️
Sınır 400 yorum 70 oy.
🍒~
"O adam bana bir şeyler söyledi." İşte şimdi konu ilgisini çekmişti bakışları yavaşça Taehyung'a döndüğünde omega dudaklarını dişledi. "Ne dedi sana?" Söylemeli miydi?
Korkuyordu. Jin'in gitmesinden onu bırakmasından korkuyordu.
"Jin."
Alfanın gözleri onun sarı gözlerine dikkatle baktı ve koltukta ona doğru tamamen döndü. Aralarında ki mesafe birbirlerinin sıcak nefeslerini çok yakından hissedecek kadar kısaydı ve halen kızgınlığın etkisinde olan omeganın kiraz çiçeği kokusu göğsüne takılıyordu.
"Sana neler söyledi bugün? Anlat lütfen bilmek istiyorum bilmemek canımı yakıyor sanki seninle aramda kocaman bir duvar var gibi Taehyung-ah."
Omega alfanın sözleriyle biraz gerildi, bir şey anlatmamasından rahatsız olduğunu biliyordu, o kırgınlığı gözlerinde görebiliyordu ama onun gözlerine bakarken alfa ona bu kadar güzel bakarken hayatının iğrençliklerini anlatmak haksızlık gibiydi.
"Ya kızarsan?"
"Kime kızarsam." Taehyung kıvrıldığı koltuğun kenarında düşmemek adına biraz daha Jin'e yaklaştı. Burada iki kişinin rahatça uyuması imkansız gibiydi.
"Ona?" Alfanın siyah gözleri yavaşça küllendi ve dudakları arasında ki nefes yavaşça soğudu, ona kızmasını neden bu kadar önemsiyordu, Wonwoo'ya kızması neden onu rahatsız ederdi ki?
"Bu ne demek." Alfanın çatılan kaşları Taehyung'un yüzünde tatlı bir tebessüme neden oldu, yeni yeni dolgunlaşmaya başlayan yanakları iki yana gerilip gözleri kısıldığında alfanın tüm öfkesi ve kızgınlığı bu tebessümde eriyip gitmişti.
Omega narin parmaklarını alfanın çatılan kaşlarına koyup yukarıya çekiştirdi, ona fütursuzca ilk dokunuşuydu, ona sormadan ona kapılışının ilk adımıydı.
"Kızınca kaşların çok korkunç oluyor gerçekten bir kurt gibi bakıyorsun." Bal kıvamında ses tonuyla alfanın kalbini teklettiren omega ellerini bu sefer onun sıcak yanaklarına indirdi ve hemen yanağı üzerinde duran benine dokundu, tatlı duruyordu.
"Onu düşündüğüm için söylemedim bunu ona kızınca kötü şeyler yapıyorsun ama sen iyi birisin onun yüzünden kötü biri olmanı istemiyorum." Omega sarı gözlerini alfanın gözlerine çektiğinde ikisi uzunca bir süre birbirlerini incelediler.
Korkamadan, kaçmadan, ağlamadan ve durgunlukla dakikalarca birbirlerine baktılar.
Bu sessizliği bozan Jin oldu.
"Sana ne söyledi?" Omega derin bir nefes aldı, bu gece yaşanan her şeyi hatırlıyordu, bugünü, nikahlarını ve Jin'in dokunuşlarını her şey hafızasında taptazeydi ve kalbi bu anları düşündükçe milyonlarca kelebeğe dönüşüp uçup gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUR EYES TELL~tj
FanfictionOmegaverse. Taehyung yaralı bir omegaydı. Önceki hayatından kaçmaya çalışan ama her seferinde yakalanan çaresiz bir omegaydı. Ta ki Seokjin ile karşılaşana kadar. "Lütfen bana zarar verme." "Sana asla zarar vermem." [19.05.22 #1 taejin] [20.08.22 #1...