ភាគទី :15 លួចខោក្នុង!!!

4.5K 381 19
                                    

អ៌ូយ...វិលមុខ!! នេះពួកគាត់ធ្វើរឿងទាំងអស់នោះជាមួយគ្នាមែនទេ?? >>នាងក'ប៊ីនដែរលួចស្ដាប់នេះកំពុងតែគិតដល់ឋានព្រះច័ន្ទហើយអ្នកណាក៏បានមកជួយទាញទម្លាក់ផង!!

អ្ហាយ....ឈឺអាឆ្កួត >>ថេយ៏ស្រែកចាចនៅពេលដែរជុងហ្គុកចាំច្របាច់ដៃគេជាប់ តែមិនមែនខ្លាំងទេតិចៗគ្រាន់តែថេយ៏មាអួយ!!

អ្ហឹស...ឈឺទៀត មិនស្រួលទេអាញ់ >>ឯអ្នកខាងក្រៅលបស្ដាប់ឯណេះវិញធ្វើមុខស្ញូញៗពេលលឺថេយ៏ស្រែកថាឈឺ ប៊ីនធ្វើភ្នែកលេមលើបដលរទៅមកទៅមកនៅមុខបន្ទប់ថេយ៏!!

ក្រាក**

ប៊ីនដែរដើរចុះដើរឡើងដើរមិនប្រយ័ត្នក៏ទាក់ជើងខ្លួនឯងបុកនឹងទ្វាធ្វើឲ្យទ្វាបើកដោយអចេតនា ទ្វាដំបូងហ្គុកចាក់សោតែគិតចុះគិតឡើងគេក៏បើកសោវិញបើសិនជាថេយ៏ដេញវៃគេនឹងស្រួលរត់!!(ឃើញគាត់ឆ្លាតអត់?).

អ៎ូយ..ច'ឡំបន្ទប់ បន្តចុះចាហ្វាយ >>ប៊ីនងាកទៅឃើញពីអ្នកនោះកំពុងតែដេកពីលើគ្នាទើបធ្វើឲ្យគេយល់ន័យ ហើយងើបឈរឡើងដោយរកលេសថាច'ឡំបន្ទប់តែតាមកាពិតគេមកលបស្ដាប់មួយថ្ងៃហើយ!!

បន្តស្អីឯងនាងក'ប៊ីន >>ថេយ៏ច្រានជុងហ្គុកចេញហើយងើបឈរច្រត់ចង្កេះសួរទៅប៊ីនទាំងលើកចិញ្ចើមធ្វើមុខកាចស្មានតែគេមិនដឹងរឺថាប៊ីនគិតអី!!

ក្រែងចាហ្វាយសុីសស៊ុសគ្នាមិនចឹង អាប៊ីនមិននៅធ្វើមេជម្រែកទេបាទ >>ប៊ីនតបទៅវិញទាំងភ្នែកក្រឡាប់ចាក់ ថែមទាំងថាថេយ៏សុីសស៊ុសគ្នាទៀត តែធ្វើមិចបើគ្នាមិនដឹងរភងផងហើយលឺតែសម្លេងទើបគិតបែបនឹងទៅ!!

សុីសស៊ុសក្បាលឯងស្អី នេះន៎ែក!! >>ថេយ៏ពេលលឺជំនិតមហាសង្ហាលើលោកមានតែ1វាចាចេញមកភ្លាមគេក៏ទាញក្នើយជិតនោះគប់ទៅប៊ីនចំមុខពេញបឹប ឯប៊ីនមិននៅយូររត់ចុះទៅក្រោយយ៉ាងលឿនតែគិតថាថេយ៏នឹងប្រលែងគេឲ្យទៅងាយៗរឺ??គិតខុសហើយគេនឹងដេញវៃជំនិតម្នាក់នេះឲ្យរាងម្ដង !!

ហូ៌យ...នាងក'ថេយ៏សាច់ឡើងខ្ចីដូចឆ្រីហើយនៅឆ្នាស់ទៀត !! អ៎ូយ..បិះងាប់មិញ >>ជុងហ្គុកពេលឃើញថាថេយ៏ទៅបាត់ហើយគេអង្គុយរអ៊ូម្នាក់ឯងនឹកដល់ពេលឃើញសាច់របស់ថេយ៏ថ្ពាល់គេឡើងក្រហមព្រៀកៗ!!កុំប្រាប់ណា

🔥ម៉ាហ្វៀតូចឆ្នាស់ ប៉ះ ម៉ាហ្វៀឆ្នើម❤️‍🔥Where stories live. Discover now