ភាគទី :45 ជុងហ្គុក.....

3K 372 158
                                    

  +1ខែក្រោយមក

រយះពេលមួយខៃកន្លងផុតទៅយ៉ាងរហ័ស នាយតូចថេយ៏យ៉ុងពេលនេះរឹងមាំដូចមុនវិញហើយ ចំណែកឯជុងហ្គុកនៅកូរ៉េពេលនេះរឹតតែធកងន់ធ្ងគេនៅដេកលើគ្រែងើបទៅណាមិនរួច ពេលញុាំអីក៏ត្រូវមានជំនិតជួយ!!

ហុឹម!!ឆ្ងាញ់ណាស់អាមីនពូកែធ្វើម្ហូបខ្លាំងណាស់!! >>ថេយ៏ញុាំបាយគ្មានប្រណីពេលមានចុងភៅឯកនៅក្នុងផ្ទះ គេញុាំបានច្រើនសឹងតែខ្លាចជាជ្រូកហើយ!!

គ្រឺងៗ** នៅសុខៗទូរស័ព្ទប៊ីនដែរឈរនៅជ្រិងម្ខាងក៏រោទ៍ឡើងញេលើកមកមើលឃើញថាជាលេងJungwonជំនិតជុងហ្គុក !!

ខ្ញុំសូមលើកទូរស័ព្ទសិន >>ប៊ីនសម្លឹងមើលលេខនោះទាំងអារម្មណ៏ចម្លែកគេក៏សូមដកខ្លួនទៅកន្លែងផ្សេង ថេយ៏ឃើញអាការះប្លែករបស់គេទើបដើរតាមពីក្រោយមើល!!

អាហូ!! Hyung មានការអី?? ចុះចាហ្វាយធំយ៉ាងមិចហើយ >>ប៊ីនលើកទូរស័ព្ទភ្លាមក៏សួរភ្លែតតែម្ដង គេនិយាយលឺល្មមព្រោះអាងថាគ្មានអ្នកណាតាមមើល!!

ហុឹម!!ចាហ្វាយធ្ងន់ធ្ងរហើយមិនផុតថ្ងៃនេះទេ >>Jungwonតបមកវិញទាំងដកដង្ហើមធំជុងហ្គុកអាចនឹងមិនផុតថ្ងៃនេះទេ ព្រោះនាយទ្រុធទ្រោមខ្លាំងណាស់!!

ហុើយ!! គួរតែប្រាប់ចាហ្វាយតូចរឺអត់??ពេលនេះចាហ្វាយធំធ្ងន់ធ្ងរលើសដើមហើយ!! >>ប៊ីនដកដង្ហើមតានតឹងបន្តិចមុននឹងតបទៅវិញ គួរតែប្រាប់ថេយ៏រឺអត់??

ជុងកើតអី?? ប៊ីន >>ថេយ៏ចេញពីគម្លៀតលាក់ខ្លួនមកសួរទៅប៊ីនទាំងរកល់រកយំ!! ជុងហ្គុកកើតអីហេតុអីគ្រប់គ្នាលាក់បាំងគេ!!

អឺ...អឺ >>ប៊ីនធ្វើភ្នែកក្រឡាប់ចាក់ឆ្លើយមិនត្រូវ!!

ឆាប់ប្រាប់មកប៊ីន ជុងកើតអី?? >>ថេយ៏ចូលមកអង្រួនស្មានាយខ្លាំងៗ ស្រែកសួរគេទាំងទឹកភ្នែក!!

គឺចាហ្វាយធំ..... >>ប៊ីនក៏រផបរាប់គ្រប់យ៉ាងប្រាប់ទៅថេយ៏ទាំងអស់ ថេយ៏ស្ដាប់អស់ហើយក៏សឹងតែទន់ជង្គង់ដួល នេះនាយធ្វើបែបនេះធ្វើអី??

ខ្ញុំទៅរកជុង >>នាយតូចរត់ចេញមកខាងក្រៅភូមិគ្រឹះរកតែគ្រប់គ្នាឃាត់មិនទាន់ ថេយ៏ទៅប្រលៀនយន្តហោះចេញដំណើរយន្តហោះផ្ទាល់ខ្លួនយ៉ាងលឿន!! ឯរាងតូច3នាក់ទៀតនឹងប៊ីនក៏ចេញយន្តហោះមួយទៀតទៅតាមពីក្រោតបណ្ដោយឲ្យទៅតែឯងយ៉ាងមិចបាន??

🔥ម៉ាហ្វៀតូចឆ្នាស់ ប៉ះ ម៉ាហ្វៀឆ្នើម❤️‍🔥Where stories live. Discover now