ភាគទី:22 surprised 🐇♥️

4K 420 30
                                    

ក្រោយពីរៀបចំខ្លួនរួចរាល់ហើយជីមីននឹងថេយ៏ក៏និយាយគ្នាបន្តិចពីគម្រោងការ!! ជីមីនស្លៀកសម្លៀកបំពាក់ធម្មតាមិនឡូយឆាយហើយក៏មិនធម្មតាពេកដែរ!!តែតម្លៃអាវរបស់ពួកគេមិនក្រោម1000$ទេ-_- ចំណែកឯថេយ៏ត្រូវបានជីមីនចាប់ផាត់មុខឲ្យឡើងស្លេកតែមិនណាស់ណាទេម៉ាល្មម

អាមីនមើលទៅបានការរឺអត់?? >>ថេយ៏សម្លឹងមើលខ្លួនឯងក្នុងកញ្ចក់ពេលផាត់ហើយដំបូងគេមើលខ្លួនឯងមិនចង់ស្គាល់ព្រោះមុខធ្លាប់តែរលោងស្រិលក្រហមថ្ពាល់តិចៗតែពេលនេះបែរជាសស្លេកឯបបូរមាត់ធ្លាប់តែពណ៏ផ្កាឈូកពេលនេះក៏ប្រែជាស្លេកដែរ!!

ប្រាកដណាស់ឯងចាំតែមើលទៅ!! >>ជីមីនតបទៅវិញទាំងភាពជឿជាក់100លើ100។

អ្នកម៉ាក់ភ្ញៀវមកអស់ហើយមែនទេ?? >>ថេយ៏ពេលឃើញម៉ាក់របស់ខ្លួនមកក៏សួរតែម្ដងព្រោះមើលទៅដូចគ្មានឡានចូលមកទៀតទេប្រហែលជាភ្ញៀវមកអស់ហើយ!!

មកអស់ហើយកូនចាប់ផ្ដើមទៅ!! >>អ្នកស្រីគីមបទៅវិញទាំងញញឹមពេញចិត្តនឹងការតុបតែង លឺបែបនេះគ្រប់គ្នាក៏ចាប់ផ្ដើមគម្រោងការពេលនេះម៉ោងជិត7ហើយមេឃក៏រាងងងឹតណាស់ដែរ ភូមិគ្រឹះទាំងមូលក៏ត្រូវបានកាត់ផ្ដាច់ភ្លើងខ្ទិចគ្មានសល់ហើយមានសភាពស្ងាត់ជ្រៀបជីមីនក៏យកទូរស័ព្ទមកខលប្រាប់យ៉ុនហ្គី!!

ហាឡូបងយ៉ុន...ហឹកៗ>>ជីមីនធ្វើជាសម្លេងយំទៅកាន់អ្នកម្ខាងទៀតធ្វើឲ្យនាយកម្លោះចាប់ផ្ដើមជ្រួលច្រាល!!

មានរឿងអីជីមីន!! >>យ៉ុនហ្គីរហ័សសួរមកវិញភាំងបារម្ភពេលលឺសម្លេងសំណព្វចិត្តយំបែបនេះ!!

គឺ....! >>ជីមីនតបទៅវិញតាមគម្រោងការរបស់គេ។

បងដូចជាមិនជឿសោះ!! >>យ៉ុនហ្គីពេលស្ដាប់ហើយគេដូចជាមិនសូវជឿប៉ុន្មានទេ។

បើបងមិនជឿចាំអូនផ្ញើររូបឲ្យមើល!! >>ជីមីននិយាយចប់ក៏បិតបាត់មុននិងនិយាយទៅកាន់ថេយ៏!!

អាថេយ៏យើងថតមួយគាត់ដូចជាមិនជឿឡើយពេលថតហើយឯងលុបមុខចេញទៅយើងចង់ខ្លាចហើយស្លេកពេក!! >>ជីមីនងាកមកមិត្តសម្លាញ់មុននឹងសូមគេថតថេយ៏ក៏រៀបចំខ្លួនឲ្យថត ពេលថតហើយជីមីនក៏ដេញឲ្យគេទៅលុបមុខចេញព្រោះខ្លួនចង់គាំងបេះដូងម្ដងៗដោយសារមុខស្លេកពេក!!

🔥ម៉ាហ្វៀតូចឆ្នាស់ ប៉ះ ម៉ាហ្វៀឆ្នើម❤️‍🔥Where stories live. Discover now